Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is jártam már igy,hog elszállt a fesszab, gyárilag alulméretezett a hűtésük.én ugy oldottam meg,hogy egy hűtőbordát tettem a vázra ott,ahova felvan fogatva a fesszab,meg kapott 1 hűtőventit is,ami akkor megy,ha a világitást is bekapcsolom,azóta minden okés a töltéssel
hogy alakul a félév? felületnemesités meglett?
Kösziii!
Szinte az összes CBR 900 tulaj történt már ilyen. A fesz szabályzó környékén keresd a hibát. Jobb oldalidom leszed és égett vezetékeket keress. Lehet csak elégett egy csatlakozó vagy megszakadt egy kábel(generátortól egészen a fesz szabályzóig az összeset nézd meg). Ha nem akkor szedd le a generátort és nézd meg, hogy nem égtek-e el a tekercsek. Ha nem ilyen mint a képen, hanem fekete akkor az a ludas (bár nem hiszem). Mindenek előtt rutin kérdés, akksi jó? Ha új akkor is mérd ki, mert lehet zárlatos és akkor nem veszi a töltést. Töltsd fel majd fél óra állás után mérj rá. Kb 12.7 V-ot kell hogy mérj. Ha ennél alacsonyabb akkor vagy nem töltötted fel rendesen vagy nem veszi a töltést. Ha beindítod a motort akkor tompított fényszóró mellett is minimum 13.5 V-ot, de maximum 14.4 V-ot kell, hogy mérj. Ami ettől eltér azt hibának veheted. Ha ezeken túl vagy akkor már csak a fesz szabályzó maradt (az esetek 90%-a).
Jó mazsolászást

Üdv.: Bala

Sziasztok!
Csudi dolog történt ma velem...
Menet közben lemerült az akkumlátorom...!
Vacsi új! Generátor ,vagy fesz szab?
Valakivel történt már ilyen?
És azt honnan tudod, hogy azok le vannak fojtva?
Szerintem csak 2 fajta van az USA meg az Eu azon belül több szín.Meg gondolom még belpiacos is lehet.
vannak olyan szinezések amit a svájci piacra készítettek. az enyém is onnan jött
Szeva!Igen úgy ahogy mondod.Jó szerelő az enyém is pont ott van.Láttam a te pengéd is.Mikorra lesz kész mit mondott?
honda cbr 919(98-99)Kábelköteg eladó vagy külön a relék is eladók.Sajnos megvettem de mégsem a kötegem volt rossz hanem a lámpa kapcsolóm:S
7500ft postával mindennel. Te is alkudtál én meg engedtem.
jó ez csak hegesztet 5e plusz posta ha neked jó akkor megbeszéljük
hannan lehet tudni, hogy melyik svájci.....?
Egyébként eltávolítható a fojtás, ill mi volt az oka hogy tettek bele?
Szerintem a karbi és a hengerfej között lévő gumicsonkban a szívótoroknál. Nekem ott volt az 1000F-ben...
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a svájci sc28-as ciberében hol van a fojtás?
Köszi!
8ezer ft
érdekelne a sárvédő esetleg kép van
kök
bocsi vissza az egész! valami amcsi piacos rr-t néztem. az amin két légkiömlő van teljesen olyan mint az sc28-é.
szerintem fel kéne próbálni mielőtt beruházol. az idom lámpa felöli része más ívet követ: valszeg a lámpát is cserélni kell az idommal...
Persze még sosem próbáltam ilyesmit szóval lehet h nincs igazam, csak sztem
Hello!

nem tuja vki, hogy az sc-33 farokidoma felszerelhető-e az sc 28-ra?
Lámpa is van hozzá....
Egyébként miben különbözik a két típus farokidoma, annyit észrevettem hogy nem 1, hanem két "légkiömlő" van rajta....?
Csaó. Nekem van első sárvédőm.
első sárvédő érdekelne aki tud az írjon
Sziasztok !

Szerintetek egy carbon dobot lehet lakkozni ? Mert attól félek ha bemelegszik akkor tágulni fog, és ledobja majd a lakkot. Van valami ötlet ?
Megvan még.
Plug&Play tehát csak a másik helyére be kell rakni.

7db ezres
Akitől vettem azt mpndta h karbonból van, de szerintem üvegszálas.
Hali, én móri vagyok. Te?
A tied is faszán néz ki, haveromnak ugyanolyan színben van mint neked.