Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szétlehet szedni, szét is szedtem már, nincs megrepedve a panel meg semmi sérülést nem látok rajta szabad szemmel...
Az nemvolt érte pénz. De azon gondolkozom hogy nem kap valami nagyon márkás dobot,mert jövőre lehet beruházok egy 954 RR -re hátha összejönne de azért kössz
Jaja hallotam már pár egrust, tény hogy zsír.
Hmmm... Azt szét lehet szedni?
Szia a kerékért mit kérsz?
megvolt már:) és a másik órával normálisan müködött, szóval magában az órában van a hiba
CBR klubban keresd Alexet

Ő intézte nekem taváj a F3 JósimuRRát DB killerre együt gyütt kálifornijábó...gyönyörű dob finom hang,zsír új....és 72 ezer volt nekem akkor,cussammen
nekem egrus van és nagyot szól mély öblös.Nekem mejött
jolvan akko,bár ahogy látom, mindenki mást tu,hogy mi a jó bele átalakitás nélkül
üdv!

Milyen lehet ez a dbo?
Frankó. Én azt csinálnám a helyedben, h kérnék kölcsön 1 másik órát, és megnézném, h a fordulatszámmérő vagy az elektronika a hibás.
Elektronika van az angoloknál ez amit mutattam 30 font + postáért.
igen, pontosan! annyi, hogy ugye benne van a két motorka meg a számlap, de amúgy ha leszedném róla akkor ugyanígy néz ki
csöcsi áá ma nemmm és te?
Mizu öcskös motoroztál?
Sztem 1szerű, cserélj műszerfalat...
Még annyit füznék hozzá, amit ma tapasztaltam, hogy egy bizonyos fordulatszám felett ( nemtudom mennyi, de eléggé magas tartományban van már ) a mutató visszaesik hirtelen 0-ra. Amikor csökken a fordulatszám akkor pedig újra visszaugrik 4300as fordulatra.
Ja ja HTEV, erre nem gondoltam viszont.
Sziasztok!
Szóval volna egy nagy kérdésem! Olyan problémám volna,hogy kb. 1 hete felakadt a fordulatszám mérőm, nekem egy 99es 900RR-em van, ezen már full digitális a kmóra.
Gyujtást ráadom nem történik semmi, beindítom, abban a pillanatban felugrik a mutató kb. egy 4300as fordulatra és kész, ott is marad akármit cisnálok vele.Ha leállítom a motort akkor szép lassan visszaesik 0ra. Annyit sikerült már kideríteni, hogy magában az órában kell lennie a hibának és nem máshol mert sikerrült rádugni egy másik órát és azzal müködött.
A nagy kérdés az volna,hogy találkozott már valaki ilyen problémával? vagy volt e hasonló valakinek? ill. nem tud e valaki valami okosságot mondani , hogy mit lehetne ezzel kezdeni? még annyi esetleg,hogy a szétszedtem már de nincs megrepedve a panel ill. szemmel semmi sérülés nem vehetö észre rajta.
Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.
A 96-97-es évjáratra biztos,hogy jó átalakítás nélkül a vfr400-as kerék!A féktárcsa átmérője 298mm.A98-99-esekre a vfr750-800 kell,310mm tárcsa!Bontóban,csupaszon kb:40000-et kosztál!
A szelep miatt a kipufogó rendszerben, azért nem szólt szépen. 8000 felett nyit ki teljesen a szelep, akkor van hangja, addig óvatosan duhajkodik. Egyébként nekem ARROW dobom van, az is E betűs.
E betűs
Nemtudom igazából milyen dobot vegyek, mert ugye nem tudom őket "kipróbálni" de kiváncsi vagyok nektek milyen van, melyik jött be.
Egyszer hallotam egy '99 es ZX-9R-t azon egy Scorpion alu ovál volt, annál szebb hangot még életembe nem hallotam. Hallotam már 929RR en is ugyan ilyen dobbal de az nem szólt akkorát.
Ha raksz fel képet akkor megköszönöm, de inkább új dob érdekelne.
Nekem annyira nem tetszik(bár szebb mint ami nekem most fentvan) meg valami "komolyabb" dobot szeretnék, "e" betűs szabvánnyal. De azért köszi a képet