Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GS500-ra jó lehet hátra?
Az hogy szinteres az azt jelenti ne haragudj de nem tudom ezt kifejteni fémdarabok vannak benne pálya használathoz is ideális. Kecskeméten van Pyramid neki a márkája.
Hol találkozzunk?
Köszönöm a segítséget, Sb656, RRammstein, amint megtudok valamit szólok, első körben lecserélem akkor az olajat és megszűröm harisnyán át.
ha nem találsz az olajban hibákat add ide egy körre-nem fog kelleni mágnes hogy megtaláld
első körben olaj csere ! az olajat tiszta edénybe engedd ki,majd szűrd át találhatsz az esetleges váltó hibára utaló jeleket a szűrőn fennakadt piszokból.az olajszűrőt is cseréld le.ha nincs semmi az olajban akkor töltsd fel új olajjal (Motul 7100)
Ha bármi spén fémdarab van a leeresztett átszűrt régi olajban akkor stop mutatsd meg hozzáértőnek vagy oszd meg itt a fórumon ...egyenlőre ennyi.
Ez egy fórum...ami motorral kapcsolatos az ide való...itt max Sissy hercegnővel lehet szét off-olni a topicot...

Úgyhogy tedd fel nyugaodtan a kérdéseidet
Ez egyszer volt, csak tudod 220nál lemenni az útról ijesztő És én próbálok maximálisan megbízható motort tudni az enyémnek, ezért amit lehet megadok neki, de nem vagyok sajna szerelő, csak a logikában keresem a megoldást.
Amúgy nem tudom, de olaj miatt nem lehetséges ez? Vegyek másik márkát, és cseréljem le? Minden egyes alkalommal, a szívem fáj amikor a recsegő hangot hallom.
Annyi kérdésem lenne még, hiába látom nem értem, úgyhogy bocsánat ha emiatt teleoffolom a témát.
Senki sem mondta, hogy pancser vagy. A füst lehet nem is kék volt, hanem fekete... az meg lehet azért van, mert sokat kap, vagy koszos a légszűrő, vagy csak a korom ami lerakódott a kipuban, most távozik, vagy mert 8 éves lett a család hűtője...érted. És máskor is kidobta már? Mert 1 esetből nem lehet nagy következtetéseket levonni. Ha meg félre váltasz, akkor lehet a technikád rossz, ne adj isten, talán kuka a váltód. A kedved meg ne menjen el, amíg gurul a cucc, nagy baj nincsen. Minden motort meg kell szerelni idő után, nehogy azt hidd, hogy itt mindenkinek penge 0km-s pöpec verdája van. Persze az lenne az igaz, de van aki nem teheti meg, meg olyan is akad, aki nem is akarja megtenni.

A lényeg, hogy használd, és ha többször gond van vele, majd akkor fájjon a a fejed...
Nem vagyok pancser (bár már ebbe se vagyok biztos), de a motorolajat nem sajnáltam, és igenis motorba való volt (elf 4 xt tech). A motor azóta se füstölt egy kicsit sem, pedig próbálgattam, és most sehogy sem füstöl.
Már nem is a 4. sebesség kidobása zavar, ha az, hogy mindig félre váltok mint valami szerencsétlen.
Annyi tűnt fel, amikor elindultunk, hogy olyan nehezen járt egy kicsit a kuplung kar, meg is jegyezte a haverom az eset után, ezt hál Istennek, a WD40 orvosolta. AZóta jó, meg is rángattam 4esben, semmi...
Elolvasom a szervíz könyvet mégegyszer hátha találok benne valamit. Furcsa, hogy a 4.-et dobta ki, az egyes kettest, soha.
Tárgytalan vagyok, nincs közelben elismert szerelő, kezd elmenni az egésztől a kedvem.
Lehet melléfogtam, beszoptam, és ezért most majd kőkeményen fizetnem kell majd.
Nem tudjátok mivan Sumakker-el ? Régóta nem írogat ide.
Hát nem hiszem hogy Imi sok jót fog mondani róla, mert Szabi kente neki rendesen.
Nekem is döntött motornál kezdte el kidobálni a 929. Nekem a "kukac" tengely volt elkopva és ezért jobbra döntésnél kidobálta 2-est. Szerencsére a fogaskerekeket nem kellett cserélni.
Ja van egy cimbinek jó állapotú Conti Road Attack gumija 120 és 160as méretben párban még szőrös gumik! Nem Pengéknek való, de hátha kell valakinek, esetleg ismerősnek másik motorra stb ha érdekel valakit itt megtaláltok.
A héten megyek valamikor a szerelőmhöz, és rákérdezek mi lehet a probléma és ő még a motorod előéletét is ismeri ami azért nem utolsó szempont
Nagyon belenyúltál, te ebbe...először füst, most meg váltó. Milyen olajat használsz? Valószínűleg nem függ össze, de biztos ami biztos. Ez nem előítélet, de ugye motorkerékpár olaj van benne? Itt már volt egy srác aki szerelőt keresett főtengely vagy váltócsere miatt. Egészen olcsón megúszta. Mondjuk a végén nem mondta, hogy mennyi lett, de amennyiért beharangozta, az nem volt sok. Váltó már van használtan 40.000-ért. Ha van egy szerelő cimborád, akkor meg egy láda sörért megódja okosba. Ha nem, akkor sajnos fizetned kell, mint a katonatiszt.

De reméljük a legjobbakat. Egyébként az előfordul, hogy rosszul húztad be sebességbe és emiatt nem zárt rendesen. Ezek szekvenciális váltók, tehát nem szabad összehasonlítani az (konvencionális) autóváltóval, így nem finomkodva, lassan, hanem határozottan, de nem taposva kell vele váltani.

Üdv.: Bala
Sziasztok!
Segítség kellene: Mostmár egyre többet félreváltok, nemtudom a lábammal van-e a gond de kezdek kételkedni. Mi lehet a baj?
Ja szombaton elmentünk gurulni és a 4.et kidobta erős gyorsításkor, ez majdnem az életembe került mert enyhe kanyarban voltam, hát lementem az útról, 220nál.
Mondták próbáljam ki hátha csak rosszul raktam be és emiatt történt. Úgyis lett 4. ben megrángattam 10ezres fordulaton (egyenesben) és nem dobta ki.
Kezdek már egy kicsit félni, mivel ha váltó lesz zsebbe kell nyúlni.
ahha értem,és milyen márka,az hogy szinteres az mit jelent? kecsón vagy?
SC33-asba való olyan ami neked is van. Amikor Horvátországba mentünk rendeltem de nem érkezett meg időben ezért égetően kellett vennem másikat ennyi a története. Nekem is olyan a motorom mint a tiéd abba vettem.
hát pedig annyi volt,kiszámoltam. én is meglepődtem,7környékére azér számítottam.nem volt azért mindig 180,csak ha lehetett,városba pl,meg amikor trafiztak a sünök,ott nem téptük neki :D
Ja és mik a méretei?sc 33ba valo?
A régi RR-ek elég jól fogyasztanak, enyém is két személlyel, nagy tanktáskával autópályán 180as utazóval 5,4-5,5körül evett horvát benyával, magyarral 5,8at.
Ha 180 utazóval közbe néha nyélgázzal 2 személlyel a motorod kijön 5,3-ból kinyalom a s....d
Nálam egy hasonló mutatvány 9 literbe kerül ........és még ez se sok
Sokáig feküdt utána .................azt hittem nagyobb a baj
De van neki így is elég .............