nem tudom még mi a probléma.
most vettem a motort, már akkor is rossz volt, minden egyéb más kijelző, stb tökéletesen működik.
ha minden jól megy ma jön az ismerős és rádugom az övére ha ott megy akkor máshol van a probléma.
ha ez megvolt akkor szólok hogy mi lett.
Szia, átküldöm a rajzot, de sajna ott csak egyben ábrázolja a műszerfalat. Próbáltad másikkal, az óracsoport a rossz? Valami rémlik, h kerestél olyat 1szer...
Hello.
én is szeretnék kérni egy kis segítséget, mert ugylámtom te hozzá értő vagy. egy 929 ről lenne szó.
a fordulatszám mérővel van problémám. az óra panelja első ránézésre és méregetésre jónak tűnik. ha tudnál nekem is küldeni egy kapcsolási rajzot és egyéb más dokumentációt is 929-hez azt nagyon megköszönném.
gancsos.attila@gmail.com
Te Jani! Milyen powerszelepről beszélsz? Az krosszmotorokon van bazz... Ez egy kipufogószelep, ami segíti a kipufogógáz áramlását, és ezáltal nyomatékot csinál neked alacsony fordulaton.
Nem lehet, h a bowdenek miatt csörög csattog? Esetleg ami miatt még lehet, az a szervomotorja...
Ha kidobod belőle akkor alacsony fordulaton kicsit erőtlenebb lesz a gép, de nem vészesen.
Segítségetek szeretném kérni. Van egy 954 esem és ugye ez Powerszelepes.Na most pár hete elkezdett csörögni,csattogni a szelep. Szétszedtem és kicseréltem benne a perselyeket. A tengelynek nincs semmi baja szerencsére (új ára nettó 80000 FT ).Összeraktam és ugyan úgy folytatja:S de leginkább 2500 RPM-nél csinálja mikor elkezdeni nyitni ,de fölötte abbahagyja.Már azon gondolkodtam kihajintom belőle :D,csak nemtudom ez okoz e valami kellemetlenséget a motornak.Nemtudom valaki tapasztalta e már ezt a problémát.
Nekem van rajzom hozzá. Átdobom mail-ben, ami van.
FI hibát nem ír valamit? Ha a földelést adjátok neki, és megy a pumpa akkor beindul a motor? Nem hiném, h ECU baja lenne.
Na várjál. A benzinpumpánál 3 vezeték van(barna, zöld, barna/fekete). Abból a barna/fekete megy a műszerfalba egy csatlakozón keresztül, a zöld megy a földre, a barna meg megy a relére(pogácsás oldalára). Eddig jó? Ezeket hozzá kéne mérni rendesen a földhöz illetve a reléhez Ohm-ban. Ha ez megvan és nem szakadt a vezeték sehol akkor megyünk tovább.
Nézzük a relét. 4 vezetéke van. Van a tekercs körön 2 vezeték(barna/fekete, fekete/fehér), és van a pogácsás körön 2ő(barna, fekete/fehér). A barnát már tudjuk, h a benzinpumpába megy. A barna/fekete megy az ECU A csatlakozójára barna/fekete színnel. A fekete/fehér össze van kötve ami megy az ECU B csatlakozójára fekete/fehér színnel, és még sokhelyre máshova. Pl a gyertyapipákra, az injektorokra, és egy engine stop relére! Sztem itt lesz a kutya elásva. Ezen a relén keresztül kap feszültséget ez az áramkör, mert ez a relé 1ik pogácsájára van kötve, a másik pogácsára meg egy csatlakozón keresztül és egy 20A-es biztosítékon keresztül van rákötve az akksira! Ohm-ban kimérni oda-vissza, és meglesz a hibája.
Segítségre lenne szükségem. A motorom nem indul be.
Hibajelenség: Az AC pumpa nem működik.
Amit átnéztünk: AC pumpa jó( vettem másikat, de sajnos feleslegesen, mert jó volt), Biztosítékok jók, gyujtáskapcsoló, gyorsleállító jók, üzemanyag relé jó, Engine stop relé jó, dőlésérzékelő is jó.
Egyszerűen gőzünk sincs mi lehet vele a baj.... Az ECU-t akarnánk megnézni, hogy hol kap földelést, de sajnos nem találok cbr 929-hez sehol se normális kapcsolási rajzot.Csak a manuálban lévő gyerek rajzot. Ha a üzemanyag relét rövidre zárjuk akkor a pumpa működik csak nem kapcsol,Ha nem az ECU tól adjuk a földelést akkor szintén jó, csak ugyebár akkor nem kapcsol ki, mert nincs mi vezérelje.
Ha valakinek van ötlete, hogy mit nézzünk még, illetve van kapcsolási rajza hozzá, kérem jelezze.
A rajzot a ducktoy@freemail.hu-ra lehetne küldeni.
Előre is köszi a segítséget.
Hát ja, de gyorsan gyógyul szerencsére. Már tudok menni a lábamon, nem kell mankó, a sebek is szépen begyógyultak és nem kell kötözni se már. Hétvégén megpróbálom kitolni a motort a garázsból, és csinálni pár képet meg megnézni miújság.
Olvastam az egyik videódnál a te balesetedről, és hát le a kalappal előtted, 1év tolókocsi stb... elismerésem Gabi és neked is kitartást
hangja milyen? (tompítóval és anélkül) Fog rajta vmit a tompító?
(nekem van egy nyitott dobom, de nem "merem" használni a rend őrei miatt, mert "e" hiányos.....
Az enyém ma próbáltam fel mert van egy sc33-am,viszont annak nem gyári a leömlő azon része ami kijön a hasidom alól elvileg jó lehet de olyan meredek szögben jön fe hogy ez a kipu a hátsó lábtartótol nem akar bemenni(2-3 mm-en múlik)Ha leméred a furattávokat megmondom hogy passzol-e.Összenéztem avval ami ami most van rajta 1-2mm külömbséget látok így szemre.
Igen ismerem a gazdáját én szerintem jó vétel lenne mind amit irt a hirdetésben igaz és nem csak a képen szép hanem a valóságban is igen érdemes megnézni
Az én véleményem hogy jó vétel lenne!De úgy is az dönt aki a kest adja érte!
most vettem a motort, már akkor is rossz volt, minden egyéb más kijelző, stb tökéletesen működik.
ha minden jól megy ma jön az ismerős és rádugom az övére ha ott megy akkor máshol van a probléma.
ha ez megvolt akkor szólok hogy mi lett.
én is szeretnék kérni egy kis segítséget, mert ugylámtom te hozzá értő vagy. egy 929 ről lenne szó.
a fordulatszám mérővel van problémám. az óra panelja első ránézésre és méregetésre jónak tűnik. ha tudnál nekem is küldeni egy kapcsolási rajzot és egyéb más dokumentációt is 929-hez azt nagyon megköszönném.
gancsos.attila@gmail.com
Nem lehet, h a bowdenek miatt csörög csattog? Esetleg ami miatt még lehet, az a szervomotorja...
Ha kidobod belőle akkor alacsony fordulaton kicsit erőtlenebb lesz a gép, de nem vészesen.
Segítségetek szeretném kérni. Van egy 954 esem és ugye ez Powerszelepes.Na most pár hete elkezdett csörögni,csattogni a szelep. Szétszedtem és kicseréltem benne a perselyeket. A tengelynek nincs semmi baja szerencsére (új ára nettó 80000 FT ).Összeraktam és ugyan úgy folytatja:S de leginkább 2500 RPM-nél csinálja mikor elkezdeni nyitni ,de fölötte abbahagyja.Már azon gondolkodtam kihajintom belőle :D,csak nemtudom ez okoz e valami kellemetlenséget a motornak.Nemtudom valaki tapasztalta e már ezt a problémát.
FI hibát nem ír valamit? Ha a földelést adjátok neki, és megy a pumpa akkor beindul a motor? Nem hiném, h ECU baja lenne.
Na várjál. A benzinpumpánál 3 vezeték van(barna, zöld, barna/fekete). Abból a barna/fekete megy a műszerfalba egy csatlakozón keresztül, a zöld megy a földre, a barna meg megy a relére(pogácsás oldalára). Eddig jó? Ezeket hozzá kéne mérni rendesen a földhöz illetve a reléhez Ohm-ban. Ha ez megvan és nem szakadt a vezeték sehol akkor megyünk tovább.
Nézzük a relét. 4 vezetéke van. Van a tekercs körön 2 vezeték(barna/fekete, fekete/fehér), és van a pogácsás körön 2ő(barna, fekete/fehér). A barnát már tudjuk, h a benzinpumpába megy. A barna/fekete megy az ECU A csatlakozójára barna/fekete színnel. A fekete/fehér össze van kötve ami megy az ECU B csatlakozójára fekete/fehér színnel, és még sokhelyre máshova. Pl a gyertyapipákra, az injektorokra, és egy engine stop relére! Sztem itt lesz a kutya elásva. Ezen a relén keresztül kap feszültséget ez az áramkör, mert ez a relé 1ik pogácsájára van kötve, a másik pogácsára meg egy csatlakozón keresztül és egy 20A-es biztosítékon keresztül van rákötve az akksira! Ohm-ban kimérni oda-vissza, és meglesz a hibája.
Segítségre lenne szükségem. A motorom nem indul be.
Hibajelenség: Az AC pumpa nem működik.
Amit átnéztünk: AC pumpa jó( vettem másikat, de sajnos feleslegesen, mert jó volt), Biztosítékok jók, gyujtáskapcsoló, gyorsleállító jók, üzemanyag relé jó, Engine stop relé jó, dőlésérzékelő is jó.
Egyszerűen gőzünk sincs mi lehet vele a baj.... Az ECU-t akarnánk megnézni, hogy hol kap földelést, de sajnos nem találok cbr 929-hez sehol se normális kapcsolási rajzot.Csak a manuálban lévő gyerek rajzot. Ha a üzemanyag relét rövidre zárjuk akkor a pumpa működik csak nem kapcsol,Ha nem az ECU tól adjuk a földelést akkor szintén jó, csak ugyebár akkor nem kapcsol ki, mert nincs mi vezérelje.
Ha valakinek van ötlete, hogy mit nézzünk még, illetve van kapcsolási rajza hozzá, kérem jelezze.
A rajzot a ducktoy@freemail.hu-ra lehetne küldeni.
Előre is köszi a segítséget.
Olvastam az egyik videódnál a te balesetedről, és hát le a kalappal előtted, 1év tolókocsi stb... elismerésem Gabi és neked is kitartást
(nekem van egy nyitott dobom, de nem "merem" használni a rend őrei miatt, mert "e" hiányos.....
Szerintetek ez a dob jó lenne a cbr 900-ra?
( valakinek valamilyen infoja a dobról? )
Az én véleményem hogy jó vétel lenne!De úgy is az dönt aki a kest adja érte!
Ne állatkodj
Semmi baja csak az egyik haverom szeretne venni egy 954-est.