na srácok nincs gáz vissza adtam a tulajnak a motort őőő majdnem kinyirt amugy mert a lánc kb ugy logótt mint állat és kicserélte mert 2x mentünk és amikor elöször voltunk akkor új lánc volt és feszes volt szal vissza adta a lóvét és minden okés :)
Üdv Mindenkinek!
Kérdésem a köv lenne: egy hátsó sárvédő mennyit kóstál a cbr-re?Mert ami fent van nekem azt az előző tulaj tette fel karbon de nekem nagyon nem jön be és ez kerül eladó sorba.Mert gondoltam rá hogy csak láncvédőt kéne rá tenni, lehet az is elég lenne rá.Megmondom őszintén nem tudom...
de tegnap elött amikor lemerült, 30km et mentem vele ,100al, az 4ezres fordulat,reflektor végig fenn,annyitol nem merülhetne azért le,mámint h ak azért már illene annyit tölteni,de ez nem töltött
na maj minyá felhivom sv -s haveromat,h jöjjön már el,és akkor megnézem azzal az aksival,meg megmérem mennyit tölt neki alapjáraton világitással.
valami itt sántit a renszerben az biztos
A motorkerékpárok alapjáraton hajlamosabbak kevesebbet tölteni, általában fordulaton töltenek rendesen. De ugye a motort nem nagyon hagyjuk pötyörészni alapjáraton, így azt a "veszteséget" az akkumulátor a későbbi feltöltés idejéig átvállalja. Szerintem használd így, és ha megint rakoncátlankodik akkor majd visszatérsz egy diagnózis felállítás erejéig.
hali
hát levolt merülve,feltöltöttem aksi töltővel,és most jó,indít simán,meg 12.7 volt környékén van alapból.meg indítózás után is ottkörül volt, azért tünik furának a dolog,mer ha simán áll az aksi ,12.7 volt, ha beinditom és elvileg tölt de rajta van fogyasztó ,akkor kevesebb,mint 12.7 volt.
Lehet az akksid haldoklik. Ahogyan én emlékszem az már nem egy mai csirke. Ha nem szalad el a töltés (17-18 V) és nem tölt alul (12 V) fordulaton akkor nem a generátorral vagy a feszszabályzóval van a gond. Lehet csak simán elfáradt az akksid és már nem veszi fel rendesen a töltést. Gyújtás nélkül mérj rá, kb 12,6-12,7-et kell, hogy mérj. Indítózás közben olyan 10 V körül kell, hogy legyen. Ha utána rámérsz (nem indult be a motor!) ugyanúgy 12.7V körüli értékre kell, hogy visszakússzon, ez lehet beletelik 10 mp-be is.
hát én akkor is érdekesnek tartom,hogy sima topmitott fényszóró mellett nem tölt annyit,hogy 14.4 volt legyen ,vagy legalább a közelébe,amugy mentem vele este,reflektorral mentünk,30km et,megáltam,és aztán betoltam ugy indult,szval valami baj tuti hogy van,csak kérdés mi,nekem ez a töltés kevésnek tünik
bár az akksi is lehet zárlatos,és ak az leszopja a töltés 1 részét,meg még a fogyasztók és ak együtt nem tud töleni,maj megpeóbálom havernak az akksijával,hogy ott milyen értékeket mutat.
hát a HONDA MANUAL 5000es fordulatra ír 13.5 - 15.5 voltot, szóval szerintem ez normálisnak mondható.
mondjuk nekem is volt olyan sztorim h rajtafelejtettem az országútit, beértem pestre: araszolás = szinte csak alapjárat, ventilátor, országúti, sok féklámpa stb. Lefulladtam és ott maradtam a padkán mert koppanásig merult az aksi [általában van nálam multiméter honda rulz] egy bácsi bebikázott és volt töltésem...
Én nem aggódnék a helyedben, mondjuk külső neonszettet ne akarj installálni
na hali
méregettem ma 1et,és érdekes dolgokat tapasztaltam,lehet mégse az akksi lesz a ludas.
beindítottam, töltés 14.4 volt ahogy kell,rákapcsoltam a park lámpát,már csak 13,5 voltot mutatott,rátettem a tompítottat,akkor meg csak 12.5 volt körül volt,távolságival meg valami 12.1 volt körül,de ha nem alapjáraton ment,hanem pörgettem olyan 3-4ezres fordulaton,akkor valamivel 13volt felett volt felkapcsolt lámpával.na most akkor mi van? fesszab milyatt csinálhat ilyet,vagy esetleg a generátor lehet a hibás?
jöhetnek az ötletek,tippek,mi lehet a gáz, hátha találkozott már valaki ilyennel.
Nincs valakinek kedve idén elmenni, júli 16-19!
Szinte 100% hogy elmegyek, de azért egy 900as rajban mégiscsak 1000% lenne
Pesttől kb 220 km szóval teljesíthető! ha valakinek meghoztam a kedvét írjon!
hát lehet jobban járnál ha valakitől kérnél egy kis zsetont és átirnád a picsába. Az ilyen "adj egy huszast ha át akarod iratni" jobb minél előbb megszabadulni, még a végén az is elfelejti hogy már kifizetted a motort
igen minden nálam van csak pénz nincs és abban eggyeztünk meg velük hogy 2 hónap haladékot kaptam hogy akkor íratom át és akkor írunk még 1 adás vételit és akkor kell oda adnom a 20-ast
Üdv!
Halasztást nem tudsz kérni, 15 napon belül át kell iratni különben büntetést fizetsz! Lejárt műszakival nem tudod átiratni ezt gondolom tudod. A legelső dolgod legyen, hogy kötelező biztosítást kötsz a motorra. A törzskönyvet megkaptad?
Szevasztok
Vettem egy cbr 1000f-et és aki eladta az csak használta a motort de és más nevén volt a motor szal üzemben tartója volt de ki fizette a motort a haverjának és lementem találkoztunk a tulajjal és ilyet mondott nekem hogy 20ezer-ért íralá adásvételit mondtam hogy nekem annyim van amennyi a motor több nincs kibaszott a haverjával is meg velem is mert 2x mentem már le érte és kitalálta a csávó mivel később íratom alá a motort hogy ha jövök le új adás vételit írni akkor aki használta a motort neki adom a 20-ast jó bele mentem de ugy voltam vele akkor hogy köszönöm szépen akkor bazd meg a motorodat de belementem mert 380-ba volt igy is a motor aztán írtunk nekem üzemben tartóit és mikor haza értünk néztük mondjuk ez az én figyelmetlenségem hogy a müszakija lejár 10 nap múlva na most haverok a következőt mondták írtunk 1 db adás vételit hogy én kifizettem a motort és hogy elvileg igy én át tudom íratni a motort és nem tudom hogy tényleg igy van de a tulajnak le kéne adni az adásvételit hogy át tudjam íratni meg a biztositást is le kell mondania nem? meg a másik mivel nincs pénzem most átíratni lehet halasztást kérni az okmányírodába vagy ilyesmi? amugy tudom hülye döntés volt baszakodni vele meg minden meg fejbe kell volna baszni az ürgét dehát ugy voltam vele hogy elhozom ha már 2x mentem le amugy a motor 360ezer volt fix árba ja és nem engedett pedig 2x voltunk elöször el is vittük volna csak hát ja a fasszi nem érte el az igazi túlajt 5000-et kidobtam benzinre ja és még tankolnom is kellet a motorba sajnos egyedül voltam és nem vok egy 2 ajtós szekrény szal ehez mit szóltok meg az okmányos haladékos dolgot írjátok meg mit tudtok róla ja és ne csak finoman osszatok le
hali srácok
ki mennyiért tud akksit? tom h nem rég téma volt, valaki vett elég olcsó pénzért akksit,az hogy szuperál?
végleg megadta magát az akksim,már régóta gyengélkedett,és mostmár fullra megpurcant, tolásra indul
Kérdésem a köv lenne: egy hátsó sárvédő mennyit kóstál a cbr-re?Mert ami fent van nekem azt az előző tulaj tette fel karbon de nekem nagyon nem jön be és ez kerül eladó sorba.Mert gondoltam rá hogy csak láncvédőt kéne rá tenni, lehet az is elég lenne rá.Megmondom őszintén nem tudom...
na maj minyá felhivom sv -s haveromat,h jöjjön már el,és akkor megnézem azzal az aksival,meg megmérem mennyit tölt neki alapjáraton világitással.
valami itt sántit a renszerben az biztos
hát levolt merülve,feltöltöttem aksi töltővel,és most jó,indít simán,meg 12.7 volt környékén van alapból.meg indítózás után is ottkörül volt, azért tünik furának a dolog,mer ha simán áll az aksi ,12.7 volt, ha beinditom és elvileg tölt de rajta van fogyasztó ,akkor kevesebb,mint 12.7 volt.
Lehet az akksid haldoklik. Ahogyan én emlékszem az már nem egy mai csirke. Ha nem szalad el a töltés (17-18 V) és nem tölt alul (12 V) fordulaton akkor nem a generátorral vagy a feszszabályzóval van a gond. Lehet csak simán elfáradt az akksid és már nem veszi fel rendesen a töltést. Gyújtás nélkül mérj rá, kb 12,6-12,7-et kell, hogy mérj. Indítózás közben olyan 10 V körül kell, hogy legyen. Ha utána rámérsz (nem indult be a motor!) ugyanúgy 12.7V körüli értékre kell, hogy visszakússzon, ez lehet beletelik 10 mp-be is.
bár az akksi is lehet zárlatos,és ak az leszopja a töltés 1 részét,meg még a fogyasztók és ak együtt nem tud töleni,maj megpeóbálom havernak az akksijával,hogy ott milyen értékeket mutat.
mondjuk nekem is volt olyan sztorim h rajtafelejtettem az országútit, beértem pestre: araszolás = szinte csak alapjárat, ventilátor, országúti, sok féklámpa stb. Lefulladtam és ott maradtam a padkán mert koppanásig merult az aksi [általában van nálam multiméter honda rulz] egy bácsi bebikázott és volt töltésem...
Én nem aggódnék a helyedben, mondjuk külső neonszettet ne akarj installálni
méregettem ma 1et,és érdekes dolgokat tapasztaltam,lehet mégse az akksi lesz a ludas.
beindítottam, töltés 14.4 volt ahogy kell,rákapcsoltam a park lámpát,már csak 13,5 voltot mutatott,rátettem a tompítottat,akkor meg csak 12.5 volt körül volt,távolságival meg valami 12.1 volt körül,de ha nem alapjáraton ment,hanem pörgettem olyan 3-4ezres fordulaton,akkor valamivel 13volt felett volt felkapcsolt lámpával.na most akkor mi van? fesszab milyatt csinálhat ilyet,vagy esetleg a generátor lehet a hibás?
jöhetnek az ötletek,tippek,mi lehet a gáz, hátha találkozott már valaki ilyennel.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nincs valakinek kedve idén elmenni, júli 16-19!
Szinte 100% hogy elmegyek, de azért egy 900as rajban mégiscsak 1000% lenne
Pesttől kb 220 km szóval teljesíthető! ha valakinek meghoztam a kedvét írjon!
Ilyenekbe belemenni; ennyire 'kicentizni' anyagilag!
Halasztást nem tudsz kérni, 15 napon belül át kell iratni különben büntetést fizetsz! Lejárt műszakival nem tudod átiratni ezt gondolom tudod. A legelső dolgod legyen, hogy kötelező biztosítást kötsz a motorra. A törzskönyvet megkaptad?
Vettem egy cbr 1000f-et és aki eladta az csak használta a motort de és más nevén volt a motor szal üzemben tartója volt de ki fizette a motort a haverjának és lementem találkoztunk a tulajjal és ilyet mondott nekem hogy 20ezer-ért íralá adásvételit mondtam hogy nekem annyim van amennyi a motor több nincs kibaszott a haverjával is meg velem is mert 2x mentem már le érte és kitalálta a csávó mivel később íratom alá a motort hogy ha jövök le új adás vételit írni akkor aki használta a motort neki adom a 20-ast jó bele mentem de ugy voltam vele akkor hogy köszönöm szépen akkor bazd meg a motorodat de belementem mert 380-ba volt igy is a motor aztán írtunk nekem üzemben tartóit és mikor haza értünk néztük mondjuk ez az én figyelmetlenségem hogy a müszakija lejár 10 nap múlva na most haverok a következőt mondták írtunk 1 db adás vételit hogy én kifizettem a motort és hogy elvileg igy én át tudom íratni a motort és nem tudom hogy tényleg igy van de a tulajnak le kéne adni az adásvételit hogy át tudjam íratni meg a biztositást is le kell mondania nem? meg a másik mivel nincs pénzem most átíratni lehet halasztást kérni az okmányírodába vagy ilyesmi? amugy tudom hülye döntés volt baszakodni vele meg minden meg fejbe kell volna baszni az ürgét dehát ugy voltam vele hogy elhozom ha már 2x mentem le amugy a motor 360ezer volt fix árba ja és nem engedett pedig 2x voltunk elöször el is vittük volna csak hát ja a fasszi nem érte el az igazi túlajt 5000-et kidobtam benzinre ja és még tankolnom is kellet a motorba sajnos egyedül voltam és nem vok egy 2 ajtós szekrény szal ehez mit szóltok meg az okmányos haladékos dolgot írjátok meg mit tudtok róla ja és ne csak finoman osszatok le
amugy holnap rámérek azért multiméterrel,hogy mivan,nehogy töltés ne legyen
na megyek veszek bele új aksit
ki mennyiért tud akksit? tom h nem rég téma volt, valaki vett elég olcsó pénzért akksit,az hogy szuperál?
végleg megadta magát az akksim,már régóta gyengélkedett,és mostmár fullra megpurcant, tolásra indul