Okés csinálunk róla képeket. Mostmár minden rendesen működik, csak a fordulatszám mérő nem akar mutatni, de azt is megtaláljuk.
Nem egy egyszerű szerkezet ez az ECU az egyszer biztos.
Az komoly. Még ilyet sem hallottam, h egy 900RR-nek meghasalt volna az ECU-ja.
Csinálhatnál róla képet. A 0,1 Ohm és az F betű(fuse) biztosítékra utal, de ez nem biztos. Látni kéne az alkatrészt, vagy ha nagyon sérült, keress a panelon másik olyat.
Sztem ha jól szétnézel az amcsi Ebay-en, találsz ilyen ECU-t.
Na srácok,
1,5 hét keresés és kutatás után megvan a motoromban a probléma.
Az ECU döglött be. Szétszedtük és lássatok csodát 1 db transistor és 2 db valami ki volt purcanva. A tranyót cseréltük és visszaforrasztottuk a 2 db valamit és beindult a motor, csak még az AC pumpa nem hallgat el 5 secen belül. De keressük tovább azt is. Netalán valaki nem tudja, hogy a :
NPR-1 alatta 0,1 OHM (F) mit jelent és mi az és honnan lehetne szerezni helyette másikat? Ezek voltak azok amiket nem tudunk, hogy mi is, csak fel volt pukkadva, de még mondjuk működik.
jobbulást nekik.
Hihetetlen hogy állandóan kihajtanak elénk.Ha lassan megyünk akkor is kijönnek ha gyorsan akkor is én már ezt nem értem.Nem hiszem hogy annyira sietős nekik hogy 20mp ne tudjon várni hogy áthaladjon egy kereszteződésen.Meg azt sem hiszem el hogy nem látnak minket.Ez csak duma.
Köszönöm, én már szerencsére ott tartok hogy dolgozok, annyira helyrejött a lábam 1 hónap alatt. Hát az úgy volt hogy vizes úton mentem 80-90 km/h 4.ben pár fokot húztam a gázkaron, elforgott és már azt vettem észre hogy csúszok a motorral eggyüt.
Sajna bekövetkezett az amit soha nem akartam.
Haverom volt a motorral és elé kanyarodtak. Szerencsére sem ő sem a motor nem sérült súlyosan a kis sebességnek köszönhetően. De az idomok leamortizálódtak. Fejidomban az összes fül kitörött, a faridom megrepedt és az oldalidom is sérült, bal oldaldekli lekopott kormányvégsúly is sérült. Kis sebesség nagy kár...
Így néz ki most, hogy azért tudjak menni vele, de eléggé szöcskés-sáskás-darazsas-hangyás-nyulas-gnús lett a kinézete.
Akinek van jó állapotú idom\\idomok (karcos lehet, törött, ragasztott nem), vagy netán tud valakit (haveromélettársánakunokahugánaktestvérénekapasija) akinek van, legyen szíves nekem szólni, mert még idén szeretném összerakni és lefényezni.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, és vigyázzatok magatokra!
Eldőlt amikor mostad? Vagy 5km/h-s sebességénél kicsúszott a füvőn? Bocs de ez szokott lenni a hírdetésekben. Mit csináltál? Egykerék? Beszitált? Sok volt a tempó? Mielőbbi gyógyulást, akinek szemefénye a motor nem vigasz, de a motor idő és pénz kérédse, de az egészség az nem megvásárolható.
Kb. 1-2 hónapja olyan hiba jött elő a gépemben, hogy elkezdett qrvára csörögni, végül kiderült hogy a vezérműláncnál volt a hiba, akkor cserélt a szerelő vmit benne (nem láncot és nem feszítőt, de nem tudom pontosan mit, 10 ezer forintos alkatrész volt, azt mondta hogy a lánc még OK és a feszítő is)
Hát ma megint előjött (javítás óta még szerintem 1000 km-t se mentem), egy kereszteződésnél fékeztem és váltottam vissza és egyszer csak elkezdett igen erősen zörögni,csörögni mint a múltkor.
Fordulatra halkul, megszűnik.... szóval megint a vezérműláncnál lesz a hiba, de nem értem, hogy ilyen rövid idő alatt mi a f@szért adta meg magát megint...
Láncon és feszítőn kívül mi van még, mert jó lenne megtudnom, hogy mit cserélhetett a szerelő, ill mi okzhatta ,hogy ilyen rövid időn belül (és kevés km után) megint beszart?
Az a baj hogy a szerelő nyaral külföldön és nem tudok vele beszélni, de eléggé idegesít a dolog és ezért szeretném megtudni, hogy mi baja lehet a gépnek.
A HISS az egy olyan dolog amivel nem tudok mit kezdeni, mert a 929-et 2 fajta ECU-val készítették. Egyik ugyebár az immobis a másik meg mint az enyém(amerikai) Immo nélküli. Szóval csak azzal lehetne cserélni akinek amerikai motorja van, mivel ott semmi se tud bezavarni. De majd hétfőre elvileg megtudjuk mi a baj és akkor felírom ide, hátha valaki más is belefut ebbe a hibába.
Nem egy egyszerű szerkezet ez az ECU az egyszer biztos.