Én már feladtam. Egy elektromos műszerfal meg a bisz-basz elektronikája már nem fért bele a keretbe. Vettem egy 'új' 16 os felnit inkább. Amúgy eladó, 40 forint, mondtam Suminak hogy vegye megfele, mert neki cakk-pakk belemegy.
Ok rádszólok, csak majd dobj 1 telószámot e-mailben. Ha neked nem gond akkor majd egyeztetünk, és nem én megyek érte, hanem anyám egyik kolegája, mert ők Nyíregyről járnak át minden nap.
Én csak annyit tudok, hogy 17"-os, de rá kellene mérnem, hogy mekkora az agyátmérő és onnan már nagyjából lehetne sejteni. Mert én már próbáltam egyszer összerakni, de széttolta a villákat, így hagytam a picsába, mert nem volt rá időm. Most meg mégannyira sincs, úgyhogy mondtam is suhanbongónak, hogy ő ügyeskedjen valamit.
igen én árultam a sportmotoron 8éve nállam van 2007-08as r6r hátulja van rajta segédvázastol amugy a 95-től vfr 750 és cbr 600 f3as kereke egy az egybe belemegy ugyanazokkal a paraméterekkel bír ezredre mint a 16os rr-é köszi a karbi árat csak érdeklődtem
Vagyunk egy páran, akik vettek 17"-os kereket, de nincsen hozzá távtartó. Mondjuk én mostanában nem is szorgalmaztam a beépítést, mert nem nagyon érek rá.
Hát, a kerék a gumi és a tárcsa megvan, de a távtartó nincsen meg. Mivel nekem már a kihajtásnál mér, így nekem olyan problémám nincsen. És mivel majd csak nyáron megyek haza, addig nem is akarok vele foglalkozni...oda bízom a többiekre, hátha nekik hamarabb lesz megoldás. Amúgy fel kell kötni az elejét beletenni a kereket és faszán kimérni, hogy a tárcsa is elférjen a nyeregben és a kerék is egyenesen álljon benne. VAGY valakit keresni akinek már van benne 17"-os kerék, hogy mérja le tolómérővel. Hátha meg tudjuk fűzni fireballt, hogy mérje le nekünk húsvéti ajándéknak...
Nekem más tapasztalatom van. De hát, az a lényeg, hogy neked jó legyen. Amúgy nekem a csörögő, zörgő hang már bőven elég. Úgyhogy váltottam. És egyben egy 17"-os karikát is beletettem az elejébe, mivel párosan szép az élet...
Tudom, azért momdtam, hogy pályára tökéletes, de városban:
1. veszélyes, mert kisebb sebességnél jobban visszaveri a betéteket és az első vészvékezésnél csak levegőt húzol, azaz akkor érinted meg a tárcsát jóformán (túlzással, de így van)
2. ha lassan mész, vagy szar úton, akkor csörög...és nekem ne csörögjön.
Amúgy így van a direkt lazított tárcsák, csakis pályára alkalmasak. Mert nagy sebességnél nem érintkezik a betét a tárácsával, jobban hül és ha úgy nézzük kevésébé kopik, de szerintem ez a legutolsó tényező.
Más: Van egy haverom aki a motorját át akarja alakítani. Olyasmire, mint ami neked van. Minek a hátulja került fel rá?
Üdv.: Bala
Jó reggelt mindenkinek
1. veszélyes, mert kisebb sebességnél jobban visszaveri a betéteket és az első vészvékezésnél csak levegőt húzol, azaz akkor érinted meg a tárcsát jóformán (túlzással, de így van)
2. ha lassan mész, vagy szar úton, akkor csörög...és nekem ne csörögjön.
Amúgy így van a direkt lazított tárcsák, csakis pályára alkalmasak. Mert nagy sebességnél nem érintkezik a betét a tárácsával, jobban hül és ha úgy nézzük kevésébé kopik, de szerintem ez a legutolsó tényező.