Már nem eladó mert megbolondultam teljes egészében! Vettem hozzá tárcsákat meg egy komplett hátsókereket és gumikat.
Reálisan 30körül szoktak kérni a kopasz felniért.
Gratula a géphez!De az ilyet soha nem értettem,ha egyszer javítanak valamit,miért nem lehet olyanra,mint az eredeti?Ráadásul ebben az esetben sokkal egyszerűbb lett volna,ha gyárira csinálják meg,mert csak 1 csíkot kellett volna csinálni...
Na de mindegy,sok balesetmenres km.t vele!
Én unokatesómnak ma néztem egy zxr 400-ast patika kívül belűl gyönyörűen jár (ha kawasakira lehet ilyet mondani). Rendesen rá is indultunk erre közli velem a komám hogy ez a gép tavaji versenyen széthullott beleesett egy szelep. De kacifántosan lett megcsinálva mert nem zxr dugót és hengerfejet kapott hanem zrx hengerfejet és dugót. Ami egyből elretentett az egésztől. :) Ezért jó a fórum vagy ismerős mert én bizony ha 50szerelőt viszek 50szerelő sem veszi észre, csak ha megint széthullik.
mért van az,hogy megnézem a motort 50X, viszek szerelőket is, meg hozzáértőket, és ti rögtön mondtok olyat amire nem jövök rá... hmm
pedig néztem ilyen kis festékvastagság mérővel is, és gyári a festése..
Lehet, hogy 54-esé... De nem hagyom, hogy ez lelombozzon, és bízok benne hogy nem bukta miatt
nincs rajta esésre utaló jel
és köszi mindenkinek a jó komikat
Mindig a gyár által megadott csapszélességű láncot tedd fel. A te estedben, ha minden igaz akkor 525-ös kell. Első lánckerék, hátsó lánckerék és lánc hármast MINDIG egyszerre cseréld, ez fontos. Soha ne legyen a lánc kisebb teljesítmény szintű mint a motorod teljesítménye (magyarul ne vegyél 75Le-ig típusú láncot, ha motorod 128 Le-s). Ha nincsen szerszámod, ne is állj hozzá, digicselni, kókányolni nem éri meg. Ha már cseréled, akkor a cserénél érdemes mindent jól kipucolni, ha máskor nem férsz oda rendesen (pl láncvédő, burkolatok...stb.). Vegyél minőségi láncot, márkát odabízom. Én a D.I.D. lánc és JT lánckerék párost szeretem, más lehet az RK láncot vagy IRIS-t szereti. Gépkönyvnek megfelelően állítsd\állíttasd be a lánc alsó ágának játékát (kb 30-40mm), és az első pár száz km után állíts utána mert ilyenkor még nyúlik a lánc. 500km-ként fújd a láncot, 1000km-ként mosd. Mosáshoz, használj Brigéciól-t, gázolajat, vagy petróleumot (rohadt büdös). Benzinszármazékokkal, nitrohígítóval TILOS!
És ezt miért nekem küldöd? Én is pont azt keresek egyébként ha nem akarsz olyan nagy fejűt akkor veszel 4 csavart a csavarboltban D fejűt és esztergáltatsz 4db perselyt. kb. 600ft a művelet.
Reálisan 30körül szoktak kérni a kopasz felniért.