Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipu szervó ügyben miért nem kérded meg a grademotosokat hátha ráakadnak egyre mikor kint vannak.Ezt a számot hívd 30-9055-492 Egy próbát megér.
Én eddig bíztam benne de mostantól úgy látom,hogy jövő héten lesz 1utam Budapestre mert én benne vok már nyakig ebbe és elhozom tőle azt ami az enyém De ezt a hetet még kivárom
Ha visszaolvasod a tegnapi hozzászólásokat megérted mit miért ír(t)unk..
Igen a 929-től 'felfelé' van benne ez a szutyok!
Aminek a vezérlése sajnos az enyémben tönkre is ment...
Ahhoz képest drága, hogy még forgalomba kell helyezni...
Hétfőn felhívtam megint, de pár csörgés után kikapcsolta a telót vagy lemerültneki...
Betettem a telszámát a tiltott számok közé...
áh de kapok kölcsön rá 1 gyári dobot a vizsgára aztán ugyis megy vissza a nyitott
jaja komplett rendszer van rajta..tom h nem menne át a kpm vizsgán, nincs ezen semmiféle e betü 1 jó haverom fogja forg ba helyezni, aki járatos ebben,vannak kapcsolatai szval aszonta, szüólok neki max 1 hét és csavarozhatom rá fel a rendszámot.. de monta h azé vmi halkabb kipuffot rakjak rá de 1 másik havernak meg van hayabusa gyári dobja azt rádobom és elvn intézve
Ja, de ezen a rendszeren nincs kipuff szelep, az most akkor hogy..? ez 919-é?
Amúgy 929-en jól tudom hogy van gyárilag exhaust szelep..?
Ő nem a rendszerre gondolt hanem a hirdető által hirdetett motorra gondolt
954-ben nincs kipuff szelep?
Lassan nem fogják tudni eladni a motorjaikat mert ha figyelemmel követed a motor piacot most volt 1 nagyobb ár esés és ők pedig a nagyon régi áraikkal dolgoznak Ami régen nagyon jó volt de mostmár drágának számítanak van 1-2 mocc ami jó árban van de ritka
Mit szólsz a 954-hez
Neked +érkezett már a csomag
Nekem is van 1 gyári dobom
Az király,legalább nincs leharcolva.Múltkor amikor beszélgettünk a forgalombahelyezésröl elfelejtettem mondani,vagy mondtam nem tudom.A KPM vizsgán nézik a kipufogót,láttam sportdobod van,ha eu-s akkor okés,ha viszont nincs E jel szerezz be egy gyárit
aham,hát én most meg nem száolom jóvan ez igy maj bemérjük másik motorral h ahoz képest mit mond
jah am elöbb néztem azt a gumit amit vettem rá, me ugye mstmá tom h hol leeht megnézni z évjáratát és 2007 23.heti,szval nem régik... és szinte full uj mind2, szőrösek még szélen meg minden.. csak megért 4ezrtet
Ha jól tudom elöl 16-os,hátul pedig 38-as lánckerék van.
jó hát én e montam h tuti gyári áttétel,de nemhinném h nagyon eltérő lenne.. 2esbe má azé anyira nem akarja emelni magát, főleg 1esbe... meg ien hullámos az ut és lehet az is közrejáccik ott
Kíváncsi lennék, hogy 130 helyett mondjuk csak 122-vel mész azt te, hogy a francba érzed, szeritnem lehetetlen. Na mindegy, nekem 99-es az RR-m, de ha nem akarom nem kerekezik gyári áttétellel, mondjuk ha lenyelelem akkor 1-esbe emeli magától, de kettesbe már nem, szerintem nem azér mer döglött a blokja .
bezzeg a mitomon,ott még az első kerékről jött a spirál meghajtás,ott akármien áttétel volt nem csalt.. na jó ez nem igaz h ne mcalt,me amikor 165öt mutatott ( ez volt a vége , ienkor már az elszállás határán volt a block, 7. be 12500 ) ,ak sztem mehettem max 155el
de ha meg többet mutat leg azthiszi a hülye h mien gyorsan száguld és közbe meg nem is
de am az enyém reálisnak látom
A +oldás a hibás
Ez elég kretén +oldás amúgy ezek széria hibásak vissza minddel a gyárba
Igen a váltóról na ezt be kukeroltam