Szia Zoli Tudsz adni egy e-mail címet?Szeretnék kérdezni pár dolgot (én vettem meg a pályaidomot ) keki@euromail.hu ide írj és megírom miben kérném a segítséged.Köszi
Nem egészen jól tudod de mindegy. CBR600F3 VFR750 az újabbik 94-től talán a későbbi CBR900-asokban meg a féktárcsa nagyobb. Ennyi a ráció. Ne kövezz meg érte én úgy emlékszem, hogy a vfr400-as 3coll széles volt.
Igazad van. ÉS tisztelem becsülöm a japánokat, de Magyarország nem japán, nekem ki akarta tekerni a kezemből a kormányt állandóan a 16-os kerék, illetve minden út egyenetlenség sokkal drasztikausabban érződött vele, gördülékenyebb és irányíthatóbb a motor az én tapasztalataim szerint. Egyébéknt full nem értem miért, mert az átmérőm szinte egyforma, de mégis jobb.
Fejlesztettem a gépet. 17-es kerék hullámos tárcsával, hétvégén feldobom az idomokat és a kormánytelót aztán megújulva kezdjük a szezont. Egyébként a 17-es kereket csak ajánlani tudom, sokkal másabb vele menni.
pontosan nem tudja senki,hogy melyik évjáratú cbr be melyik motor kereke jó, vtr, vfr kerekeket szoktak beletenni.
de ha olyat találsz bele,ami jó bele,akkor ott csak a felnit kell cserélni, minden más kompatibilis lesz
nekem is 17es van elöl, bár nem én raktam bele,habem még az olasz kolléga
apropó kerék... le akarom cserélni az első kereket 17-re, állítólag régebbi cbr 600-é jó bele. Van valaki aki már végrehajtott ilyen beavatkozást? Van még valami amit még cserélni kell a kerékkel együtt? Mondjuk a féktárcsa miatt...
Nekem nem tecc ebben a trikoloros színben...de ez annyira egyben van hogy .... GUT
Ha van benned ambíció átalakításra nekem van egy ERION RACING dobom palástot kellene cseréni rajta (adok hozzá). 23db ezresért odaadom.
Vélemény, tapasztalat ?
okavanannak
énnem cserélem le..dedhaneked jobb
Nem tudja vki, hogy a kuplung bowden milyen hosszú és gyárilag merre van elvezetve?
de ha olyat találsz bele,ami jó bele,akkor ott csak a felnit kell cserélni, minden más kompatibilis lesz
nekem is 17es van elöl, bár nem én raktam bele,habem még az olasz kolléga