na mindegy fiúk ..ha esetleg valakinek kéne ilyesmi akkor eladó a motor..majd felteszem hirdetésbe ..és belinkelem....
megtaláltok adatlapon vagy a gasgas vagy ktm topikban...
ja amúgy van powercommander , akrapovic kémény, sportlégszűrő kormánygátló mart elox alu lábtartókonzol meg ledes index meg magasabb plexi..meg még pár apróság...2003-mas
le van fékpadozva a kerekén van 154 le....motorjába kb. ilyenkor 165 környéke leledzik... 24000 km... árban megegyezünk szerintem csak ne álljon itt. esetleg akármit is beszámítok ...amúgy jó motor..
amúgy belelátok a honda szervízbe ..megnézem mi a nyűg a blokkal meg hány darabnál fordult elő..meg hogy előfordult-egyáltalán...most nem a karambolos szarokra gondolok.. valakinek cseréltek garba már..stb..
én a hondába szerettem bele nagyon,van egy 919,meg most bűvítettem a palettát egy XR600al, régen volt 125ös endurom,csak aztán eladtam lett speed,de tudtam,hogy 1szer viszakell térnem a crosshoz is,és most eljött ez a pillanat 2hete
hát télleg nem sokat mentél akkor a cbr el
Ez elmebetegeknek való.:) Tetszik, de nem kéne, nehéz, gumi és lánczabáló....... Maradok a sor4-nél az biztos!
zoozee: Köszi, egyelőre semmit ne mveszek, madj csak jövő tavasszal lesz esedékes, de az elhangzottak miatt könnyen lehet lemondok az álmomról, kicsit aggasztó ez a tipusbetegség.:(
hát ez a melóm is meg a terepmotorozás amiben örömömet lelem ...
de azért fel vagyok szerelve hondákkal is..
alig használom..csak áll benne a pénz...idén az 954-el 75 kilométert mentem..tavaly 1000-ret..úgyhogy eladnám..
véletlen pont beleolvastam és ..gondoltam idefirkálom..
amúgy van benne 24000km ...meg pár extra....vagy félmilkáért...
Én meg azt olvasgattam, hogy a '04-'05-ös 1000 RR-nek meg a generátor hajlamos megadni magát. Állítólag '06- utáni modellekbe már kiküszöbölték ezt a gondot. De annak az ára ott kezdődik hogy 1.5 Miska
Igazából már a 954 is túl erős kicsit valóban, de az ezres meg azért csak-csak bő 20lóerővel még több. Nem akarok 170-180lovas gépet, egy picit szerettem volna erősebbet a régi 900rr-nél, de nyomatékot is szeretnék alsóbb tartományokba, tehát nem akarok kisebb köbcentit. Nagyon nincsen kettő közötti ilyen gép, ez a következő lépés, mármint a 954, 29-et nem szeretnék.
Persze, lehet az ezressel is gond, de arról egyelőre nem derült ki, vagy nem tudok róla, hogy szeret gallyramenni a blokk.;) És amilyen peches vagyok, úgyis pont az én 954emnek menne tönkre a motorja csak úgy magától.:( De ahogy írtam, az 1000es úgyis kilőve, főleg anyagiak miatt. Ugyhogy nemtom mi lesz, majd jövőre elválik.
Az 1000RR túl erős?A 954 nem?
Mentél már 954-el?Nemcsak a lóerő számít,hanem a súly is!Az enyémen 1 foggal kisebb lánckerék volt elöl és 3.-ban is emelgette az elejét szimpla gyorsításra!Lehet hogy az 1000rr erősebb,de 25 kg-val nehezebb is.Azt mondod,drága hozzá a blokk,hmmmm...
Szerinted az 1000rr-hez olcsóbb?Hát nem.És mindkettő kihegyezett gép,tehát lehetnek idővel gondok.
megtaláltok adatlapon vagy a gasgas vagy ktm topikban...
ja amúgy van powercommander , akrapovic kémény, sportlégszűrő kormánygátló mart elox alu lábtartókonzol meg ledes index meg magasabb plexi..meg még pár apróság...2003-mas
le van fékpadozva a kerekén van 154 le....motorjába kb. ilyenkor 165 környéke leledzik... 24000 km... árban megegyezünk szerintem csak ne álljon itt. esetleg akármit is beszámítok ...amúgy jó motor..