Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát Bp-nél szarabbak lehet de tényleg ez a gyári.
Amit Te írtál az a pálya slick gumira igaz mert az már 2.5 is túl tud melegedni.
Nekem Metz sportec m3 van fent.
DDt nekem ez vált be!
Nem kötelező.
Nincs matricám. én a 2.5 - 2.9 et soknak érzem. Szar utak vannak erre, meg mindíg van rajta por meg sár.
Ha túl puha akkor is jobban csúszik ?
Sziasztok!

Érdekelne, hogy a CBR 929-nek a gyári első illetve hátsó teló beállítása mennyi?
Ha valaki tudná kérem ossza meg.
Köszönöm
A gyári adat a maximális terhelésnél is jó. Ha nincs 250kg teher a motoron felesleges 2,9-et rakni hátra.
Sziasztok.
Keresek 2001 es CBR 900-hoz féktárcsa hordozót,vagy komplett féktárcsát ami elkopott,nekem úgyis csak a belső része kellene. 2db érdekelne.
zeuszmotoros kukac citromail pont hu itt élérhető vagyok ha valakinek esetleg lenne.
Figy a gyári elől 2.5 hátul 2.9. Én erre fújom és bevált. Mellesleg a lengő villán is írja, persze ha rajta van a matrica.
A váltód egyre nagyobbat fog csattanni mert gyengül a rúgó a kuplungkosárban ( nem az ami a lamella köteget nyomja össze) sajna előbb-utóbb elfárad. Ne foglakozz vele!
Nem vagyok úr. Nemtom lehet fújnom kellene bele?
Azt szeretem , ha ragad
Ha meleg a guma , több lesz a nyomás is nem?
Te mennyit tolnál bele?
hja, és ha megnyúlt lánchoz összejelöli a dolgokat és felteszi az új láncot, akkor faszán pont nem jó helyre esnek majd a jelölések, ha nagyon nyúlt a lánc, akkor durva eltérés is lehet. Nem szégyen használni a szervízkönyvet, az a tuti.
Elnök úr! Nem kevés előre -hátra a 2.2 bar? Nekem olyankor már csúszik.
Abbólnekem is van egy garn új első-hátsó
Túl kicsi rajta a minta 3mm körül van
Attól függ , hogy hol akarsz és hogy akarsz motorozni,meg milyen gumival.
Nekem Dunlop sport max van és most 2.2 van elől-hátul.
Volt rajta conti sport attack, meg mic pilot power is tavaj. én mindegyikkel meg voltam elégedve , de mind más volt.Hidegen a conti a legpuhább, most az a király
igen arról tudom hogy nagyon tuti gumma, de szép ára is van ill. nem is nagyon találni a hirdetések között.... újban nem is merek gondolkodni
Pirelli Diabló Corsa3 létkomponensű gumi, nekem bejött bátran ajánlom
Köszi letöltöttem minden benne van ami kellet
Na toltam nemrég egy karikát, és rájöttem, király Na de nem ez a lényeg: ahogy ismerkedem vele pár zavaró dologra lettem figyelmes:
1, Ha egyesbe rakom nagyon csattan a váltó. Lehet ez ilyen...
2, 2ből 3ba félre szoktam váltani. Lehet én vagyok a balfasz?
3, Most néztem ha jól meghúzom a gáz, vagyis adok egy nagyobb fröccsöt, ereget egy kis fehér füstöt. (Írták hogy ez a típus szar ne vegyek iylet )
4, Ahogy feltölt a FI, néha rezegő hangot ad ki. Ilyen berregés. De ha lekapcsolom, és fel megint, akkor már jó.
5, Nyikorog valami. Nemtudom mi nyikoroghat, amikor megy a motor...
6, Úgy megy mint az állat... de lehet még jobban.
7, Ne mindet vegyétek komolyan, de az első ötöt igen
üdv!

gumicsere előtt állok, így szeretnék tanácsot kérni hogy milyet ill. mit biztos ne! (bt014 amit tudok magam is hogy soha többet)
Kizárólag közúton motorozom, de valami olyat szeretnék aminél érzem, hogy van kapcsolat a motor és az út között, hogy van tapadás..... mert az instabilitástól már a f...sz kivan amit fent említett gumitól kaptam
Csak szedjem le, darabokra vagdosom
Köszi a tanácsokat
Igazából nem avval van baj mit hova kell állítani, hanem a csavarok lehúzási nyomatékát nem tudjuk (szelepdekni, vezérmű tengely,stb) .
ja meg am google ba "cbr900rr service manual",és asszem az első link oda mutat 1 manualra
Hali.
van jelölés a vezérmű tengelyekeken ,meg a főntengelyen is, csak össze kell lőni őket és már jó is lesz,azért nézzétek meg mielött szétszeditek nekem is 96os cbr em van,én tavaj tavasszal cseréltem benne,pont a napokba lesz 1 éve
Mindenhol találtok majd jelölést..nem kell oda service manual..dehanem jelöld össze te,alkoholossal,vagy videó,vagy fotó báRRmi
2,2 elöl hátul.
lácvédőn nekem is ilyesmi érték van feltüntetve, de én igencsak sokallom, semmi tapadás(igaz a gumi is egy kalap sz@ra bt014 )