Hát, ha te mondon akkor biztosan így van,mert én is szedtem szét az enyémet ,de már nem emlékszem ,hogy hány bovden volt rákötve.De szerintem az a lényeg,hogy a motor self testet csinál mikor ráadod a gyújtást,tehát ha megmozdul akkor az ecu nem sérülhettett meg,mert mozgatja a motort.A hibát pedig azért nem kell hogy írjon,ha minden ok,vagy csak esetleg másikat amit te írtál,mert nem úgy működik mint az autóknál,hogy villog egy led ,hogy service ,és ki kell olvasni a hibát,hanem mikor ráadod a gyújtást akkor egyből kivillogja ha valami baja van,tehát nem rögzíti mondjuk egy memóriába a hibát,és nem kell kitörölni.
Ha ráadod a gyújtást tényleg leellenőrzi a helyes poziciót azaz beáll alap állásba a szervó motor,
viszont ez a motor nem csak a kipuszelepeket mozgatja, hanem a levegőszűrőben is mozgat egy
csappanytyút ami a levegő mennyiségét szabályozza az airboxban ahol van egy szenzor is.
Ugyan nem próbáltam, de ha csak a motort csatlakoztatod és nem szabályoz az a bizonyos
csappanytyú, akkor lehet, hogy a szenzor miatt még mindíg lesz hibakód igaz más mint a kipu szervó kódja...
Meséltem egy ismerősömnek ezt a hibát,ő autó diagnosztikával foglalkozik.Mondta ,hogy nem ismeri annyira a motorokat,de szerinte ha csak magát a jó vezérlő motort bowdenek nélkül vissza kötöd,és ráadod a gyújtást,akkor már nem kéne írnia a hibát.Mondta ,hogy ha így rátkötöd,és ráadod a gyújtást,elvileg csinál egy öntesztet,tehát megkeresi az alap pozíciót.És ha akkor működik a vezérlő motor( elindul valamelyik írányba),akkor menet közben is jónak kell lennie,működnie kell.
Attól függ, hová viszed. Nekem annyi volt a műszaki, hogy:
- gumi jó?
- persze, nincs benne 1000 km (nem is volt).
- fékek?
- vannak rajta :)...
- ?
- természetesen új betétekkel felvértezve, minden OK!
Megnézte, már nyálazta is rá matricát. Ami vicces, hogy kitalálták, hogy a motornak is át kell mennie a fékerő próbán...nos nekem asszem egy VW Polo Classic féke adta a papírt hozzá :D.
A történet másik fele, hogy haverom motorja úgy ment át a vizsgán, hogy nem volt tükör, rövid nyitott rendszerrel és mindenhonnan lógott a tyúkbél, agyon kopott hátsó és első gumikkal. Egy kis ejnye-bejnye után ő is megkapta, mivel megígérte, hogy addig nem megy vele és rendbe hozza. Meg lett rajta csinálva minden később.
A válasz a kérdésre, hogy ha meg akarják vágni a motort, úgyis megvágják, de szerintem egy óra lehet nem ártana bele, hiszen abban van benne a sebességmérő eszköz is. Ha nagyon kell bele óra, nekem az is van, igaz SC28-as (92-93 közötti évjárathoz).
Az eddig oké de mindenki másképp csinálná.Legalábbis a szöveget nem ugyanazt írnák mind aki csinálja te hát egy az ugyanaz az ember most is.pl ez a szöveg(Kapcsolat én mellett e-mail :)ez ment már tavaly is.
Hát jó lenne.De hogyan?Csak úgy adja el a nem létező motorokat hogy utalással az előleget.Szóval nincs tartózkodási helye az az van de mi azt sosem tudjuk meg
intake air temperature!
Véletlenül nem tudod, hogy ez mit néz az airboxban?
Hőmérsékletet;mennyiséget...?
viszont ez a motor nem csak a kipuszelepeket mozgatja, hanem a levegőszűrőben is mozgat egy
csappanytyút ami a levegő mennyiségét szabályozza az airboxban ahol van egy szenzor is.
Ugyan nem próbáltam, de ha csak a motort csatlakoztatod és nem szabályoz az a bizonyos
csappanytyú, akkor lehet, hogy a szenzor miatt még mindíg lesz hibakód igaz más mint a kipu szervó kódja...
Némi pontatlanság ugyan felfedezhető, de még benne van a tűrésben szerintem.
Volna itt egy kis játék...:
http://www.youtube.com/watch?v...
- gumi jó?
- persze, nincs benne 1000 km (nem is volt).
- fékek?
- vannak rajta :)...
- ?
- természetesen új betétekkel felvértezve, minden OK!
Megnézte, már nyálazta is rá matricát. Ami vicces, hogy kitalálták, hogy a motornak is át kell mennie a fékerő próbán...nos nekem asszem egy VW Polo Classic féke adta a papírt hozzá :D.
A történet másik fele, hogy haverom motorja úgy ment át a vizsgán, hogy nem volt tükör, rövid nyitott rendszerrel és mindenhonnan lógott a tyúkbél, agyon kopott hátsó és első gumikkal. Egy kis ejnye-bejnye után ő is megkapta, mivel megígérte, hogy addig nem megy vele és rendbe hozza. Meg lett rajta csinálva minden később.
A válasz a kérdésre, hogy ha meg akarják vágni a motort, úgyis megvágják, de szerintem egy óra lehet nem ártana bele, hiszen abban van benne a sebességmérő eszköz is. Ha nagyon kell bele óra, nekem az is van, igaz SC28-as (92-93 közötti évjárathoz).