Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Van egy kb 90%-os pár gumim Cbr-re! 130/70 16+180/55 17!
20 000 Ft a pár!
elsőn 4-5 mm hátsón 4-6mm profilmélység van!
MAXXIS SUPERMAXX a márkája!
Ha érdekel valakit akkor teszek fel képeket!
http://www.maxxis.com/Motorcyc...
hali srácok
nah akkor ki jön kisujjra végül? mi hnap 10kor indulunk.
Nekem az kerék agyátmérője 58mm, körosztás 74mm. Szóval a tárcsa az 94-esről való. De a régi felnim és tárcsám 92-93-as.
Szia!

Jó majd megnézem és átküldöm emailben. De egyáltalán nem biztos, hogy pontosan ugyanolyan kereked van. És a féktárcsád központosítója pedig tuti különbözik, mivel a féktárcsád is más. Nekem 93-as RR-en volt.
Szia Basi2!

Keresd Kiflee-t aszt hiszem most tekertetett magának. Úgy volt a legolcsóbb és jó is.
Szia!

Lenne egy hatalmas kérésem, lemérnéd nekem a távtartókat, mert a gyári kerék távtartója nem passzol a 17"-os kerékhez. Akinek meg van legyártott, annak meg nem akartam szétbombáztatni a motorját, hogy lemérje nekem. Így viszont egyszerűbb lenne. Ha lehet, tolómérővel lemérnéd nekem? Főleg a szélessége érdekelne, de ha többi méretét is leméred az még jobb.

Üdv.: Bala
CBR 929 generátor állórészt keresek!
Sziasztok!Nincs valakinek egy használt 5.25-ös lánca,tűzoltásnak,ami kibírja még a szezont?
Sziasztok!

Eladó egy kiváló állapotú VFR 400 elsőkerék, ami Honda CBR 900RR-be lett alakítva.

Évjáratok amibe passzol: 1992-1997

A féktárcsa lyukosztása nem stimmel, azért a motorod féktárcsáját át kell majd fúrni hozzá. Minden tartozék megvan hozzá, hogy be lehessen szerelni, távtartók, féktárcsatávtartó gyűrűk. Persze gyári kilométeróra kihajtásod így nem lesz. :)
A gumi kopott rajta, nem képvisel értéket.

Ár: 50.000 Ft
06304603220 Miskolc
Jah, így már értem.
Ha dobot akarsz cserélni elötte megkérdezhetnél, h hogy állok anyagilag...
Urak!
Valaki szeretne erősebb féket? Nézzétek mit találtam. Fasza adapter a 6 dugattyús fékekhez 900RR-re...
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CB...
Ha nem lenne jó a link, akkor www.ebay.co.uk és ezt 250659130828 keressétek...
Helló mindenkinek !
Ne vitázzatok gyerekek,az a lényeg,
hogy meg van a benzincsap
még jó ,hogy nem épített motor,
akkor milyen tanácsot adtunk volna
megvédelek Higany,mert utána végigolvastam újra
és Én is híbáztam ,"jobbra" helyet "balra" írtam
rájöttem, inkább rajzolok nem dumálok
az a lényeg Higany,hogy figyelj és nem lesz baj
Na pá gyerekek
Nem akarok vitázni. Kérdeztem egy egyszerűt, egyértelműen tettem föl a kérdést, hogy egyértelmű választ kapjak, nagyon egyszerű lett volna az egyértelmű válasz, neked nem sikerült ezt megtenned, megtette helyetted más. De most már minden szép és jó, ugyhogy ennyi, téma lezárva. Pá.
Hallod már legalább 3 olyan motorom volt amin semmi felölés az RR-en le is van törve a csap, és mindegyiknél első nap rájöttem MAGAMTÓL, hogy merre mi van! Neked 20szor lett leírva, hogy merre kell tekerni, szerintem már bárki megértette volna, ezek után meg még én vagyok a fasz, igazad van én is így érzem. Te a váltást is az óramutatóval tanultad meg, vagy ott ment a fel-le elv?
Köszönöm szépen! Végre egy értelmes, EGYÉRTELMŰ válasz! Erre vártam.
Ezt volt olyan nehéz leírni? Kérdem a többiektől!
Amúgy itt a kép a csapról, a két véghelyzetről. Ez nekem nem mondott semmit, de most már megvan, köszi a választ, meg Fireblade-nek is, ő is leírta már korrektül.
Higany !
Oda tekered ahová akarod !
Na pá.......meleg van Én már leizzadtam !
üdv!

Off-ról óramutató járásával megegyezően egyet fel, akkor lesz a tartalék, ha off-ról óramut.járásával ellentétel irányba tekersz egyet, akkor lesz az on állásban....
HIGANY !
Felszerelt állapotban a középső állás a zárt - OFF az a /képzeletbeli/
nyil előre felé mutat, óra mutató járásával megegyezöen balra az az
felfelé mutatna a nyil az a tartalék - RES...innen tovább nem megy
csak vissza, tehát óra mutató járásával ellenkező irányba újra OFF
és mégegy ebbe az irányba a nyil lefelé mutatna az az ON - nyitva.
Mér csak egyfelé lehet tekerni? Középső állás az OFF, onnan lehet kétirányba tekerni, egyik véglet az ON másik az R, de semmi jelölés nincs rajta, csak egy rudacska áll ki belőle, amit 8as kulccsal tudok forgatni vagy erre vagy arra. Lefotózom és megmutatom, ha te megmondod abból, hogy merre van fölfele, akkor megeszem a kalapom.
csak egy fele tudod tekergetni azt a szart, nem hiszem el, hogy nem érted, vegyél egy simson benzincsapot azt ülj le vele az RR mellé aztán rájössz!
Baszki a nyílakat nem úgy dobta be,ahogy leírtam.......áááá
csak meg érted........
Szia Higany !
Talán az segítsék lenne,ha azt tudod,hogy csak három állása van
a benzincsapnak !...... idáig stimt ?
Tehát: - = balra , V = lent , - = jobbra....és kész,már csak vissza felé megy,.......stimt ?
Ha jól emlékszem,de a többiek nyúgodtan javítsanak ki,ha hülyeséget beszélek,nehogy bevigyelek az erdőbe.
- = tartalék...RESUNT...amikor utólsó 4 litert szívja
V = zárva....OFF...nem kell ezen mit magyarázni
- = nyitva...ON...ha felpörog a motor és dadogva leáll,
akkor ideje tartalékba állitani és keresni gyorsan egy
benzinkutat,csak NE FELEJSD EL VISSZA ÁLLITANI TARTALÉKRA
Járasd meg a csapot ebben a három állásba és visza,utána már lefog esni....,hogy mi a dörgés........remélem !
.......remélem tudtam segíteni........szia....Feri.....
Szerezz egy szervízkönyvet! Ott megtalálod amit keresel, és később is hasznát veheted...
Vagy végy magadhoz egy 2L-es benzinnel teli flaskát és indulj el túrázni...
(de csak olyan helyen, ahol gombamód vannak kutak )
Jó tudni!
Köszi!