Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tedd fel azt is,lássuk hogy küldöd a kereket vele
Köszi.
Egy csomó minden kimaradt belőle
Pedig van Mz-s felvétel is
menő vidi csak 1 kis mz 1keró hiányzik belőle
na leírtam 2Xer ugyanazt
Hello,
félelmetes volt mert közel 1500 km-et letoltam mindenféle kanyarral és jött az a kanyar,az volt nagyon xar hogy fékeztem én de a motor csak csúszott,csúszott át a másik sávba ahol kicsúszott alólam.Áldom az Istent hogy 1 nappal elhalasztottam az indulást hogy vegyek egy 3 évszakos nadrágot,full protektorokkal.CSak a tenyerem súroltam le de azt megis érdemeltem mert a melegben nem vettem fel a kesztyűt.
A legnagyobb gond az volt hogy eltört a sebváltó pedél,először azt hittem hogy nem is fogok tudni a lábán hazajönni.De szerencsére a csonkot sikerült nyomkodni.
Nekem jo volt hozzá a sima dugokulcs a krovakészletből plusz kettö rövid hosszabító szár. A végén mágnessel szedtem ki a gyertyákat.
Ma voltam pesten,sajnos csak kocsival,és láttam egy gyönyörű 919 rr-t.Tigris csíkosra volt airbrusholva az egész.Sajnos nem tudtam lefényképezni,mert csak egy pillanatig láttam ahogy jött szembe xenonnal,és kurva nagy hangja volt.Meg még láttam 8-9 gyárit is.
Jók ezek a gépek.
Ja azt elfelejtettem ami még lényeges,hogy a csőkulcs külső átmérője nem lehet nagyobb 20 mm-nél.
Nemrég cseréltem én is gyertyát a 929-ben. Tényleg nem egyszerű a kis hely miadt. Csináltam hozzá házilag egy kulcsot pár száz forintból. Teszek fel róla képet,hátha valakinek tudok segíteni.
A 16-os csőkulcs nem lehet hosszabb 140 mm-nél,mert akkor nem fér be a gyertyához, a váztól. A 140 mm-el a hengerfejjel egy sikban van a teteje,ezért kell bele a kontrázott csavar,így már kilehet tekerni villáskulccsal.
Köszönöm az infókat!
Majd még lehet,hogy kérdezősködök tőled a gépről. . Tavasszal én is tervezem a cserét 1000RR-re.
Nem kell kibuktatni a blokkot,csak kell egy "gyári"gyetyakulcs amivel ki tudod venni normálisan.Mondjuk a hely az nem túl nagy.Nem olcsóbb,SOKKAL olcsóbb.Nemtudom miért ennyi a differencia 2 japán között.Na mindegy,ez van.
ha jól tudom akkor 929,954 nél egy gyertya cserénél kikelbuktatni a blokkot.Én is suziban dolgoztam és többek közt a gyári cuccok rendelését csináltam és hááát a hondánál olcsób volt
Na ja, még a Hondánál 1 csavar 5-600Ft, a Suziba 250-300Ft volt...
Szia N!

Hát néha nem figyelnek az emberek. Én meg azért a barátaimra figyelek. Azért nézd át a generátordeknit, vagy a másik oldalon a deknit, mert amennyire én tudom, meg láttam megrepednek esésnél.
Motorral mentél ki?
Gondolom! Félelmetes lehetett!
Aha, értem. igen, ismerős nekem is a közutakról a poros út. Volt olyan napom, amikor 4szer csúsztam meg 1 útvonalamon, csak én tudtam korrigálni.
Neked ugye nem lett semmi bajod? Be voltál öltözve rendesen?
Igen!Nagyon jó gépek,csak ne kelljen szerelni.Tiszta szívás.A Suzukinál 100* olcsóbbak az alkatrészek,mint pl:a Hondánál.Haverom suzukiban szerelő és le volt döbbenve a 70.000 forintos dugattyú ár hallatán.
Szia,

köszi hogy te legalább válaszoltál!
A többiek meg olyanok voltak akik egy balesetnél cserbenhagytak volna.Tegnap érkeztem haza.akkor nap elég sokáig vártam hogy vki válaszol de nem.Aztán vki a szállón azt mondta hogy ért hozzá és vele együtt néztük meg,leszedtük az idomot.Olaj szivárgásnak már nem volt nyoma max a túlfolyó csőböl jött még egy kevés.
Akkor nagy kockázatot vállalva úgy döntöttem hogy nem megyek már szervízbe vele hanem megyek hazafele ahogy csak tudok ami nem volt könnyű eltörött váltópedállal.
Életem első csúszása volt a nagy géppel és eléggé megrémültem.
EGy kanyarban történt aminek a közepe poros volt különben beveszem a kanyart,poron megcsúszott,próbáltam ráfékezni,nem állt meg ment tovább átt a másik sávba folyamatosan fékezekek de csak csúszott a poron és végül kicsúszott oldalra.
jó kis gépek de ha meghibásodik akkor ......
Nem!Dehogy is.Csak Alex kérdezte miért volt blokkcsere annó.Meg is őrültem volna
SteveG !
Van pár ismerősöm akik szintén hondások,sőt az egyiknek szintén ugyan ilyen replikája van mint neked és ő is blokkot cserélt és a többiek is A volt kollégám egy gumi füstölés után leálította a VTR SP01-ét és utánna sanyi lett a bloknak mert megragadt,így gazdagodott egy másik blokkal
Esgyszer lesz egy ilyen vasam. A csaj már megvan...
ez még az előző eset sztem
Hali, eddigi tapasztalat a motorról hogy a gyári áttétellel és a 190/60-as hátsó gumival extra hosszúak a sebességek. A 929-hez képest nagyon nyugis motor. Nem érezni sokkal erősebbnek, de azért nyomatékban jobban ott van.
Nem mondom hogy nagyon brutál a 929 után mert nem az de azért érződik az a plusz 70ccm meg 4 év fejlesztés.....
Ezt nem mondod komolyan hogy megreccsent a blokk amit vettél? Mi történt?