Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez matrica akkor? Rámelegítve, vagy hogy?
kézzel, és sok türelemmel. egyedi dolgokat csinálok, emiatt a bevált sablonos, és vákumos technológiát nem tudom használni, mert nem lenne aki ki tudná fizetni.
Igen néztem! Szép. És ez milyen technologiával készül..?
igen, de nézd meg az adatlapot is
Ez a Te munkád..?
nem egészen ehhez akarok hozzászólni, de egy kis izelitő:
Arra figyelj, hogy van a henger fej felől is van pár csavar ami fogja(nem csak alulról vannak csavarok hanem felülről is) az alsó részt, kipattanó dolgok rugók nem lesznek majd vissza szerelésnél kel 1kis segítség a léptető villa vissza rakásához de az még a jövő. Van email címem az adat lapomon
Na van váltó komplett van a kolégának sajna mint mondtam nem hajlandó +bontani
az a pár ezer az mennyi? mert 9000 is par ezer es annyit nem megyek egy évbe! tehat ha kiszamolom kb 3 évig jó! ha nem tobbet!
Nekünk most nincs már, nemrég eladtuk, ha jól emlékszem 80E -ért.
es akkor a komlett váltó mennyibe kerül?
Itt az okosok azt mondják, nem jó csak fogaskereket cserélni, mert másképp van összekopva és pár ezer km után ismét be fog hányni.
Hi!
Köszi a tippet de csak megbirkozom vele!
Nem lehet egy olyan nagy dolog!
azért köszi
Szvsz jobb lenne ha nem Te kezdenél hozzá... Ha ilyen szinten nincs fogalmad az egészről, akkor keress egy szakembert. Hidd el neked is olcsóbb lesz!
Oé!
akkor várom az árat ill. holnap szétszedem ill. elkezdem szét szedni!
gondolom ne hasznaljam igy akkor se ha lassan megyek!
Ja mire figyeljek majd ha szét huzom lesznek ilyen kipattano rugók meg golyocskák amit késöbiekben nemtudom hova rakjak?
kb. se tudod milyen árba lehet?
remélem azért nem egy horror összeg!
A kuplung az csak +csúszik nem kidobja a sebességet
Árat holnap mondok ,de ki lehet csak azt is de nincs az az ember fia aki neked +bontja a váltót.Mert utána nem tudja eladni.(de utána kérdezek és hátha lesz csak az az 1 fogaskerék nem tom nem bisztos )Ez azért van,hogy tiltásnál veri ki mert akkor még kezdeti stádiumba van a kopás de elsőnek érdemes lenne szét húzni a blokkot és utána + nézni,hogy ténylegesen mi kopott és mi kell bele
vagy attól nem lehet hogy nincs igazan holtjáték a kuplungon és ettöl lenne ?
Mondjuk akkor miért csak a 2be?
az jó ha a vezerléshez nem kell nyulni!
Milyen árba lenne a valtó?
miért egyébként nem lehet külön meg vennei a fogaskereket vagy bármit?
vagy csak cél szerübb kompletten cserélni?!
Amúgy ha normálisan megyek vele kihuzatom de nem szabájzásig de azért oda tekerek neki akkor jó csak ha tényleg észnélkül megyek akkor nem!
Igazán nincs mit segítünk ahol tudunk Ki a blokk a motorból fejre fordítod (hengerfejhez nem kell nyúlni se máshoz)és az alsó blokk részt szét csavarozod és ott lesz a váltó természetesen kuplung ,jeladó és generátor deklit le kell venni de a vezérlést nem kell szét ugrasztani na most jót kérdeztél szerintem csak komplett váltót fogsz hozzá kapni lehet tudok hozzá ha gondolod. Ilyenkor már érdemes a kuplungot is szemügyre venni mert valószínű hogy az 1kerózástól lett ez a kopás
Hi MR.RF!
Köszi a válast válaszokat!
Hogy tudom azt kicserélni?
Gondolom ki a blokk le a hengerfej és huzzam szét az egészet? vagy van egyszerübb modja?
És milyen árba van az alkatrész hozza?
Elöre is köszi!
Csá
jah a garázsban áll ,mentemvele 220km et, ugyis jön a rosz idő maj köv szezonba fojtatom
nah me kalsozk
csáó
Az ára 30-tól felfelé Rendszám nélkül vigyi mert szar dolog a magyarászkodás
hát anyira nem,cak kérrdem h vkinek vn e meg menyni rá de am volt má rá 1-2 szer lakalom h kicsit beszitált monyuk szar hullámos uton mentem vele a város széléln,de tod még rednszám sehol...