Az nemvolt érte pénz. De azon gondolkozom hogy nem kap valami nagyon márkás dobot,mert jövőre lehet beruházok egy 954 RR -re hátha összejönne de azért kössz
Frankó. Én azt csinálnám a helyedben, h kérnék kölcsön 1 másik órát, és megnézném, h a fordulatszámmérő vagy az elektronika a hibás.
Elektronika van az angoloknál ez amit mutattam 30 font + postáért.
Még annyit füznék hozzá, amit ma tapasztaltam, hogy egy bizonyos fordulatszám felett ( nemtudom mennyi, de eléggé magas tartományban van már ) a mutató visszaesik hirtelen 0-ra. Amikor csökken a fordulatszám akkor pedig újra visszaugrik 4300as fordulatra.
Sziasztok!
Szóval volna egy nagy kérdésem! Olyan problémám volna,hogy kb. 1 hete felakadt a fordulatszám mérőm, nekem egy 99es 900RR-em van, ezen már full digitális a kmóra.
Gyujtást ráadom nem történik semmi, beindítom, abban a pillanatban felugrik a mutató kb. egy 4300as fordulatra és kész, ott is marad akármit cisnálok vele.Ha leállítom a motort akkor szép lassan visszaesik 0ra. Annyit sikerült már kideríteni, hogy magában az órában kell lennie a hibának és nem máshol mert sikerrült rádugni egy másik órát és azzal müködött.
A nagy kérdés az volna,hogy találkozott már valaki ilyen problémával? vagy volt e hasonló valakinek? ill. nem tud e valaki valami okosságot mondani , hogy mit lehetne ezzel kezdeni? még annyi esetleg,hogy a szétszedtem már de nincs megrepedve a panel ill. szemmel semmi sérülés nem vehetö észre rajta.
Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.
A 96-97-es évjáratra biztos,hogy jó átalakítás nélkül a vfr400-as kerék!A féktárcsa átmérője 298mm.A98-99-esekre a vfr750-800 kell,310mm tárcsa!Bontóban,csupaszon kb:40000-et kosztál!
A szelep miatt a kipufogó rendszerben, azért nem szólt szépen. 8000 felett nyit ki teljesen a szelep, akkor van hangja, addig óvatosan duhajkodik. Egyébként nekem ARROW dobom van, az is E betűs.
Nemtudom igazából milyen dobot vegyek, mert ugye nem tudom őket "kipróbálni" de kiváncsi vagyok nektek milyen van, melyik jött be.
Egyszer hallotam egy '99 es ZX-9R-t azon egy Scorpion alu ovál volt, annál szebb hangot még életembe nem hallotam. Hallotam már 929RR en is ugyan ilyen dobbal de az nem szólt akkorát.
Ő intézte nekem taváj a F3 JósimuRRát DB killerre együt gyütt kálifornijábó...gyönyörű dob finom hang,zsír új....és 72 ezer volt nekem akkor,cussammen
Milyen lehet ez a dbo?
Elektronika van az angoloknál ez amit mutattam 30 font + postáért.
http://www.auctiva.com/hostedi...
Szóval volna egy nagy kérdésem! Olyan problémám volna,hogy kb. 1 hete felakadt a fordulatszám mérőm, nekem egy 99es 900RR-em van, ezen már full digitális a kmóra.
Gyujtást ráadom nem történik semmi, beindítom, abban a pillanatban felugrik a mutató kb. egy 4300as fordulatra és kész, ott is marad akármit cisnálok vele.Ha leállítom a motort akkor szép lassan visszaesik 0ra. Annyit sikerült már kideríteni, hogy magában az órában kell lennie a hibának és nem máshol mert sikerrült rádugni egy másik órát és azzal müködött.
A nagy kérdés az volna,hogy találkozott már valaki ilyen problémával? vagy volt e hasonló valakinek? ill. nem tud e valaki valami okosságot mondani , hogy mit lehetne ezzel kezdeni? még annyi esetleg,hogy a szétszedtem már de nincs megrepedve a panel ill. szemmel semmi sérülés nem vehetö észre rajta.
Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.
Egyszer hallotam egy '99 es ZX-9R-t azon egy Scorpion alu ovál volt, annál szebb hangot még életembe nem hallotam. Hallotam már 929RR en is ugyan ilyen dobbal de az nem szólt akkorát.