jah biker world nél aranyárba mérik a dolgokat,én 1szer vettem tőlük,de akkor személyesen mentem be.
nagyvasnál télleg nagyon korrekt árak vannak,meg a tag is rendes,ott már többször is vásároltam,mindig minden rendben volt
mizu van németbe?
Akkor az szelepszár szimmering. Ugyanis a friss olaj hígabb, mint a használt. Jobban lefolyik a szelepszárnál tolóüzemben. Nekem is volt a jelenség. Nekem azért, mert meg voltak keményedve a szimmeringek.
Igen...sajnos a Biker World hajlamos az ilyenekre. Bár a fél csomagot sose értettem. Minek küldi el, ha nincsen meg teljesen. Ha meg elküldi a maradékot, miért mást küld. Amúgy jól felszereltek...csak link egy banda. Nagyvasnál én is voltam...személyesen is. Tök rendes fazon. 1200-es Banditja van. Olyan igazi lótifuti kinézetű motor. De teljesen rendben van. Barátságos...barátoknak...barátságos árakon.
Motorozz még vele , és nézd meg hogy 1000 km után mennyi olaj fogy . Ha csak 1-2 dl akkor nincs gond.
A füsttel meg ne foglalkozz , azt csak az irigyek látják meg.
Ritkán csinálta, motorfék hatására, de többen is mondták, hogy nem jellemző hogy szimmeringes lenne, lehet felnyomott egy kis olajat a légszűrőházban és azt égette most el. Csak gáz elvételnél csinálja, gázra nagy ritkán kormol. SZOPÁÁÁÁS
Március 16.án rendeltem a biker-world.hu ról, és a csomag fele megjött még azon a héten, kaptam egy e-mailt, hogy a csomag másik fele ingyenes utánvétellel érkezik a jövő héten. Eltelt 1 hét... Rájuk írtam hogy mivan már, azt írta a muksó hogy következő hét elején érkezik( azaz ez a hét elején)
Ma pedig megjött a csomagom második fele, és a várva várt japán koyo elsőkerék csapágy helyett fasza olasz skf-et kaptam, amire 2 hetet kellet várnom... Nagyon korrekt banda, köszönöm !
Aki teheti kerülje ezt az oldalt, maradok inkább a Nagyvas.hu !
Ha gázra csinálja akkor nem. Volt már olyan is, h nagyon híg volt a kenőolaj és csipegette. Bár engem is riogattak ilyennel aztán kiderült, h fent elkeveselt a gép és a kipuban égett el az anyag lassan és az füstölt, mondjuk az én 54-em inkább kormolt.
Az összes tanács jó amit írtak a srácok...DE!
1. Vigyázz, hogy a dugattyú ne essen ki a nyeregből, mert az csúnya és szopós téma.
2. A fékfolyadék környezetszennyező és maró hatású...konkrétan leszedi a festéket...igen a lakkozottat is.
3. Se a betétet, de főleg ne dugattyút ne feszegesd úgy, hogy megsérüljön. Ha sérül a dugattyú fala akkor búcsút inthetsz a karmanytyúknak, mert azt az első visszatolásnál tönkre teszi.
4. Próbáld meg egy csőfogóval visszanyomkodni (miután csináltál elég helyet a fogónak) DE! óvatosan, mert a dugattyú benyomásával a másikat ki fogo nyomni...TEHÁT vagy támasz ellen, vagy csak apránként játsza tudod visszatolni őket.
Ja igen...a csőfogó pofái és a fékynereg, illetve a dugattyú közé rakj gumit, kartont vagy valami puha de tartós anyagot.
Na szóval,összeilleszted a két betétet és valamelyik hátlapján megtámasztod a csavarhúzót,pajszert stb-majd visszafeszíted a dugót.Nemtom máshogy magyarázni,lényeg hogy ne a két betétet próbáld belülről szétfeszíteni!
Azt nézd meg, h motorfék üzemben nyomja e füstöt mert akkor csak szelepszár szimmering. Ha gyorsításkor akkor már nagyobb a baj de akkor is csak az olajlehúzó gyűrűd lehet szar. Ezek a legrosszabb esetek!
nagyvasnál télleg nagyon korrekt árak vannak,meg a tag is rendes,ott már többször is vásároltam,mindig minden rendben volt
mizu van németbe?
A füsttel meg ne foglalkozz , azt csak az irigyek látják meg.
Ma pedig megjött a csomagom második fele, és a várva várt japán koyo elsőkerék csapágy helyett fasza olasz skf-et kaptam, amire 2 hetet kellet várnom... Nagyon korrekt banda, köszönöm !
Aki teheti kerülje ezt az oldalt, maradok inkább a Nagyvas.hu !
Az összes tanács jó amit írtak a srácok...DE!
1. Vigyázz, hogy a dugattyú ne essen ki a nyeregből, mert az csúnya és szopós téma.
2. A fékfolyadék környezetszennyező és maró hatású...konkrétan leszedi a festéket...igen a lakkozottat is.
3. Se a betétet, de főleg ne dugattyút ne feszegesd úgy, hogy megsérüljön. Ha sérül a dugattyú fala akkor búcsút inthetsz a karmanytyúknak, mert azt az első visszatolásnál tönkre teszi.
4. Próbáld meg egy csőfogóval visszanyomkodni (miután csináltál elég helyet a fogónak) DE! óvatosan, mert a dugattyú benyomásával a másikat ki fogo nyomni...TEHÁT vagy támasz ellen, vagy csak apránként játsza tudod visszatolni őket.
Ja igen...a csőfogó pofái és a fékynereg, illetve a dugattyú közé rakj gumit, kartont vagy valami puha de tartós anyagot.
Sok sikert!
Üdv.: Bala
Egyébként amúgy mi nyomja vissza, féktárcsa valahogy?