én elsődlegesen "e" szabvány dobot keresnék jó áron..... amit a kolléga árul, az tökéletesen megfelelne, csak mint írtam a méretek nem teljesen egyeznek és ezért kérnék segítséget a tapasztaltabbaktól, hogy összehozható lenne-e bob az én gyári leömlőmmel vagy csak jelentős átalakítással!
Ez csak úgy hirtelen. Leálltam este és reggel nem indult. Semmi előzetes jel nélkül.Ezért is érdekes a dolog. A butykölgetés az index cseréjével be is fejeződött(ellenállással). De annak szerintem semmi köze sincs hozzá
Egy kis segítségre lenne szükségem ill. tanácsra!
Egy fórumos kollégának lenne egy eladó dobja, csak mint utóbb kiderült nem mindenben egyeznek a méretek.
1. képen az én gyári dobom van, melynek a belső átmérője 60 mm (viszont van egy külső is ami 70 mm 2. kép )
Az eladó dob belső átmérője viszont 67,5 mm (3. kép)
Viszont a csavar távok megegyeznek 81mm.
Kérdésem az lenne, hogy így ebben a formában fel tudnám -e pakolni a dobot vagy át kellene hozzá alakítani az összekötőt?
Szerintem ne vedd ki belőle az "exup" szelepet mert akkor 3000ig nagyon gyenge lesz. Nekem volt a 929-en teljes kipuf rendszer és indulásnál nem volt vmi jó...
én elsődlegesen "e" szabvány dobot keresnék jó áron..... amit a kolléga árul, az tökéletesen megfelelne, csak mint írtam a méretek nem teljesen egyeznek és ezért kérnék segítséget a tapasztaltabbaktól, hogy összehozható lenne-e bob az én gyári leömlőmmel vagy csak jelentős átalakítással!
Egyébként kössz az ajánlatot....