Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én tegnap raktam fel a gyári dobot és ahogy forgattam kb 1 kg szétrágott napraforgómag pergett ki belőle telehordta télen a kis buzi, úgy látszik igen szeretik a kipufogókat
Szépjóestét! Ma feltolom a bringát,beröffentem,melegszik melegszik, az egér meg ugrik ki a kipufogóból.Csak azt nem tudom hogy mit keresett lenn egér a garázsba Na mindegy kárt nem okozott,úgyhogy hálából raktam ki neki egy kis darab rántotthúst,természetesen az egérfogóba,és hogy ne unatkozzon szegény lezártam mellé a macskát is
900rr kábelköteg eladó.
Relék külön is eladók!

Köteg:5000ft
önindító relé:5000ft
hmm..

hát ez mondjuk kurvajó
na köszi! ezen az oldalon megvilágosodtam sok mindenben kiokosítom magam mert ha minden jól megy 1-2 hét és
enyém 96os,és fekete fehér,de nem gyári fényzés
csá!

97es évjáratba van fekete fehér gyárilag? ha valakinek beugrana melyik az dobhatna be képet

ajánlottak nekem egy ilyet de még képet nem kaptam róla
Üdv!

Ma visszadobtam a gyári dobot és érezhetően jobb vele a gép mint a sport dobbal..... biztos hogy nem elég csak feldobni a nyitott dobot, tényleg át kell fúvókázni stb.Nekem sportlégszűrő van benne, de az önmagában még kevés.... a gyári dobbal alsó tartományban is sokkal nyomatékosabb, jobban reagál a gázra is!
Igazából azért dobtam fel a gyári dobot, mert felénk eléggé elkezdtek a rendőrök mocorogni és elvileg minden rendben a motorral, csak a dobba tudna belekötni h akar és mást nem tud találni..... volt már vkinek dolga a rendőrökkel a nem street legal dobbal?
Helló! Ezaz 'épp hogy tekert' , nem túl biztató. Mikor beindult és rajta volt a szivató, úgy állt le? Az új aksit miért kell bikázni? Ha tudnál szerezni kölcsönbe egy jó aksit, amiben jól mérhető feszkó van, akkor tedd bele és mérjél rá, hogy mennyi van benne és csatlakozz rá és úgy is mérd meg, ha a kettő mérés között nincs külömbség, akkor jó, ha nem akkor lehet valahol zárlat van, ami leszivja az aksit. A relé nincs kizárva, a mérést csináld meg úgy is, hogy be van kötve ill. ki van kötve. ....én így kezdeném, sok sikert!
töltésed van?
hja, és még:
-első fékmunkahenger tartállyal, esetleg fékkarral
Keresek pár alkatrészt:
cbr 900, SC28-hoz
-jobbos és balos kormánycsutka (balosnak elég a belseje, amibe a végsúlyt kell csavarni)
-fejidom+plexi tartó konzol (későbbi modellé is érdekel)
-indító gomb/kapcsoló
helosztok.volt már valakinek olyan gondja hogy tegnap még ment a motor,ma már nem akar inditani?az aksi uj,az nem lehet,megprobáltam bebikázni de épp hogy tekert.tolásra is csak 5ödjére indult.aztán villogott az üresjelzö,a motor fulladt-fulladt aztán megállt.az indito relére gyanakszok,csak kerreg.mintha nem adna át elég áramot(mellékeltem 1 képet).tudna valaki segiteni?elöre is köszönöm.
köszi
köszi
KOYO-t szerintem olcsó is és mivel japán nem tipus idegen a motorodba :D Pontosan nem emlékszem de messze 10e alatt állt meg előre és hátra. SKF már potyogott szét az enyémben.
Én FAG-ot vettem a Hondámba. Kb 10e-ből kijött előre hátra amikor cseréltem...mondjuk nekem kedvezményes volt picit...
sziasztok.Segítség kellene hogy milyen első kerékcsapágyat vegyek az első kerékbe ami bírja is és nem esik szét hamar?Milyen árban lehet ezt megszerezni?
Nem ez olaj és lég hütéses 230kg én meg durván 70kg vok és amikor valahonnan ki kell tolni hát elégé nehéz nekem múltkor 10-el mentem kb földes úton peca helyen mentem ki haverhoz pont levettem róla az idomot és eldobtam mert az első kerék kicsúszott egyedül nem tudtam vissza emelni sajnos haverom segitett biztos vissza tudtam volna de 2x próbáltam és nem ment :S Sradon gondolkoztam még amugy de igy nekem elég lenne a 900rr is meg álnék ennél a köbcentinél 600 és 900-as között nem vok az a száguldozos tipus mert azért féltem a motoromat mert ezt is 5 év alatt hoztam össze mint írtam ösztöndíjból meg motorokat vettem és adtam el na szal ennyi
tényleg fejben dől el, nekem ez az ELSŐ nagymotorom (mondjuk ez nem feltétlen követendő péda) és még élek, mondjuk szerintem meg is adom neki a kellő tiszteletet
A CBR 900 RR 206 Kg teletankolva, ha könnyü kezelhetö mocit akarsz
a 600 RR-t tanácsolom,mert könnyitett változatt mint a sima 600 vagy a 600 F és van benne annyi tartalék,hogy egy jó ideig nem fogod kimotorozni ! Én tudom milyen a kilokkal játszani,900 RR-em van,
24-es melo után,fáradtan néha leszopja a maradék energiám mire hazaérek.Gondold végig mire van szükséged. Ingyen benzint ! Üdv.Feri
Inkább 200kg. A tied a vizes gixer hogy olyan "nehéz"? A régiek abból is csak 200 kilósak voltak.
Hát tudom hogy nagyon harap a gép meg minden de nekem elég lenne ez a motor számomra nem húzom neki mint az állat nem vok az a motoros 5 éve motorozok eddig még nem estem óvatos vagyok nagyon tényleg és hát igen elkéne adni a mocit és ugy venni csak nem nagyon érdeklődnek felé meg sokalják az árát pedig nagyon szép és egybe van a motor de nyár végén vagy tavaszal biztos venni fogok egy ilyen gépet. Szal nyugi óvatos vagyok motorozás téren nem vok állat meg nem mondom azt magamról hogy tok motorozni mert nem igy van meg eddig motorjaimra is vigyáztam nagyon mint mondtam eggyikel sem estem el a gixer amugy 3/4 éve van meg de megszeretnék válni tőle mert túl súlyos számomra 230kg nehezen tom kezelni és a cbr ha jól tudom 180-190kg körül van
Akkor jó mert nekem nagyon úgy esett le tudom hogy milyenek a cbr-ek sok jót hallottam róluk megbizható jó motorok igazából Honda párti vagyok csak azért vettem a Suzukit mert erre volt pénzem 4 év munkájából megveszem eladom drágábban bizniszből jött össze a dolog nekem meg persze egy kis ösztön díjból csak azért megkérdeztem tudod hátha valaki esetleg le akarja cserélni vagy kicsivel túrásabb motort akar