hát asse tom mennyi a gyári de nemhinném h sokkal jövidebb,me 120-130at megy 1esbe.. monyuk tiltásig nem huzattam ki esbe de kb anyi leeht 1esbe a vége
Majors!
Engem is elkerült a postás Most már nem várok tovább rá.Inkább keresek mást.Múltkor linkeltem neked egy címet, én azon fogok érdeklődni.+Még nézegetek mást is.Kicsit azért idegesítő a srác Ilyen embereket utálok a legjobban.....Na de mind1.
MESTER. Sziasztok most szeretnék venni valmi vasat,de nem tudom hogy mit.ami jöhet szóba nálamvagyis ..YAMAHA R6/r1,,,,SUSUKI GSX-r VAGY ami nagyon bejön HONDA 900rr 98-2001 esig.aki szerintetek melyik olyan motor ami megbizható és teljesitményre se rossz kösszi sziasztok..
1 kérdés a tapasztalt 900rr tulajokhoz
ti lenn tudjátok tartani a motor elejét 1es 2esben? me én akármit csinálok 1-2ben 1kerékren van pedig ezzel azé ne manyira akarok kerkezni, szimoval szoktam,de ezel azé anyira nem akarok eleinte megelőttem h 1esbe indulok kicsit nagyobb gáz és jöün fel kerékre:D de mostmá ne m lepőttem meg h indultam és 1keréken mentem
Igen "Ha a kompresszor rendben, akkor a szelepek zárnak" Na fére téve a viccet attól függ hogy melegen vagy hidegen mérték Mert melegen tágul a szelep tányér és teljesen más de a fene tudja így látatlanba
Helló
Az injektor tested nem repedt véletlen Mert az 1-ik haveromnak is alapjáraton 3 hengerezett fordulaton ment mert fars levegőt kapott az hogy melegen így indul csak lehet szelep v. tágul a repedés és azért nem tom. de az tuti hogy a havernak repedt volt az injektor test és vele azért csinált furcsaságokat Szelep be állításnál ott voltál Mert ha nem injektor hibás akkor szelep hézag v. szelepeket nem ártana becsiszolni Elsőre ennyi jutott eszembe
Adott egy 929-es RR.Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele.
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/majd be döglik/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
Válaszolok na Bocs hogy eddig húztam de nekem 16colos a kerekem és az 1-ik haveromnak kellene a guma de nem adott még rá választ most már rá fogok szólni 1 emailt dobhatnál az én címemre és az árát +beszéljük Kurva jó a ki írás
Sziasztok bocs hogy csak most válaszolok a felvetett vádakra de ma nem voltam itthon.
Az egyik tévhitet hogy nem friss nálam a gép azt eloszlatnám. 2008 július végén vettem csak a fényképező volt szarul beállítva. A másik sajnos a doxa. ezért is kérnék szakértői véleményeket. Az egyik hogy benzines és egy kicsit olajsáros volt a levegőszűrő mikor megnéztem. Másik a vezérműláncfeszítő.tudom hogy ezt vásárlás után illik kicserélni de most nem teszi lehetővé az anyagi helyzetem... hidegen egy erősebb gas után elkezd csilingelni és pár perc melegedés után halgat el. nem tooom mitől lehet. Lehet hogy csak az oil piszkos és a feszítő tapad?
Ma mentem haverom R6-jával(kb fél éve mentem vele utoljára, mikor megvette én hoztam haza neki, én csak utána vettem meg a CBR-t ). Akkor sem voltam hanyatt esve tőle, akkor nekem még az FZR volt meg.
Egy idős az enyémmel. Háááát ég és föld a különbség a 2 motor között, a CBR javára!
Csak gondoltam megosztom veletek ezt az infót!
Ma nagy pakolászásban voltam itthon, jövő 7en elteszem teljesen télire, de előtte még azt hiszem átpolírozom, meg itt-ott kényesebb helyeken kicsit lekezelem!
Engem is elkerült a postás Most már nem várok tovább rá.Inkább keresek mást.Múltkor linkeltem neked egy címet, én azon fogok érdeklődni.+Még nézegetek mást is.Kicsit azért idegesítő a srác Ilyen embereket utálok a legjobban.....Na de mind1.
Neked megjött már a airboxod?
Nekem továbbra se semmi...
A telót most sem vette fel...
ti lenn tudjátok tartani a motor elejét 1es 2esben? me én akármit csinálok 1-2ben 1kerékren van pedig ezzel azé ne manyira akarok kerkezni, szimoval szoktam,de ezel azé anyira nem akarok eleinte megelőttem h 1esbe indulok kicsit nagyobb gáz és jöün fel kerékre:D de mostmá ne m lepőttem meg h indultam és 1keréken mentem
Az injektor tested nem repedt véletlen Mert az 1-ik haveromnak is alapjáraton 3 hengerezett fordulaton ment mert fars levegőt kapott az hogy melegen így indul csak lehet szelep v. tágul a repedés és azért nem tom. de az tuti hogy a havernak repedt volt az injektor test és vele azért csinált furcsaságokat Szelep be állításnál ott voltál Mert ha nem injektor hibás akkor szelep hézag v. szelepeket nem ártana becsiszolni Elsőre ennyi jutott eszembe
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/majd be döglik/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
hát, nemtom mennyit ér meg nektek ez a gumma?
Az egyik tévhitet hogy nem friss nálam a gép azt eloszlatnám. 2008 július végén vettem csak a fényképező volt szarul beállítva. A másik sajnos a doxa. ezért is kérnék szakértői véleményeket. Az egyik hogy benzines és egy kicsit olajsáros volt a levegőszűrő mikor megnéztem. Másik a vezérműláncfeszítő.tudom hogy ezt vásárlás után illik kicserélni de most nem teszi lehetővé az anyagi helyzetem... hidegen egy erősebb gas után elkezd csilingelni és pár perc melegedés után halgat el. nem tooom mitől lehet. Lehet hogy csak az oil piszkos és a feszítő tapad?
Egy idős az enyémmel. Háááát ég és föld a különbség a 2 motor között, a CBR javára!
Csak gondoltam megosztom veletek ezt az infót!
Ma nagy pakolászásban voltam itthon, jövő 7en elteszem teljesen télire, de előtte még azt hiszem átpolírozom, meg itt-ott kényesebb helyeken kicsit lekezelem!