Én most jöttem haza Pestről egy gixert hoztunk a barátomnak , nade nem ez a lényeg
a 954 kibírta az utat , nem hullott szét nem romlott el , hanem úgy ment mint a szél
és nemtom nektek miféle hegyes fületek van de én nem hallom zörögni
ZÖRÖGNI? hát hogy lehet ilyet mondani egy HONDÁRÓL
Hallottam én már zörgős motort , de az nem ilyen volt
Minden 2000 után készült blokk hangos mert vékony az öntvényfala az 54-esnek soha nem lesz szép blokk hangja.
Ezzel szemben a 9--99ig készülteknek ha jól be vannak lőve mindig olyan lesz mind az újnak.
A 954-nek a kuplungkosara esik szét és a vezérműlánc feszítő adja meg magát és mivel rövidszoknyás dúgója van az is lehet hangos de ettől még simán 100.000 km feletti futás teljesítményre képes.
A blokk akkor reped ha nincs megfelelő hűtése, pl kevés a víz a kiegyenlítőben és levegőt szív vissza, a váltót meg minden motorban szét lehet rúgni.
Akinek van 954-ese, annak kellene meghallgatnia azt, amit néztem. Nekem szokatlanul zajos volt, csúnya hangok jöttek belőle. Ma meghallgattam egy 2005ös "szétesixxer" 750-est, és hát sokkal sokkal szebb hangja volt, szebben járt a motorja.
Teljesen igazad van ezért hezitálok én is ráadásul az enyémben rengeteg dolog ki lett cserélve.De a kisördög mindíg vívódik bennem.Tudod hamár huzzuk az igát legyen értelme de lehet hogy tényleg inkább motorozom azon a pénzen.
Ne vegyél ilyen motort, mert én is megjártam vele Csak hogy pár példát említsek az enyémből: Van benne tücsök, ami furcsa módon 4ezerig ciripel, ameddig be nem melegszik iszonyat zajos, meg amúgyis; ha vájt füled van (mint nekem) akkor ne vegyél ilyet. Máskülönben szar a váltója, szétreped a blokk, nincs hozzá állórész ha meghibásodna ( de nem fog ). Idegesen reagál a gázra, meg vigyázz tényleg a koppanó hangokkal, de nem jellemző max. ha szar az olaj.
És most viszont: Kegyetlen stabil, ha be van állítva a futómű, a váz is stabil, kurvajó a fék, és nagyon jön kerékre (azért csínyán a gázzzal, a váltó tényleg hajlamos halálra, ha nem szakszerűen használják). A blokkra azt mondják az egyik legjobban összerakott, csak néha oda kell rá figyelni, meg a kötelező szervízet elvégezni. Amúgy minden 954 hangos állítólag...
Én ennyit tudok mondani, és is friss tulaj vagyok, de már tudok egy pár dolgot , de azért nézzél szét, jól. Az tény hogy hangos a blokk, ettől ne ijedj meg
hát figyelj cimbim: a te mocid az egyik legszebb és a legkönnyebb moci! különbség az 1000rrhez képest 230 után van ott is csak 1-2mp! hát ezért nem éri meg az izraeli nagytőkéseket tovább gazdagítani! ha rám hallgatsz nem adod el! most a deviza piac még a bankárokkal teli spekulánsoknak is lápos talaj! mi meg ha nem gondoljuk át belefulladunk! igazából mi vagyunk a hülyék mert mindig újabb kell! pedig a régebbi motorokat sem tudjuk kimotorozni! fakjúúúú a fogyasztói társadalomba!
Megértelek teljesen. Mikor megvettem az első mocimat én is azt mondtam, hogy na Debi meg sámson közt nem történhet velem semmi mert hányszor megjártam már...gondoltam én! 3-4 év alatt számtalanszor akartam belőlem matricát csinálni kamion sávon belül előzni stb...gusztustalan hányingerkeltő ami az utakon megy! Főleg szezon elején
Na, Gyerekik!
Már most szólok, hogy az autósok még nincsenek képben!
Hajdúsámson, Debrecen 9 km. Ezalatt kétszer (2!) majdnem sikerült, ha nem fékezem időben. Úgy döntöttek, előznek. Az elsőre még nem is mondtam olyan cifrákat, kontráztam, - erősen - és passz. A másodiknál ám igen kellett kontrázni, ickázott is alattam a Penge. pedig a gázt is elvettem már előre. Affene egye ki a szemit! Mondtam úgy magamban. Persze csúnyább szavakat mondtam akkor, és ott.
Ja, 90 - 100 közt jöttem.
Hali Kérdésem lenne. c28 95' mind két (ikerlámpa) lámpája világit tompitott és reflektor állásban is. Ez normális vagy valami buhera van benne? Sok c28 látom hogy csak az egyik ég.
Köszi előre is a megtisztelő választ
Ha rám hallgatsz, eleve lemond mindenki a 954-esekről, mert sz@r a váltója, megreped a blokk, meg mittomén még mibaja szokik lenni, a 929 is felejtős, mert abba meg az injektor sor szokott meghalni stb...EZEK SZ@R MOTOROK! Minnyá reagál rá 2 barátom innen a fórumról (Tszelnök és BlazzRR) na ők majd megmondják (meg én is) hogy nem szabad ilyeneket venni mer f*s széthullik stb, de ezt csak mi tudjuk 954 tulajok
Egyébként viccet félretéve: a blokkja tényleg zajosabb picit, mint más motoroké, de nem aggasztó meg lehet szokni. Az exupnak jellegzetes hangja van, ha nem kóser vele valami. Arra kell figyelni, ha húzgálod a gázt, akkor ne legyen koppanó hangja, mert akkor hajtókar csapágyas.
Szóval az én és néhány ismerősöm véleménye alapján nincs velük gond, és nem tapasztalom azokat a gondokat, amik körüllengik a fent említett két tipust
Kellemes vásárlást.
Én azt mondom hogy hagyd a fenébe.Lesz még ilyen motor eladó ami patika állapotban lesz.felesleges megvenni ezt a motort mert csak bajod lesz vele inkább nézz másikat.Túl sok rosszat mondtak róla meg folyton más áll a hirdetésben
Ezt a motort már nagyon régóta hirdetik.Nyáron én is felhívtam az emberkét,mivel motorvásárlás előtt álltam.Ezt mondta a motorról,szó szerint: "...látszik rajta,hogy már volt csatában..."Ezek után még elmondta,hogy nem indul be a motor,de szerzett 4 darab használt gyertyát és egy pár nap múlva be tudja indítani,ha érdekel a motor...Mondtam neki,hogy alszok rá párat.....Úgyhogy szerintem nem érdemes foglalkoznod vele.Bár a leírtak alapján szerintem te sem erőlteted a dolgot.:)Anno én is kérdeztem,hogy ez az ár mennyire rugalmas,azt mondta,hogy a banktól függ,van amikor engednek valaminek az árából,de van mikor(ezt szó szerint mondta,mert jót röhögtem rajta)"annyit ülnek rajta,mint a buddha szobor."
Egyébként nekem sc28 után volt 954-em és először azt hittem,hogy valami baj van a motorblokkal,mert olyan hangok jöttek belőle,hogy fúúúúúj...:) A villanymotor után kicsit fura volt,de megszokod és kész.Ilyen,így kell elfogadni. Na jó8!
Igazából én kb 6ezret mentem vele,de lehet h még sosem volt megfogadom a tanácsot. Már gondoltam rá,hogy átrakom próbára a 600f ből kompletten az ac-t. Köszi a választ! üdv Miki
Tárcsák jónak néztek ki, nem volt válluk, meg nem voltak vályatosak. Viszont asszem hátsó fékbetét kb nullára kopva, első se tűnt túl vastagnak már. Hja, és a fékkart elég rendesen be lehetett húzni, szal könnyen jó sokat mozgott, nem fogott be a első pár centiben.
Hjaja, már nagyon régóta árulják és mindig ezzel a képpel. Én 8kilóra emléxem, hogy az volt a legolcsóbb, amennyiért fennt volt (amúgy a szélvédőn is 800ezres felirat volt ott a helyszínen), váltóhibára nem emléxem, de biztos úgy van ha mondod.
Nemtom mi lehet vele, egy szakvatottabb fülnek esetleg egy 954 tulajnak lehet többet mondanának azok a zörejek, amiket hallottam, nekem bántotta a fülem.
a 954 kibírta az utat , nem hullott szét nem romlott el , hanem úgy ment mint a szél
és nemtom nektek miféle hegyes fületek van de én nem hallom zörögni
ZÖRÖGNI? hát hogy lehet ilyet mondani egy HONDÁRÓL
Hallottam én már zörgős motort , de az nem ilyen volt