Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is Suzuki fan voltam (Gsx-R, igen kövezzetek meg fórumlakók:)), de mostmár rá nem tenném a fenekem...Tavaly mikor rehabon volt a Blade volt a műhelyben egy K7 750, csak úgy állóhelybe ráültem. Hát mit mondjak elég "fapados" érzésem volt a CBR után! Erőre visszatérve: Véleményem szerint fejben dől el, hogy mit csinálsz a motorral, ő meg mit csinál veled...Nekem is mondták, hogy jó nagy f*szfej vagyok 250es gépről 954RR-re ülni, aztán már temettek egy páran. Hát eddig hálistennek nem lett igazuk:)
ühümn akkor már értem ezt a fogyasztást. Tavaly nekem is 6-7körül evett. Kicsit tempósabban használom idén.
Hááát 100-140 es utazóba mentünk végig főúton, volt benne 1 kis város is de az elenyésző.De én meg vagyok elégedve a fogyasztással ! (anno a kis 125 ös mitom is így evett)
Szerintem meg pont barátságos a 900RR. Persze a 929 és a 954 kicsit már idegesebb de a régebbi modellek nagyon kezesek. Nem szitálnak, nem ugrik hirtelen a teljesítmény, kényelmesek stb...Én csak 89-es olajos gixerrel mentem de az olyan volt hogy 6-7e-ig semmi aztán meg hirtelen minden erő előjött...Ment az is csak nem volt nyomaték.
szevasz david, látom lépdesel felfelé elég intenziven, azért gondold meg jól mielött "gyilkost" veszel, mert ugye a 900rr AZ. nem tudom mióta van meg a gixered, de ez nem egy af1 meg egy vfr 400., halkan jegyzem meg az elsö 900rr em amikor volt már igencsak nem voltam diák, és mondhatom nyugodtan hogy akkoriban is volt némi rutinom, és hogy hasonlóság legyen gixerröl ültem át igyaz az 1100asrol, éshát meg kell mondanom öszintén , kegyetlen érzés volt, pedig a gixer 1100 se piskóta, nos egy szó mint 100, szerintem add el a gixit és ugy vegyél 900rr ha ugyérzed felnöttél hozzá, mert ahogyan kertace mondta nem fogsz cserét találni, max olyat aminek a bele lóg
Pénzes sem vagyok és ki sem röhögtelek....Amíg diák voltam nekem még ilyen motorom sem volt mint neked...
Csak azon nevettem hogy GSXR-t CBR-re nem cserél el szerintem senki.
könnyű röhögni annak aki pénzes diák vok és próbálkozok mert ilyet motort akarok szal nem kell a másikat kiröhögni
Ha találsz egy ilyen embert akkor megeszem a kalapom....
jó duma
hehe
szeva.Én nem cserélek az biztos
újabb remek példa arra h miért kell megfelelő védőöltözéket használni
http://www.kepesmotor.hu/buell...
Hi!
Én tavaly vettem a paripát!
97es 919.sc33as blokk első tankolásra 4,9-et evett másodikra 5,7-et,harmadikra 6,7-et azóta nem ment 9 alá...... ilyen ez a motorozgatás!
hi
valaki nem akarja esetleg cserélni a 900rr-jét egy 750-es suzuki gsx-r-re?
mostanába nemnagyon volt időm a gép elött ülni, midnig volt vmi progi ma pl haverommal voltunk motorral, jó kis esőbe csabán,átvinni az asszonykákat,csinálják az A1 jogsit
akkor hajrá
igy van
Az előző kormány rohadjon meg a jövedéki adó emelésével, meg a feldolgozóipar itthon, mert egy ideje történelmi negatív csúcsokat döntöget a kőolaj ára...ilyenkor miért nem csökkentik a benzin árát, és miért nem mondják hogy a világpiaci folyamatok miatt csökkentjük az árat?
Még a tavalyi 250-270es árakkal ki is egyeznénk nagyon sokan, de ez pofátlanság, hogy 1 liter benzin árának több mint 2/3-a ADÓ, és ezt nem látjuk viszont az utak minőségén. Most meg csodálkoznak, hogy üzemanyag turizmus stb...
Nem eszik többet,csak drágább a benzin, azaz ugyan annyiért kevesebbet kapsz, így kevesebb lesz a km is.
Én is keményen érzékelem ezt!

Rohadjanak meg a kibaszott benzinárral!
Lehet a légszűrőd cserés lesz...Nekem akkor szokott felmenni kicsit a fogyasztás.
ez nagyon változó...
biztos ki lehet jönni 5 literből is, de ha ráülsz onnantól kezdve beszűkül egy kicsit az agy
és akkor garantált a 8-9 literes fogyasztás...
de 5 fölé akkor nem is forgatod? a 6literes fogyasztáshoz.
Sztem sok ! Én átlagba 6 literrel kijövök,nekem egyszer evett 4.8 litert de volt hogy a 11 et is bekapott
7-8L fogyasztás az átlagos? (nem csapatom neki) Úgy emlékszem tavaly mintha kisebb lett volna az étvágya a büszke paripának.