Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ennek elektromos a fordszám mérője..és abban igaza an ddt bácsinak hogy nem a hátsó kerékről veszi a jelet hanem vhonnan a blocktól,és ak ha rövidebb lenne a váltó ak valóban calna az óra sztem is... de nemhinném h oan nagyon csalna ,me naggyából reális amit mutat
Ugyan az.
A régieknek a spirál izéjét a kis láncfogaskerék anyája hatotta
én nemtom honnan veszi a jelet meg iesmi,de amit mutat azt ugy kb reálisnak is érzem, szval nemhinném h nagyon meglenne varjálva az áttétel
Tudom. Melyik nem az? Ha a kihajtó tengelyről veszi a jelet akkor helyes az érvelésem.
De az övé elektronikus Nem is hüléztem
Mert fel kell húzni a kis csavarral amit ha kicsavarod a közepéből a 8-as csavart akkor jutsz hozzá lapos csavar húzóval ellentétes menetü
Esküdj! Képzeld tudom. Várjál elmagyarázom. Veszel egy széria 900RR-t. Mondjuk 12500-nál tilt. Ami 1-ben 130km/h. Ha hátra felraksz +4-es fogaskereket akkor is 12500-nál fog tiltani és 1-ben akkor is 130-at fog mutatni az óra amikor leszabályoz. De persze a valós sebesség kevesebb lesz.
Ezért mondtam, hogy tök mindegy mennyit mutat az óra 1-es végén mert abból nem derül ki, hogy le van-e áttételezve. Úgy, hogy légyszíves értelmezd az irományomat mielőtt lehülyézel.
Automata jeladó felőli oldalt van a vezérlánc és k.b. a hengerek magasságába van
majnem eltaláltam akkor
Sziasztok!
A vezérműlánc rugós feszítésű?
cca 2.54 cm = 1 inch
Köszi! Nemhiába jó a szaki a háznál!
kormányteló
06 30 66 55 176
VFR-kereket szoktak bele rakni azt is a 93-utánit az úszó tárcsást egy teló számot írj légyszi és fel hív majd a barátom
Súly pontja hátrább kerül és ezért szitálni fog Ezt olyan ember mondta akinek 900rr-je volt és ment vele 16-os kerékkel és 17-essel is ,nem hiába lett a 16-os kerék kitalálva Ezzel nem szitál
Most írtál badarságot A motor nem a Km/h alapján tilt hanem fordulat szám alapján
am sztem ez az 1 col különbség nemhiszem h oan sokat sázmit,ha jol tom 1 col kb 4 centi, de gondolom az a felni átmérője, és ak kb 2 centivel lesz magasabba naz eleje,az meg azé nem oan sok..
am most lehet h hülyeséget irtam
nekem 17colos van elöl, hát én ahogy néztem ugyanolyan a felni mint a hátsó,először aszittem h első hátsó másik mocibol származik,de aztán néztem másik cbr eken képet és ugyenilyen felni van bennük csak 16osba... de nemtom mien lehet 16ossal,mer én oannal nem mentem csak igy ezzel 17 colos felnivel
A mocnak elöl 16-os kereke van, milyen 17-est szoktak berakni? A súlypont meg ilyenek nem változnak , hogy magasabban van az eleje, vagy annyit meg vissza engedek a villaszárnál?
jó lehet nemtom mien áttétel van de sztem nem rövidebb a gyárinál
Gondolom a kihajtásról veszi a jelet úgy, hogy az óra szerint akkor is 130-nál fog tiltani 1-ben ha hátul 60-as fogaskerék van.
Tudom énis honda párti vagyok de én azt kérdezem hogy miért honda..?
volt nekem szimonál nagyobb.. 2 mito, meg 1 aprilia enduro monyuk azok gázra nem jöttek kerékre ugy kellett felráncigálni kerékre
1.kép svalbi 1kerék,
2.kép aprilia etx 1kerék
3.kép: simson s 51 1kerék
4.kép: cagiva mito 1kerék,idom nélkül