Kérdés lenne
Feldobtuk a rendszert a motorra.De sajna az a fránya FI hiba villog.
A lényeg, hogy a légszűrőházból és ugyebár a kipufogóból ki lett szedve.De maga a motor maradt, csak a kábelek lettek leszerelve. Hogyan tudnám ezt megszüntetni?
Immuneo!
Jók lettek a bowdenek, szombaton be is raktuk, vasárnap élesteszt volt, egy tokaji túrával hát felül végre tényleg úgy tol mint ahogy elvárható egy ilyen géptől (kb mint egy villanymozdony). Köszi a segítséget, neked meg grat az új dobhoz, szép hangja lett a mocidnak.
Szia!
Én ma vettem z6-ot hátra,mert ez előzőn kilógtak már a szálak!
Első benyomásra jópofa,kicsit még csúszkál,de szerintem be fog válni(bár én nem vagyok még valami nagy kanyarkirály ) ....
Sziasztok,
hát megnéztem mindkettőt, nekem a CBR600F3 jobban tetszett, valahogy jobban egben volt, az eladó is sokkal korrektebb volt, meg a motor is. a 900rr-re lehetne költeni kb ugyanennyit, meg fura volt minden vele kapcsolatban....
ötletek még, hogy mit érdemes megvenni? :)
köszi
csaapi
nekem z 4 van fenn, nemtudom mennyire hasonlit rá,nekem nem volt vele bajom, olyan 90%osan vettem,8ezret mentem le vele, mostmár lassan cserés,de nekem elég jól tapaadt
Úgy néz ki lassan indulok. De előtte megyek még néhány helyre, szerintem 1-2 óra körül érek oda.
A bowdeneket viszem magammal, ha találkozunk, ha nem.
A számom 302294442, írj egy smst, visszahívlak amikor indulok, mert nemigen hallom a motoron.
ez 919,és már másfél éve is amikor én kerestem,ak is fenn volt,bár ak még 500körül.
amit linkelt a srác 900rr,nem tünik rossznak,a leirás alapján jó,szerinem az megérne 1 visitet
Szeretnék venni a CBF600 mellé pályára egy motort, mert az nem oda való, és sajnálom is, az túrázáshoz mgefelelő.
az alábbi 2 vasat nézegettem, nem szeretnék nagyon sokat adni érte, ilyen 3-400eFt-ot.
A kérdésem az lenne, hogy Nektek mi a tapasztalatotok az alábbi vasakkal, és hogy erről a 2 példányról tudtok-e valamit.
Meg mit érdemes rajtuk megnézni, hogy ne valami lestrapált, szétesett mocit vegyek.
Csak pályára kell, így nem kell rendszám.
Jól van akkor!
Úgy becsomagoltam, hogyha egy kalapáccsal ütötték volna akkor sem törött volna el...
Nem számoltam meg a lamellákat, de elméletileg 8db kisebb belső átmérőjű és 1 db nagyobb belső átmérőjű van. Viszont a te motorodba csak 7 db kisebb és 1 db nagyobb kell. Erre figyelj!
Feldobtuk a rendszert a motorra.De sajna az a fránya FI hiba villog.
A lényeg, hogy a légszűrőházból és ugyebár a kipufogóból ki lett szedve.De maga a motor maradt, csak a kábelek lettek leszerelve. Hogyan tudnám ezt megszüntetni?