Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

90 ! ! !
milyen pályán?6 os főúton volt egy kanyarban a baracsi halász csárdánál
120 ? Voltál a pályán ?
Csak legyen olyan jó idő , hogy letekerjék az ablakot.
A szivbaj ráhozom egy párra
Csak ettől nem fognak jobban szeretni..............de amugy se ..........ha más miatt nem , akkor irigységből utálnak
én is levettem egyből a kezem a gázról és 120 ról 60 ra lassítottam.Párom egyből a nyakamban kötött ki
igazad van ezek mindig bolondok.Pedig látják hogy jövünk még is kitér előzni .lesem szarják hogy ott vagyunk.De ha egy kamion jött volna szembe nem én biztos a valagán maradt volna mert attól félnek.
Engem így ütött le a motorról 1 takony majom, azóta, ha meglátom, hogy szemből kielőznek, - még ha odébb is van - automatikusan elveszem a gázt. A legszebb az egészben, hogy sokszor még rá is kellett fékeznem! Már csak a probléma elkerülése végett!
Menet közben mostad a bogarakat a börruháról? ...így mikor hazaértél ihattad a jó kis tokaji bort , nem kellett a szerelés tisztogatásával foglalkozni! ...amúgy tényleg elszoktak tőlünk!
Bolondok akkor is , ha nem süt a nap.
Engem ma kétszer fürdettek meg téli szélvédőmosóval , mee a buzi akkor priccckolászik mikor mögötte vagyok
Ojan szagom volt mint egy virágoskertnek , még jó hogy nem marta meg az új plexit a sisakon
ma motoroztam egyet normálisan nem hajtottam de egy autó szemből előzött egy másikat így lementem az útról de hála isten nem lett baj de végződhetett volna rosszabbul is !Megvannak ezek bolondulva kisüt a nap és minden autós megbolondul
mi ez itt a 954 és a 929 mizéria? Szerintem teljesen jó mind a 2 motor én nem halottam még olyat hogy csak úgy szét hullanak ha nem gyalázva vannak akkor örök élet.én úgy tudom de segítsetek ki ha nem így van
na ugye hogy van baja! .... az a gázizé csak a kezdet !
Na hazajöttem
Tokajba voltunk , és hazafelé megint jól sz...nak áztunk..........de jó volt
A gyanakvó kérdésekre válaszolva a 954
kibírta az utat nem tört el a váz , még a váltó se hullllt szijjjjeee
Remélem nem mértek , mert egy párszor véletlen fennakadt a gáz
Ha bukás nélkül törik akkor gáz. HA meg előtte valaki jól földhözverte akkor annyira nem csodálkoznék rajta, és nem mondanám tipushibának
Debrecenben az egyik 929 blokkja kikönyökölt, a váz kettétörött.
Hozzátartozik, hogy előtte volt már törve.
Én tisztába vagyok vele, hogy szar motorom van előbb utóbb úgyis széthullik Vagy a blokk reped szét vagy a váltó vagy az injektor vagy az romlik el ami nem is tud, már megszoktam nem is idegesítem rajta magam
Itt is süt a nap és meleg is van már.Ki merre megy gurulni?
Jó reggelt mindenkinek
Itt süt a nap , remélem nem fog esni.
Jó motorozást mindenkinek , és vigyázni mert még az út hideg , meg koszos , meg sok a VAKHÜJE az utakon.
Nem azért kérdeztem, hogy vitázzatok aztán rajta!
954 váltóhibáról még nem hallottam, nem olvastam, én egyedül a blokkrepedésre hajlamosság miatt félnék 954et venni, amúgy az lenne a favorit, de így sajnos nem merek ilyet venni, de még az is lehet, hogy lesz egyszer.... Én még 929 esetében generátor hibáról hallottam, de ez is lehet csak minden tizedik motornál jelentkezik vagy annyinál se, no meg ez nem akkora probléma, mint egy blokk vagy váltó meghibásodása.
Ugyanúgy gondok szoktak lenni az injektorával is a 929nek.
Váltóhiba pedig minden motornál előfordulhat, én tapasztalom az enyémben hogy például egyes fokozatot kidobja egykerék letételekor, ha erősen teszem le, de máskor nem csinálja, ha kigyorsítok magas fordulaton, akkor se dobja ki. A 954 RR-ről általában csak jókat írnak, valahol az egyik szaksajtóban írták, hogy az egyik legjobban eltalált típus a 954 rr. Én még most se bántam meg hogy megvettem, szeretem
beszéltem pár 54 rr tulajjal, meg német fórumokon is olvasgattam hogy az 54 rr nél a motor életében legalább eccer váltót kell cserélni vagy javitani, agresszív használatkor tuti előjön pl pályázás
929 ről meg rosszat nem irtak csak hogy a kipufogóba zörögni szokott a exup szelep, meg az azt vezérlő motornak a műanyag fogaskereke elkopik vagy ledarálódik. állítólag ez típushiba a 929 nél.
Hallod ezt gixxxi ? vagyis olvasod ?
Na mámmmeg a váltóhiba
Tiszta CSUDA , hogy eddig még nem hullottak szijjje , ezek a 54-ek
Amugy meg csinálnék én váltóhibát bármien motoron , csak adnák a kezem közé (munnyuk egy Sutyukit)
Olyat még nem rajzoltak meg terveztek amit nem lehet szétverni
Váltóhiba..............mi !
Na mindegy az enyém
Ha meg elromlik , van alkatrész a boltba. És azért van a többi tipusu motorhoz is alkatrész , mert azok is el szoktak romlani
nekem 929 van 954 et szerettem volna de végül a 929 mellett döntöttem és nem anyagi okok miatt. a 954 szebb, de a rengeteg váltóprobléma miatt amiket hallottam róla nem mertem megvenni.
a 929 emmel nagyon meg vagyok elégedve csak jót tudok mondani róla a blokkja azt mondják nagyon tartós. A teljesítményleadádával én meg vagyok elégedve, nem a legerősebb de nekem ez amit tud bőven elég, nem vagyok a pálya ördöge, de nem is akartam az lenni sose. elég finoman kezelhető jó gázreakciók. Az 54 rr kcsit idegesebben viselkedik.
Az ideális egy 929 lenne 954 ruhában, de most hogy nekem 29 van már ez is nagyon tetszik külsőre. Amire én használom arra jobb a 929 es a finomabb gázreakciók miatt, nem tudom alul és középen van e iylen nyomatékos a 954, de a csúcson ő az erősebb.
Minden rosszban van valami jó