Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés csinálunk róla képeket. Mostmár minden rendesen működik, csak a fordulatszám mérő nem akar mutatni, de azt is megtaláljuk.
Nem egy egyszerű szerkezet ez az ECU az egyszer biztos.
17-es kerék CBR900-ashoz!

http://www.kepesmotor.hu/felni...
Akkor Ő is olyan hülye mint én...

Fasza. Csináljatok róla képeket, meg kis leirást, h mi merre hogy van.
Találni találnék, de haverom kihívásnak véli ezt a fajta melót.

Én sokat olvastam az amerikai CBR fórumokat és eléggé sokat hallottam, hogy meghasalt az amerikai változat....
Az komoly. Még ilyet sem hallottam, h egy 900RR-nek meghasalt volna az ECU-ja.

Csinálhatnál róla képet. A 0,1 Ohm és az F betű(fuse) biztosítékra utal, de ez nem biztos. Látni kéne az alkatrészt, vagy ha nagyon sérült, keress a panelon másik olyat.

Sztem ha jól szétnézel az amcsi Ebay-en, találsz ilyen ECU-t.
Na srácok,
1,5 hét keresés és kutatás után megvan a motoromban a probléma.
Az ECU döglött be. Szétszedtük és lássatok csodát 1 db transistor és 2 db valami ki volt purcanva. A tranyót cseréltük és visszaforrasztottuk a 2 db valamit és beindult a motor, csak még az AC pumpa nem hallgat el 5 secen belül. De keressük tovább azt is. Netalán valaki nem tudja, hogy a :

NPR-1 alatta 0,1 OHM (F) mit jelent és mi az és honnan lehetne szerezni helyette másikat? Ezek voltak azok amiket nem tudunk, hogy mi is, csak fel volt pukkadva, de még mondjuk működik.
jobbulást nekik.
Hihetetlen hogy állandóan kihajtanak elénk.Ha lassan megyünk akkor is kijönnek ha gyorsan akkor is én már ezt nem értem.Nem hiszem hogy annyira sietős nekik hogy 20mp ne tudjon várni hogy áthaladjon egy kereszteződésen.Meg azt sem hiszem el hogy nem látnak minket.Ez csak duma.


Remélem mi hamarabb össze rakod a motort
Köszönöm, én már szerencsére ott tartok hogy dolgozok, annyira helyrejött a lábam 1 hónap alatt. Hát az úgy volt hogy vizes úton mentem 80-90 km/h 4.ben pár fokot húztam a gázkaron, elforgott és már azt vettem észre hogy csúszok a motorral eggyüt.
Sajna bekövetkezett az amit soha nem akartam.
Haverom volt a motorral és elé kanyarodtak. Szerencsére sem ő sem a motor nem sérült súlyosan a kis sebességnek köszönhetően. De az idomok leamortizálódtak. Fejidomban az összes fül kitörött, a faridom megrepedt és az oldalidom is sérült, bal oldaldekli lekopott kormányvégsúly is sérült. Kis sebesség nagy kár...

Így néz ki most, hogy azért tudjak menni vele, de eléggé szöcskés-sáskás-darazsas-hangyás-nyulas-gnús lett a kinézete.

Akinek van jó állapotú idom\\idomok (karcos lehet, törött, ragasztott nem), vagy netán tud valakit (haveromélettársánakunokahugánaktestvérénekapasija) akinek van, legyen szíves nekem szólni, mert még idén szeretném összerakni és lefényezni.

Köszönöm mindenkinek a segítséget, és vigyázzatok magatokra!

Üdv.: Bala
Eldőlt amikor mostad? Vagy 5km/h-s sebességénél kicsúszott a füvőn? Bocs de ez szokott lenni a hírdetésekben. Mit csináltál? Egykerék? Beszitált? Sok volt a tempó? Mielőbbi gyógyulást, akinek szemefénye a motor nem vigasz, de a motor idő és pénz kérédse, de az egészség az nem megvásárolható.
Ien lett szegénykém
Szerintem vegyél bele egy új vez. láncot, egy bakelitet, és egy patront és akkor a hiba kizárva.
Hello!

Kb. 1-2 hónapja olyan hiba jött elő a gépemben, hogy elkezdett qrvára csörögni, végül kiderült hogy a vezérműláncnál volt a hiba, akkor cserélt a szerelő vmit benne (nem láncot és nem feszítőt, de nem tudom pontosan mit, 10 ezer forintos alkatrész volt, azt mondta hogy a lánc még OK és a feszítő is)
Hát ma megint előjött (javítás óta még szerintem 1000 km-t se mentem), egy kereszteződésnél fékeztem és váltottam vissza és egyszer csak elkezdett igen erősen zörögni,csörögni mint a múltkor.
Fordulatra halkul, megszűnik.... szóval megint a vezérműláncnál lesz a hiba, de nem értem, hogy ilyen rövid idő alatt mi a f@szért adta meg magát megint...
Láncon és feszítőn kívül mi van még, mert jó lenne megtudnom, hogy mit cserélhetett a szerelő, ill mi okzhatta ,hogy ilyen rövid időn belül (és kevés km után) megint beszart?
Az a baj hogy a szerelő nyaral külföldön és nem tudok vele beszélni, de eléggé idegesít a dolog és ezért szeretném megtudni, hogy mi baja lehet a gépnek.

választ előre is kössz...
A HISS az egy olyan dolog amivel nem tudok mit kezdeni, mert a 929-et 2 fajta ECU-val készítették. Egyik ugyebár az immobis a másik meg mint az enyém(amerikai) Immo nélküli. Szóval csak azzal lehetne cserélni akinek amerikai motorja van, mivel ott semmi se tud bezavarni. De majd hétfőre elvileg megtudjuk mi a baj és akkor felírom ide, hátha valaki más is belefut ebbe a hibába.
929RR-hez keresek gyári idomot!Első sorban ezüst színben érdekelne..
Előre is köszi!
bberci@juropnet.hu
+36306166088
A HISS, az benne van az ECU-ban, meg a kulcsban...
Kulcsot odarakod a másik mellé, h érzékelje az antennya...
Sztem. Aztán lehet nem működne...
És a H.I.S.S?
na csákó srácok leléptem 1 hétre horvátországba addig is okosan motorozni
Szia! Csak érdeklődés szintjén mi az ára a sárvédőnek?
Cbr-900rr 96-99ig hátsó sárvédö eladó
üdv. eladó alkatrészek cbr 900rr 96-97 évjárathoz : oldalidomok + alsóidomok ( festésre szorulnak) egyben 13 eft. műszerfal mph-s 14000 ft, generátordekni+állórész egyben 13 eft. érdeklődni a 0620/992-4528-as számon lehet.
télleg lett,csak elfelejtettem na maj jövőre
valóban szóltál,akkor elnézést kolléga nah majd jövőre ha lehetőségem lesz akkor lenézhetünk,látom jó kis buli volt a vidi alapján