Én nem fogok ezen vitázni senkivel, szerintem ez olyan hogy nem egyforma mindenkinek a motorozási tudás, és van akinek a 16-os gyári a befutó, és van akinek a 17-es. Én csak a saját véleményemet tudom tolmácsolni, nekem sokkal jobb lett a motorom irányíthatóságát tekintve mint 16-ossal, nem köridőkben mutatkozik meg ez a dolog, hanem érzetre.
Sziasztok!Aki cserélt már kuplungot 919-en,ossza meg a tapasztalatát valami amire nagyon oda kell figyelni,különleges szerszám,stb.Illetve milyen márkát vegyek.Előre is köszönöm
Ott a pont! elöre csak új gumit...viszont ha pályázol , akkor slicket nem fogsz tudni venni 16ost, 130ast, úgyhogy marad a 17es kerékcsere amire már böven van slick választék...
Ezzel én is így vagyok, előre csak új gumit, azt meg lehet találni bárhol probléma nélkül 16-osat. Én is gondolkodtam, hogy lecserélem 17-esre, de amire visszajönne áz ára, meg biztos van valami oka, hogy ott 16-os van.
többnyire azért cserélik le mert 17 gumi gyakoribb..de...
előre csak új gumit kell venni csak! azt hogy mennyivel fordul jobban,és mennyivel irányíthatóbb a 17 kerékkel nos jómagam nem tudnám megítélni mivel igen szerényen motorozom.Talán egy versenyző tudna hitelesen nyilatkozni ebben a témában.Elöl M3 zellerem van ami kettő hátsó gumit kiszolgál ami 20 ezer km jelent.Lehet kapni 16 gumit pár ezerrel drágább de őszintén számít ez?Szerintem nem.Nekem eszem állgában sincs lecserélni az első kereket jó az úgy ahogy van.
Nem sok motoron,ha jól tudom a hornet 600-ban húzta legtovább :)
Első gumi 26e Ft szerintem ez nem sok és van olcsóbban conti állítólag azokkal sincs baj.
A két régi RR-em, a kéket nagyon szerettem, a persolnak nem szólt olyan szépen a motorja,. A jelenlegiről nem találok képet,de az nem szép látvány :) pályaidommal,összevert tank,idom,de a blokkja ennek a legjobb /56e km/
Nem akarok vitázni,de volt már pár motorom (kb 40) van mihez viszonyítanom és azt kell,hogy mondjam utcai használat mellett semmi hátránya 16-os guminak.(ha jól tudom gp-ben mostanában 16 16,5-ös felnikkel mennek) Anno a Mátrába 2002-ben egy 99-es RR-en tette le térdem életemben először,szar 16-os gumival :)
Én most Sportec M3-at vettem az RR-re és tetszik,pedig az 1000-es gsxr-emen diablo supercorsák vannak,érzésre semmivel sem rosszabb...
Gondolom soha nem vettél új gumit a 16-s felnire azért tűnik jobbnak a 17-es. Egyébként semmivel sem jobb, sött a 16-ssal jobban fordul,csak normális új gumit kell rá venni...
Jobbulást kívánok!
Ajánlom a srácot jó szerelő,lelkiismeretes,precíz és szavahihető,ami igen ritka manapság.Az én gépem is nála van,teljes átvizsgáláson
többnyire azért cserélik le mert 17 gumi gyakoribb..de...
előre csak új gumit kell venni csak! azt hogy mennyivel fordul jobban,és mennyivel irányíthatóbb a 17 kerékkel nos jómagam nem tudnám megítélni mivel igen szerényen motorozom.Talán egy versenyző tudna hitelesen nyilatkozni ebben a témában.Elöl M3 zellerem van ami kettő hátsó gumit kiszolgál ami 20 ezer km jelent.Lehet kapni 16 gumit pár ezerrel drágább de őszintén számít ez?Szerintem nem.Nekem eszem állgában sincs lecserélni az első kereket jó az úgy ahogy van.
gerinctörés? bazzeg ,mit csináltál? cross baleset?
000 k2,honda cr125,ktm exc200,aprilia rx125, ktm sx200,ktm sx525,ktm sx250,tm250,ktm sx125, ktm sx250,ktm exc 450,aprilia rx125, ktm exc 400, ktm exc 525, ktm sx525,rm 250,aprilia rx125,ktm 625sm,
Nagyjából ennyi sacc 50 :) Most meg gerinc töréssel fekszem 6. hete
az a kék RR ed az nagyon szép volt, marhára bejön
Első gumi 26e Ft szerintem ez nem sok és van olcsóbban conti állítólag azokkal sincs baj.
A két régi RR-em, a kéket nagyon szerettem, a persolnak nem szólt olyan szépen a motorja,. A jelenlegiről nem találok képet,de az nem szép látvány :) pályaidommal,összevert tank,idom,de a blokkja ennek a legjobb /56e km/
Én most Sportec M3-at vettem az RR-re és tetszik,pedig az 1000-es gsxr-emen diablo supercorsák vannak,érzésre semmivel sem rosszabb...