Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CBR 929 füst plexi 13000Ft postával.
Nincs mit...
hát tedd fel,és majd kiderül hogy teccik neked,ha nem nem,akkor megpukkantod
jah biker world nél aranyárba mérik a dolgokat,én 1szer vettem tőlük,de akkor személyesen mentem be.
nagyvasnál télleg nagyon korrekt árak vannak,meg a tag is rendes,ott már többször is vásároltam,mindig minden rendben volt
mizu van németbe?
Akkor az szelepszár szimmering. Ugyanis a friss olaj hígabb, mint a használt. Jobban lefolyik a szelepszárnál tolóüzemben. Nekem is volt a jelenség. Nekem azért, mert meg voltak keményedve a szimmeringek.
Igen...sajnos a Biker World hajlamos az ilyenekre. Bár a fél csomagot sose értettem. Minek küldi el, ha nincsen meg teljesen. Ha meg elküldi a maradékot, miért mást küld. Amúgy jól felszereltek...csak link egy banda. Nagyvasnál én is voltam...személyesen is. Tök rendes fazon. 1200-es Banditja van. Olyan igazi lótifuti kinézetű motor. De teljesen rendben van. Barátságos...barátoknak...barátságos árakon.
ajándékba kaptam a 190 gumát...csak ezért tenném fel
köszi a választ akkor feRRakatom cimbivel...
Ennél a videónál még semmi baja sem volt, azóta meg még nem mentem 500km-ert sem, csak lecseréltem az olajat
Ezt is mondták vagy 10en már DE köszi
Motorozz még vele , és nézd meg hogy 1000 km után mennyi olaj fogy . Ha csak 1-2 dl akkor nincs gond.
A füsttel meg ne foglalkozz , azt csak az irigyek látják meg.
közel harmincezernél is ki lehet ütni egy motort, de azért nem hiszem, hogy gallyra lett vágva az egész....
Ritkán csinálta, motorfék hatására, de többen is mondták, hogy nem jellemző hogy szimmeringes lenne, lehet felnyomott egy kis olajat a légszűrőházban és azt égette most el. Csak gáz elvételnél csinálja, gázra nagy ritkán kormol. SZOPÁÁÁÁS
Hali! Szerintem meg maradj maradj inkábba Pink motorsnál...velem mindig korrektek...
Március 16.án rendeltem a biker-world.hu ról, és a csomag fele megjött még azon a héten, kaptam egy e-mailt, hogy a csomag másik fele ingyenes utánvétellel érkezik a jövő héten. Eltelt 1 hét... Rájuk írtam hogy mivan már, azt írta a muksó hogy következő hét elején érkezik( azaz ez a hét elején)
Ma pedig megjött a csomagom második fele, és a várva várt japán koyo elsőkerék csapágy helyett fasza olasz skf-et kaptam, amire 2 hetet kellet várnom... Nagyon korrekt banda, köszönöm !
Aki teheti kerülje ezt az oldalt, maradok inkább a Nagyvas.hu !
Ha gázra csinálja akkor nem. Volt már olyan is, h nagyon híg volt a kenőolaj és csipegette. Bár engem is riogattak ilyennel aztán kiderült, h fent elkeveselt a gép és a kipuban égett el az anyag lassan és az füstölt, mondjuk az én 54-em inkább kormolt.
nekem is volt fenn 1 évet metzeler z4 asszem,befért,de nem állt túl jól, nekem a 180assal jobb
Szevasz!

Az összes tanács jó amit írtak a srácok...DE!
1. Vigyázz, hogy a dugattyú ne essen ki a nyeregből, mert az csúnya és szopós téma.
2. A fékfolyadék környezetszennyező és maró hatású...konkrétan leszedi a festéket...igen a lakkozottat is.
3. Se a betétet, de főleg ne dugattyút ne feszegesd úgy, hogy megsérüljön. Ha sérül a dugattyú fala akkor búcsút inthetsz a karmanytyúknak, mert azt az első visszatolásnál tönkre teszi.
4. Próbáld meg egy csőfogóval visszanyomkodni (miután csináltál elég helyet a fogónak) DE! óvatosan, mert a dugattyú benyomásával a másikat ki fogo nyomni...TEHÁT vagy támasz ellen, vagy csak apránként játsza tudod visszatolni őket.

Ja igen...a csőfogó pofái és a fékynereg, illetve a dugattyú közé rakj gumit, kartont vagy valami puha de tartós anyagot.

Sok sikert!

Üdv.: Bala
Simán elmegy, nekem is 190/50 es volt. Viszont most 180/55 öst akarok. Elvileg ezzel jobban megy, és borítani is könnyebb.
Helló!Nekem 190-es van fent semmi gond vele.
sztem.szszár szimm ill valószínűbb
Na szóval,összeilleszted a két betétet és valamelyik hátlapján megtámasztod a csavarhúzót,pajszert stb-majd visszafeszíted a dugót.Nemtom máshogy magyarázni,lényeg hogy ne a két betétet próbáld belülről szétfeszíteni!
Azt nézd meg, h motorfék üzemben nyomja e füstöt mert akkor csak szelepszár szimmering. Ha gyorsításkor akkor már nagyobb a baj de akkor is csak az olajlehúzó gyűrűd lehet szar. Ezek a legrosszabb esetek!
nem az olaj hibás
rendben holnap megteszem... kössz a segítséget mindenkinek!
Egyébként amúgy mi nyomja vissza, féktárcsa valahogy?