és ilyen csak az injektoros motorokban van vagy a korábbi karbisokban is?
(még egy kérdés: mennyibe került volna egy bontottat venni bele vagy esteleg egy újat? )
Amit Majors belinkelt az teljesen igaz.
A lényeg, hogy ez vezérli a motor elektronikus részeit. A 929-ben az akkumulátor előtt található kis fekete doboz egy fekete illetve szürke csatlakozóval.
Most már érdekelne hogy mi az ECU mert nagyon sokat beszéltek róla itt de nem tudom hogy mi is az Mit is szolgál ez az alkatrész? El tudnád magyarázni egy kicsit mert nekem is 929 -em van
érdemes esztergáltatni hozzá dolomitból vagy vmi másból egy szimering berakó ezközt,én ugy csináltattam,hogy a szimering külső átmérőjénél 1 mm el kisebb a külseje,a belseje a szimering belső átmérőjénél 1 mm el nagyobb legyen,és azzal szépen be lehet rakni a szimeringet.vágod egy ilyen cső lesz tulképp.
mer csak ugy simán kézzel nem nagyon lehet benyomni a heelyére,mert elég passzos.
először nekem se volt,aztán baszakottam vele 1 órát és nembirtam normálisan a helyére tenni,berágtam és csináltattam 1 ilyen cuccot,ezzel kb 10másodperc betenni 1 szimeringet
Alkatrész ár max 500 Ft.
A szerelés meg haveri alapon volt. Szóval mindenképpen megérte.
Ha az az egy alkatrész megvan akkor tuti a cucc. És legalább át van nézve az egész kábelköteg, relék, érzékelők és még az ECU is
ÉS igen rájöttünk....Az AC pumpa reléje zárlatot csinált és visszaütött az ECU-nak. Ezért csak az a rész szált el.
Gondolom nem egy perc volt...
Megérte?
Időbe került;alkatrész árak;még most sem tuti...
Ha már a hibára rájöttetek azon agyaltatok, hogy mitől mehetett tönkre?
Tudom, hogy olyan termék nincs ami nem hibás legfeljebb még nem romlott el!
Igazából több alkatrész volt rossz.
Ami az AC pumpa áramköre volt, ott minden elszállt.
NPR1-es alkatrészek, DK QE tranyó(Q160), sőt még a műszerfalban is volt egy olvadó biztosíték ami szintén el volt szállva. Már csak ez a QE tranyó kellene és akkor tényleg minden 100% lenne. Mondjuk így is megy, de inkább kicserélnénk,ha már ott vagyunk, mivel ezt a tranyót haver szerelte meg. Valahogy kettévágta és az olvadt részt összeforrasztotta.
(még egy kérdés: mennyibe került volna egy bontottat venni bele vagy esteleg egy újat? )
A lényeg, hogy ez vezérli a motor elektronikus részeit. A 929-ben az akkumulátor előtt található kis fekete doboz egy fekete illetve szürke csatlakozóval.
Ma megnézzük ezt a boltot
Most már érdekelne hogy mi az ECU mert nagyon sokat beszéltek róla itt de nem tudom hogy mi is az Mit is szolgál ez az alkatrész? El tudnád magyarázni egy kicsit mert nekem is 929 -em van
mer csak ugy simán kézzel nem nagyon lehet benyomni a heelyére,mert elég passzos.
először nekem se volt,aztán baszakottam vele 1 órát és nembirtam normálisan a helyére tenni,berágtam és csináltattam 1 ilyen cuccot,ezzel kb 10másodperc betenni 1 szimeringet
Helló haver...
Körülnézek melóban hátha van valamin ilyesmi nálunk...
Láttam már olvastad is...
A szerelés meg haveri alapon volt. Szóval mindenképpen megérte.
Ha az az egy alkatrész megvan akkor tuti a cucc. És legalább át van nézve az egész kábelköteg, relék, érzékelők és még az ECU is
ÉS igen rájöttünk....Az AC pumpa reléje zárlatot csinált és visszaütött az ECU-nak. Ezért csak az a rész szált el.
Megérte?
Időbe került;alkatrész árak;még most sem tuti...
Ha már a hibára rájöttetek azon agyaltatok, hogy mitől mehetett tönkre?
Tudom, hogy olyan termék nincs ami nem hibás legfeljebb még nem romlott el!
Ami az AC pumpa áramköre volt, ott minden elszállt.
NPR1-es alkatrészek, DK QE tranyó(Q160), sőt még a műszerfalban is volt egy olvadó biztosíték ami szintén el volt szállva. Már csak ez a QE tranyó kellene és akkor tényleg minden 100% lenne. Mondjuk így is megy, de inkább kicserélnénk,ha már ott vagyunk, mivel ezt a tranyót haver szerelte meg. Valahogy kettévágta és az olvadt részt összeforrasztotta.
Amúgy csipesz és vékony tű, hogy le ne szakítsunk valamit. Nem egy egyszerű, mivel vannak benne olyan kondik mint egy porszem
Ez igencsak egy türelem játék volt