Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, próbálok helyt állni
egy évfolyamra járunk, majd jól rádköszönök ha látlak
Berénybe jössz Streetfighter napra?
véletlenül de
mert esetleg te is?
Fireball, te nem bánkira jársz véletlenül?
a mito evo -t a ducatirol koppintották le, de sztem ember nincs aki megmondja hogy ez most épp egy duki vagy egy mito faridom e,de akármié,akkor is hülyén néz ki
Ez nem Mito cucca?
szerintem hülyén néznek ki, a gyári faridom elvan találva, semmi értelme hozzányúlni,látjátok mi lesz belőle
hát jó ez meg a másik dolog,hogy nem is honda faridom monnyuk ha honda faridom lenne és ilyen pici,akkor se tetszene 1 kicsit se jobban,látszik hogy olyan aránytalan lett a motor igy,mintha hiányozna valami a hátuljáról
ha már beleöli a pénzt-időt-energiát miért nem csinálnak valami normálisat ? ducati cbr ... hogyne
Helló srácok! Egy kérdés merült föl bennem:
Az SC33-nak nagyobb a karbija, mint az SC28-nak? A pillangószelepek átmérőjére gondolok.
Ill a vezérműtengely is érdekelne, hogy ugyan olyan-e vagy esetleg kicsit durvább, kompatibilisak-e ezek az alkatrészek a két motornál. Azért kérdem, hogy lehetne-e kicsit "okosítani" a gépet ezekkel?
Akkor ezekre mi a véleményetek ? Szerintem úgy szép a gyári faridom ahogy van.
Hát na ez speciel nekem sem meg milyen dolog már hogy egy HONDAra r6-os faridomot tenni .Mert ha még egy másik hondáét az tiszta sor...
nekem se jön be az a picike faridom,szerintem bután néz ki rajta, az eleje romosztus,hátul meg 1 olyan kis gizda faridomocska
szerintem is
ez egy szar
Hali

ugyanolyan mint bármelyik más motor.....ki kell fogni.

meg hátha gondozod,karbantartod,meghálálja!

Zotya köszönöm most már kinéz valahogy :)
na ezt nézd meg

link
Köszönöm szépen a segitségeteket de ennél amotornál nem nagyon sok tönkremenni semi nem?
legalábbis a motorrevüben azt irták a tartóstesztben
vagy van valami gyakori hiba?
Nem rég vettem én is a CBR-t....919 est.

Eddig volt 125,250,400,919, és hirtelen nagyon nagy ugrásnak tűnt,de tényleg.

Engem nem zavar ha megveszed csak Lightosan használd,nekem egy kisebb gázrántásra vagy elkapar és csak kapar,vagy ha megtapad akkor nagyon megindul,és nekem 7000 nél megemelte az elejét...amin nagyon meglepődtem....ennek a motornak a vége kb 2 esben na jó 3 asban ott van ahol az én másik motorom vége...suzuki RF

Mellesleg vigyél szerelőt magaddal....
Genesis: Igen ész az mindenképp szükséges , és abban is igazad van, hogy egy6 kilóssal is el lehet távozni az élők soráól. Sajnos hallottunk olyat is, aki robogóval halt meg (nemrég Debrecenben).

Bandita: Hát igen a 954-nek igen-igen szép,csinos segge van Ahhoz meg nem értek hogyan lehet összefaragni a 2 motor darabjait, de ezek szerint mivel láttál ilyet elvileg és gyakorlatilag is megoldható
Sziasztok!
Kíváncsi lennék szerintetek mennyire megvalósítható az a tervem hogy van egy '96 cbr 900-asom sc33-as a faridomot szeretném lecserélni egy 954-esére találtam neten egy ilyen cbr-t és szó mi szó "beleszerettem" nagyon durván jól néz ki.Megvalósítható ez vagy Ti mit gondoltok (tudom sokan felteszitek majd a kérdést hogy mi a f...nak kellene lecserélni) nekem így jobban tetszene .Válaszokat előre is köszönöm!
És itt van a cbr amin láttam ezt a faridomot:
De szerintem ehez csak ész kel meg lehet halni 600-sal is
Nem akarlak megbántani, de én is olvastam már hogyan kell egykezekezni, mégse tudok...Szóval az, hogy lenyomsz pár karikát egy 600assal, az nem azt jelenti, hogy hosszú távon elbírsz egy 900assal.
Másrészt ezt nem nekem kéne írni, mert én egy 250es Gsx-R-ről ültem 954re...és élek, se baleset (Hál' Istennek vagy ki tudja kinek )
De szerintem is jobban jársz ha min.1 inkább 2 szezont lenyomsz valami 6 kilós géppel.
De mentem már nagy mocikkal
pl gsxr 600 gsr 600 de erről a mociról nagyon jókat halottam
Akkor ne nyúlj mellé. Booster után akarsz átülni erre ? Vegyél inkább egy CBR 400RR-t vagy egy jó kis F4i. Két szezont nyomj le vmi kissebb motorral, és utána viszonylag lessz annyi tapasztalatod, rutinod és viszonyítási alap, hogy ráülj egy ilyen dögre.