Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én táppénzen vagyok, mert eltörtem a lábam
Sziasztok.
Eladó, vagy SOR4: 600-750-1000? CSERE érdekel. Értékegyeztetéssel. A motor kifogástalan és költségmentes, csupán sokallom a V2 nyomatékát.
Suzuki TL1000S-00's

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_

1000_s-3734339
Kisúj milyen volt?
nagy a csönd
mizu veletek?
mindenki strandol ,meg motorozik?
Hali!

Van haveromnak egy pár cbr kereke. Még az első 16 os,ha valakit érdekelne: powerz@vipmail.hu
Persze. Kiss Zsolt: 30/9400-703
Jó tudni azoknak a srácoknak tudsz elérhetőséget akikről baszéltél
Még ha az anyag el is tud fáradni ez noormális?
Nem volt valami gond a beállításnál;bowdenszorulás; kipuszelep szorulás...
OKÉ és kössz az infokat!

üdv.Laci
ja tényleg itt csak egy kör van, hirtelen elkezdtem gondolkodni mi lehet komplikáltabb egy autóban. az a baj h kb 3 éve nem autókázom és már homályosak az emlékek
de le kell venni a kupakot az a lényeg
ja igen! az a 4. lépés, írja is: reinstall the radiator cap!
tehát installáld vissza... reméljük nem fog serial number-t kérni
kössz.... akkor így járok el...
és a kiegyenlítő tetejét le kell venni, hozzá vagy zártan is OK?
(autóknál ha belevegősödik a rendszer akkor azon van légtelenítő, bár annak összetettebb a rendszere valószinüleg azért kell rá, mert nem biztos, hogy simán kinyomja magából a levegőt)
(mint autónál )
a MANUAL szerint:
Első lépés: helyezed az motorod függőleges helyzetbe, sima felületre vala
Második lépés: kapcsolj neutrál fokozatba és működtesd a hajtóművet 2-3 percen át és 3-4 alkalommal rántsd meg egy kicsit a bajszát, hogy a levegő elkárhozzon az rendszerből
Harmadszor: ha ezzel bevégezted szemed a tartályra vesd, és ha szükséges ama hűtő szenteltvizet pótold vala.

-Manual evangéliuma, VI zsoltár, 6. vers
üdv!

Termosztátot akartam cserélni, de nem bírtam az egyik csavar kivételével, így abbahagytam, majd télen..... viszont ott ahol a termosztáthoz megy ba a vízcső, ott elengedtem a csövet és hagytam kifolyni a vizet amí jött.... most hogy visszaraktam a csövet, felöntöttem fegyállóval, csak nem tudom, hogy kell-e esetleg légtalaítani, vagy ez kidolgozza magából a levegőt?
Most a kis kerékről esett le 3 fog, és azét, amit tőled vettem nem találom, de az is lehet hogy azé rossz volt és már rég kidobtam.
Szevsztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a 929-es és 954 hány kilót nyom a mérlegen?

Kösz!
Megint?
Sziasztok nincs valakinek egy bontott szervo motorja amiben ez az egy fogaskerék épp. Nekem van kettő, de persze a másikból pont ez hiányzik.....
n=m
Ebből a szösszenetből ollóztam ki.
Neeem! Csak rossz volt nézni a márka;tipus;szín társat
ahogy amortizál... Az oktató leleményes volt! Ha már eldőlt
az oktatás keretein belül megmutatta, hogy kell felállítani helyesen
egy nagytestű motort(igaz, hogy már ömlött a túlfolyón a benya addíg várt...).
Nem innem volt valaki?
Te voltál ilyen ügyes?
Sziasztok!

Eladó egy vadonatúj Carbon Can angol gyártmányú ovál kipufogódob.
Teljesen saválló kivitel, alu 3D mart 3 csavaros rögzítéssel.

Valószínű minden 3 csavaros 900 RR kipufogócsonkhoz jó, nekem 1993-ason volt.

üdv
Béla
Miskolc
Hali!

Tudnekem valaki abban segíteni h milyen csapágyakat kell vegyek 929 első kerekébe? cikk szám vagy méretre lenne szükségem.

Köszi