Szögezzük le, hogy onnantól hogy beindítjuk a motort semmi sem használ neki, de vannak ugye olyan dolgok amik jobban ártanak mint a sima üzem. Ilyen az alacsony fordulaton való nyélgáz, hidegben forgatás, tiltás, ultrabrutál visszakapcsolás stb és persze ide tartozik a gyujtás elvétel is. Mivel az el nem égett üzemanyag a kipufogóban ég el és képes visszavágni a hengerbe mikor nyitva van a kipufogószelep illetve hevíti maga az égés a szelepszárat is így azt kell, hogy mondjam...nem használ neki. Persze van egy fajta örömszerzési\költség ráta amit figyelembe veszünk. Ha neked megéri hogy picivel rövidíted a motor életét cserébe, hogy mosolyogsz akkor nosza rajta. De az állít módjára tiltott gépet és a tőle megvont gyújtást csak ésszel, mert a következmények nem olcsók. Megnyúlhat, deformálódhat a szelepszár, ami cseréhez vezet, vagy idő előtti töréshez.
Nem tagadom, nekem is tetszik a dolog, néha nekem is belecsúszik a tiltásba, de a más gépét nézni és hallgatni jobb.
Szépnapot! Már írtam az üzenőfalon,de itt is megkérdezem a boldog RR gazdikat,hogy ha menet közben a gyorsleálítóval durrogtatok néha(ha elkap a hülyeség),akkor az okozhat-e valami problémát a motornak,vagy károsíthat-e valamit?
Tegnap beszélgettünk róla barátokkal,ki is próbáltuk akkorát szól mint ágyú,nagyon csinos hangja van Csak tátott szájjal nézett mindenki .Jó mondjuk a yoshi nekem alapból ropog,mint a géppuska,de ha rányúlok a kapcsólóra eldurranok
hali
nah elöbb kipróbáltam a cbr t ,1 tuti jó akksival,haverom sv jének az aksijával.direkt megméretem abba is,hogy alapjáraon,reflektorral valóban13volt körül van a töltés,de 3-4ezren már 14.4 volt ahogy kell.áttettem a cbr be,és ugyanazok a tünetek mint az én akksimmal,ha semmi fogyasztó nincs rajta,akkor 14 volt körül mutat,de ha má parklámpa rajta va 12.8, topmitottal 12.2 körül.szval csak az lesz,h nincs töltés normálisan,csak valami nagyon kevéske .
lehet a generátorral lesz baj.de ugy érzem hogy ezt már nemtudom megoldani magam, lehet elkell vminni vmi auto-motor villamossági szakihoz,h megoldja.
bala neked nincs véletlenül másik generátorod? esetleg ha az megoldható lenne,ha van neked pluszba, hogy elmennék érte hnap,meg a fesszabért, kipróbálám,és ha kiderül, ameik rossz akkor azt megüzleteljük,ami meg nekem is jó azt meg visszaviszem neked.tel számod ird már meg msn en majd .
üdv
Sajnos nem tudtam kimenni, mert kis húgom hatalmasat bukott lóval a versenyen és muszáj volt menni a kórházba. A motort jól láttad az enyém volt. Mivel havernak a gépét szétbombáztuk streetfighter átalakítás miatt, így neki nem volt mivel menni, csak mögöttem ült volna. Kölcsön adtam neki, hogy mehessen a talira.
elég zűrös bizniszbe keveredtél vaze
max 400ad van mocira? jól nézd meg mit veszel,azért olcsón jó motort ritkán lehet kifogni,nehogy rád sózzanak valami leharcolt gépet.
12.000Ft-ér tudok, ha kell. Csörögj rám ha érdekel, 30/4748973.
Üdv
Fireball, a miénken van ilyen gomb?
Szögezzük le, hogy onnantól hogy beindítjuk a motort semmi sem használ neki, de vannak ugye olyan dolgok amik jobban ártanak mint a sima üzem. Ilyen az alacsony fordulaton való nyélgáz, hidegben forgatás, tiltás, ultrabrutál visszakapcsolás stb és persze ide tartozik a gyujtás elvétel is. Mivel az el nem égett üzemanyag a kipufogóban ég el és képes visszavágni a hengerbe mikor nyitva van a kipufogószelep illetve hevíti maga az égés a szelepszárat is így azt kell, hogy mondjam...nem használ neki. Persze van egy fajta örömszerzési\költség ráta amit figyelembe veszünk. Ha neked megéri hogy picivel rövidíted a motor életét cserébe, hogy mosolyogsz akkor nosza rajta. De az állít módjára tiltott gépet és a tőle megvont gyújtást csak ésszel, mert a következmények nem olcsók. Megnyúlhat, deformálódhat a szelepszár, ami cseréhez vezet, vagy idő előtti töréshez.
Nem tagadom, nekem is tetszik a dolog, néha nekem is belecsúszik a tiltásba, de a más gépét nézni és hallgatni jobb.
Üdv.: Bala
Tegnap beszélgettünk róla barátokkal,ki is próbáltuk akkorát szól mint ágyú,nagyon csinos hangja van Csak tátott szájjal nézett mindenki .Jó mondjuk a yoshi nekem alapból ropog,mint a géppuska,de ha rányúlok a kapcsólóra eldurranok
Van otthon generátor és feszszabályzó is. Holnap csak este felé leszek otthon. Telefonszámot meg mindjárt megírom msn-en.
nah elöbb kipróbáltam a cbr t ,1 tuti jó akksival,haverom sv jének az aksijával.direkt megméretem abba is,hogy alapjáraon,reflektorral valóban13volt körül van a töltés,de 3-4ezren már 14.4 volt ahogy kell.áttettem a cbr be,és ugyanazok a tünetek mint az én akksimmal,ha semmi fogyasztó nincs rajta,akkor 14 volt körül mutat,de ha má parklámpa rajta va 12.8, topmitottal 12.2 körül.szval csak az lesz,h nincs töltés normálisan,csak valami nagyon kevéske .
lehet a generátorral lesz baj.de ugy érzem hogy ezt már nemtudom megoldani magam, lehet elkell vminni vmi auto-motor villamossági szakihoz,h megoldja.
bala neked nincs véletlenül másik generátorod? esetleg ha az megoldható lenne,ha van neked pluszba, hogy elmennék érte hnap,meg a fesszabért, kipróbálám,és ha kiderül, ameik rossz akkor azt megüzleteljük,ami meg nekem is jó azt meg visszaviszem neked.tel számod ird már meg msn en majd .
üdv
Sajnos nem tudtam kimenni, mert kis húgom hatalmasat bukott lóval a versenyen és muszáj volt menni a kórházba. A motort jól láttad az enyém volt. Mivel havernak a gépét szétbombáztuk streetfighter átalakítás miatt, így neki nem volt mivel menni, csak mögöttem ült volna. Kölcsön adtam neki, hogy mehessen a talira.
bizzunk benne h a következő adásvétel olajozottabbb lesz
max 400ad van mocira? jól nézd meg mit veszel,azért olcsón jó motort ritkán lehet kifogni,nehogy rád sózzanak valami leharcolt gépet.
Volt egy olyan színű CBR mint a tied de az nemaz voltál.(?!?)