Na igen, ezek a szakmai titkok. Van itt pár 900RR-es kolléga, úgyhogy VALAKI MÉRJE MEG!
Sajna a közelemben nincs 900RR akinél meg tudnám mérni neked.
Lehetséges akár az is, bár én kicsit furcsállnám...
Hívj el magadhoz valakit, aztán ECU csere, és kiderül.
Köszönöm szépen a jó tanácsot! Még annyi hogy ha a fesszabájzó az állandó probléma mipénz bele pótolni ha esetleg bemondja az unalmast?
UI: Nagyon szép a gépsárkányod! Gratulálok hozzá
vigyél magaddal multimétert ha megnézed! feszszabályzó örök probléma a 900rrnél, ha nincs töltés a motoron egyből minusz 20 pénz az árból! .... de inkább 30
Sziasztok! Jelenleg egy CBR 600f2-esem van amit lassacskán leszeretnék majd cserélni! Szeretnélek titeket megkérdezni a jelenleg kiszemelt következő vasról(CBR 900RR). Mik lehetnek a rejtett hibák, mit keressek ha esetleg motornézőbe vagyok, milyen meghibásodásokra hajlamos? 1-2 tanácsot nagyon szívesen elfogadnék!
Előre is köszönöm nektek! Sziasztok!
Szerintem amit még érdemes lenne megpróbálni, a sztender kapcsolóját kizárni.Nem tudom ,hogy nyitó vagy záró érintkező van benne ,meg kell nézni a rajzon.Az is be szokott szarni.Illetve a borulás lérzékelőt is ki lehet szedni és egy vezetékkel rövidre zárni,és akkor az is kizárható mint hiba.
Lenne még egy pár kérdésem. Sajnos a motorom még most se jó. Nem találjuk a hibát, vagyis nem tudjuk biztosan 2 dolognak, hogy mennyinek kellene lennie. Elősször is a motorom Amerikai, szóval azon vezetékekről fogok írni ami nekem van, mert ha jól tudom más kombinációban is létezik.
1. Érdekelne a gyújtáskapcsolónál, hogy a
-Rózsaszínen
-a mellette lévő zöld fehéren( ami meg az oldal sztenderhez és a kuplunghoz), hogy hány VOLT-nak kell lennie rajta gyújtáson.
2. Az üzemanyag reléhez kapcsolódik. Itt volt egy bibi. Ami orvosolva lett. A csatlakozó egyik lába picit megégett. Azt hittük, hogy az volt a baj, de ugyebár kicseréltük és még most se helyezi nyomás alá az AC-t. A kérdésem, hogy ami az ECU-ból jön ki barna fekete csíkos vezetékkel kapcsolatos. Ott méregettünk, hogy van-e baj.
2 féle képen mértünk:
1. relé nélkül:- gyújtás nélkül megvan a tápfeszültség.
-gyújtáson leveszi hirtelen 8,5 V-ra pár másodpercig utána visszaáll a tápfeszültségre.
2. relével mérve: -gyújtás nélkül megvan a tápfeszültség.
- gyújtáson viszont lemegy 1,5 Voltra és utána stagnál pár sec után 1,2 voltra.
Ez normális, vagy az ECU-ban szált el valami? Tud valaki ebben a 2 problémában segíteni?
közben rájöttem, hogy félreértettem vmit és valóban a kisoztással lennének gondok, kicsit el lenne fordulva a dob....
Viszont azt nem tudom, hogy mennyire bonyolult lenne, egyáltalán megvalósítható-e, hogy az eredeti felfogatást levágni és helyére felhegeszteni egy megfelelő méretű és kiosztású felfogatót.
( azt nem tudom, hogy az eredetit mennyire lenne nehéz leszedni... )
Az autó kerekét is a csavarok tartják, de ami csonk belemegy a felnibe az tehermentesíti a csavarokat. Ez is tehermentesítő funkciót tölt be. A lyukak elhelyezkedésére is figyelj mert szerintem ez nem 900RR-re való, eléggé bután néz ki ha a vége eltekeredik valamerre. 1-5-9 az óra állás a 900RR-en.
Hát én is gondoltam ilyesmire, bár nem igazán tudom, hogy mi célt szolgál az a rövid cső rész, ami a felfogatás után a dobba még bemegy, mert, tartani a 3 felfogató csavar tartja (gondolom én, de lehet rosszul).
És a lentebb belinkelt képek közül a másodikon látszik, hogy elvileg egy 70mm-es átmrőjű dobot is "elbírna", nem "lógna" ki.
De lehet rosszul gondolom az egészet vagy vmit nem veszek figyelembe....
Használtautó.hu
2-db eladó