Félre téve a tréfát, tényleg nem értem a mai embereket. Mondjuk én már több dolgot is hirdettem itt, de nekem még nem voltak ilyen felajánlások...mondjuk ami késik nem múlik.
pedig csak egy hirdetést tettem fel hogy lenne e csere a 929 re valami naked vagy valami.erre jönnek a majmok azt teveszaroznak.szó szerint le szólta a motoromat hogy 1 kg szar többet ér mint a motorom
Hát ez mekkora.... Kíváncsi vagyok, hogy ezek tényleg komolyan gondolják, vagy csak hülyésednek. Remélem az utóbbi. Írtál már vissza neki? Ha nem írd meg neki, hogy persze miért ne, csak egy gond van. A teveszar eléggé sűrű anyag, és hogy jól tudd hasznosítani, kicsit fel kellene hígítani. A legjobb megoldás, ha felfőződ vízben. Lehetőleg nyáron a családi konyhában.
Csak kíváncsi vagyok ki mit ajánlana cserébe.Jött pár e-mail már de csupa idióta hihi ezt nézd ezt írta valami veréb.
Feladó: Nagy Erik
E-mail: erick24@freemail.hu
Szia! 200 kg teveszarra elcseréled? ebböl 1kg annyiba kerül mint a motorodból 1 kg. ször-a- szörbe? max 100.000ft ot rádobok. köszönettel:
Nagy Erik
Sátoraljaújhely
Ez egy SC28-as vagy SC33-as felni. 1992-1999-ig gyártották. 17"-os 5,5J-s felni. Ha konzol alatt a lánckerék konzolját érted a hozzá való gumicsillapítással, akkor igen, azzal tudok szolgálni. De a fogaskereket lecsúsztad, azt pont ma vették meg.
Figyelj, ha csak főtengely kell, azt is meg tudjuk oldani, persze nem erőszak a disznótor. Én most jelen pillanatban, nem tudok komplett működőképes blokkal szolgálni. Kérdés, mivel jársz jobban? Ha veszel egy bontott blokkot és a fakopáncs helyére beépíted, vagy szétborítod a blokkot és kiméred, hogy lehet-e javítani. Ha van szakértelmed és fennmaradó időd én a szétborítás mellett döntenék. Ha se idő se szakértelem, akkor számodra biztosan egy blokkcsere az olcsó megoldás. Ha most szétborítod a blokkot és kiderül, hogy nem csak a csapágy kopott el, hanem belenyalt a főtengelybe is, akkor ott vagy kupac dikkkk..álimóniummal meg némi kovácsolt vassal és csak nyelsz egy nagyot. Sajnos a csapágyszett nem ócsó. Kb 50.000 a komplett csapágyszett (9 db = 4 hajtókar-, 5 támcsapágy). Utólag gyártani necces, én nemrég vittem egy blokkot kecskemétre. Ott megkérdeztem egy szakit, hogy tud-e gyártani csapágycsészét. És mivel ezek magasfordulató motorok, csakis a trimetál jó bele. Sima fehércsapágyat tudott volna csinálni, de az olyan, hogy ki tudja meddig egy el és kopog megint. Azt hiszem olyan 36,000mm +- pár század a csapátmérő. És jelenleg nem tudok olyanról, hogy trimetálcsapágyat gyártanak 36,000-ás mérettel. De ha valaki tud itt címet, akkor jelentkezzen, mert engem is érdekel ilyesmi....tudod, sose jön rosszul az infó.
Ha érdekel, ki tudunk rá alakítani egy összeget, ami neked is jó. Van amúgy egy másik blokkom is, de azzal sajnos áthúztak az asztalon, mert hibás. Hagytam magam átverni, nem fordul át a motor, de még nem szedtem szét, hogy belenézzek.
Félre téve a tréfát, tényleg nem értem a mai embereket. Mondjuk én már több dolgot is hirdettem itt, de nekem még nem voltak ilyen felajánlások...mondjuk ami késik nem múlik.