Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szega:
Használtautó.hu
2-db eladó
Na igen, ezek a szakmai titkok. Van itt pár 900RR-es kolléga, úgyhogy VALAKI MÉRJE MEG!
Sajna a közelemben nincs 900RR akinél meg tudnám mérni neked.
Lehetséges akár az is, bár én kicsit furcsállnám...
Hívj el magadhoz valakit, aztán ECU csere, és kiderül.
mármint az előzményét olvasd el.. köszi
Fireball!
Ja és még ezt olvasd el légyszí, csaknem térdenálva könyörögtem... személy szerint NEKED
nem baj majd jövőre is szólok
FIREBALL!
ne mond hogy nem lett időben megkérdezve
(előzmény)
attól függ kitől tudsz szerezni,de olyan 10ezertől vannak, neten én láttam 20körül is, meg lehett utángyártottat venni asszem 12ért.
hát szóltál,h mennyünk?
Köszönöm szépen a jó tanácsot! Még annyi hogy ha a fesszabájzó az állandó probléma mipénz bele pótolni ha esetleg bemondja az unalmast?
UI: Nagyon szép a gépsárkányod! Gratulálok hozzá
Amit minden motornál megnézel, csak azt kell figyelni ennél is. Hogy választottad az F2-est? Pont úgy kell 900RR-t is.
A méréssel nincs probléma, csak sajnos az nincs megadva, hogy mennyit kellene mérni
De egyre jobban hajlunk, hogy az ECU döglött be
Ezt valakinek meg kéne mérie, aztán kiderül a turpisság.
A fenéért laksz olyan messze...
na Babák... erről maradtatok le : http://sportmotor.hu/motoros_v...
remélem jövőre többen megyünk
vigyél magaddal multimétert ha megnézed! feszszabályzó örök probléma a 900rrnél, ha nincs töltés a motoron egyből minusz 20 pénz az árból! .... de inkább 30
Bocsi azt kifelejtettem hogy a 1996-os évjárat érdekelne jobban! Köszike!
Sziasztok! Jelenleg egy CBR 600f2-esem van amit lassacskán leszeretnék majd cserélni! Szeretnélek titeket megkérdezni a jelenleg kiszemelt következő vasról(CBR 900RR). Mik lehetnek a rejtett hibák, mit keressek ha esetleg motornézőbe vagyok, milyen meghibásodásokra hajlamos? 1-2 tanácsot nagyon szívesen elfogadnék!
Előre is köszönöm nektek! Sziasztok!
Szerintem amit még érdemes lenne megpróbálni, a sztender kapcsolóját kizárni.Nem tudom ,hogy nyitó vagy záró érintkező van benne ,meg kell nézni a rajzon.Az is be szokott szarni.Illetve a borulás lérzékelőt is ki lehet szedni és egy vezetékkel rövidre zárni,és akkor az is kizárható mint hiba.
Sziasztok!

Lenne még egy pár kérdésem. Sajnos a motorom még most se jó. Nem találjuk a hibát, vagyis nem tudjuk biztosan 2 dolognak, hogy mennyinek kellene lennie. Elősször is a motorom Amerikai, szóval azon vezetékekről fogok írni ami nekem van, mert ha jól tudom más kombinációban is létezik.

1. Érdekelne a gyújtáskapcsolónál, hogy a
-Rózsaszínen
-a mellette lévő zöld fehéren( ami meg az oldal sztenderhez és a kuplunghoz), hogy hány VOLT-nak kell lennie rajta gyújtáson.

2. Az üzemanyag reléhez kapcsolódik. Itt volt egy bibi. Ami orvosolva lett. A csatlakozó egyik lába picit megégett. Azt hittük, hogy az volt a baj, de ugyebár kicseréltük és még most se helyezi nyomás alá az AC-t. A kérdésem, hogy ami az ECU-ból jön ki barna fekete csíkos vezetékkel kapcsolatos. Ott méregettünk, hogy van-e baj.

2 féle képen mértünk:
1. relé nélkül:- gyújtás nélkül megvan a tápfeszültség.
-gyújtáson leveszi hirtelen 8,5 V-ra pár másodpercig utána visszaáll a tápfeszültségre.

2. relével mérve: -gyújtás nélkül megvan a tápfeszültség.
- gyújtáson viszont lemegy 1,5 Voltra és utána stagnál pár sec után 1,2 voltra.

Ez normális, vagy az ECU-ban szált el valami? Tud valaki ebben a 2 problémában segíteni?
Szia!Aham,eladtam...
szeva!Sikerült eladnod a 919 est?:D
Kiflee: Mennyibe adod az ETZ-t?
közben rájöttem, hogy félreértettem vmit és valóban a kisoztással lennének gondok, kicsit el lenne fordulva a dob....
Viszont azt nem tudom, hogy mennyire bonyolult lenne, egyáltalán megvalósítható-e, hogy az eredeti felfogatást levágni és helyére felhegeszteni egy megfelelő méretű és kiosztású felfogatót.
( azt nem tudom, hogy az eredetit mennyire lenne nehéz leszedni... )
Az eladóval beszéltük a csavarelhelyezkedését is és csak minimális eltérés van a gyári 900rr kiosztásához képest, elvileg megfelelően állna a dob....
Az autó kerekét is a csavarok tartják, de ami csonk belemegy a felnibe az tehermentesíti a csavarokat. Ez is tehermentesítő funkciót tölt be. A lyukak elhelyezkedésére is figyelj mert szerintem ez nem 900RR-re való, eléggé bután néz ki ha a vége eltekeredik valamerre. 1-5-9 az óra állás a 900RR-en.
Hát én is gondoltam ilyesmire, bár nem igazán tudom, hogy mi célt szolgál az a rövid cső rész, ami a felfogatás után a dobba még bemegy, mert, tartani a 3 felfogató csavar tartja (gondolom én, de lehet rosszul).
És a lentebb belinkelt képek közül a másodikon látszik, hogy elvileg egy 70mm-es átmrőjű dobot is "elbírna", nem "lógna" ki.

De lehet rosszul gondolom az egészet vagy vmit nem veszek figyelembe....
Mivel a 3 csavar egyezik szerintem egészen nyugodtan vedd meg rá. Legfeljebb esztergáltatsz hozzá egy perselyt.