Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert akkor ki tudod hozni belőle az állatot
Azért mert beleég az olaj így lecsökken a keresztmetszete,és ahogy jön ki a kipuffogó gáz az egyenetlen felület miatt elkezd örvényleni,és mégkevesebb gáz tud távozni.Ki is lehet szedni belőle,de tökéletesen úgysem tudod és újra megtapad rajta.Nem olyan drága dolog.Próbáld ki.Tedd fel a régit menjél vele,aztán tedd fel az újat.A külömbség egy simsonnál is érezhető.Én egy rezonátor kipuffot is akarok venni rá,mert a hangja is jobb lesz,és hamarabb kiforogja magát,jobb lesz a gázreakció,meg nem fog leérni.Az is 10 ezer alatt van szerintem.Az enyémen is jó állapotban van a henger bár már volt fúrva,de nincs válla.A dugót azt ki kell cserélni mert át van égve a gyűrűk mellett,meg a főtengely csapágyakat is.Kicsit megreszelgetem pár hejen,meg megcsinálom hogy nagyobb legyen a sürítés,felpolírozom és go.
Tegnap összeforrasztottam rendesen a fesszabályzó vezetékeit, és egy szakival kimértük a fogyasztást is. Minden rendben volt, úgyhogy beindítottuk és járattuk. Mértük az áramot és a feszültséget is. Jó értéket mutatott. Viszont megint füstölt. De most már kiderült honnan. Nem vezeték volt az hanem olaj került a kifufogó alsó részére és az égett róla úgy 4-5 perc után.
Viszont ha felkapcsolom a távolsági fényszórót akkor olyan 12 Amper körül fogyaszt. Nem sok az egy kicsit? Sima világításnál olyan 6-7 Amper a fogyasztás.
CBR 954re keresek jobbos tükröt, és plexit. Aki tud ez ügyben segíteni írjon ide. Előre is köszi
Üdv!

szerintetek a mi kategóriánkban használható laza guruláshoz protektoring (a meleg miatt) ?
Gyári áttétel, 22 A lánc 6,5K a lánckerekek darabja!
Pont arra amire Te is! Már irtam korábban hogy keresek ETZ-t, de nem találtam csak nagyon hulladékokat.
Enyém 125-ös, de kicsit gyengécske, igaz a blokja úgy nézem még nem volt szétszedve, 16K km van az órába, hengerfejet leszedtem , nincs válla a hengernek, lehet egy gyűrűpár megoldja a kérdést majd, volt korábban 150-esem, az mintha jobban ment volna egy kicsit.

Miért kell lecserélni újra a leömlőt?
Mennyibe fájt a szett?
milyen áttétel?
Nem .Azzal radirozni kell.Mulkor azon gondolkoztam ,hogy milyen szerencsés vagyok hogy ilyen motorral motorozhatok.Mondjuk még egy sp2 azért beférne a garázsba.Meg egy cr.
Gyári előírás.. de mindenki úgy állítja, ahogy akarja. Van aki elmegy 6000 kilométert és akkor állíttat, mikor már a földön húzza
A kisebb mociknál van 25mm meghatározva. Én érzésre szoktam kb. úgy mint te. Ne csapjon bele a villába.
Te nem akarod azt csinálni az RR-el ugye?
Amu meg lehet nézni pl a Mókust is, h mivel kezdte. Meg a Szemöldököt is... Az is MZ-vel csinálta meg elsőnek, h felült háttal a kormányra, és úgy 1kerózott...
Ez egy ismerősöm,aki ETZ-vel nyomja. Egykeró
Mostmár azt is megcsinálja ,hogy felül a kormányra ,és úgy felveszi kerékre ,és megy körbe körbe.
35? Nem sok az kicsit? 2-3 centi között én úgy tudom... de amúgy úgy ahogy kiadja a mocin...
Kézzel pörgesd a kereket, nyomkodd a féket hátha meglesz...
Igen, kell mozognia, mert sztem olyan féknyerged van amiben csak az 1ik oldalról dolgozik a dugattyú...
Marhák... De mi is ezt csináltuk, csak motorokkal...
elől nekem most 16-os lánckerék van, az gyári méret?

az ütögetés problémát még nem sikerült megtalálnom, de lehet a hátsó féknél lesz a gond, mert azt vettem észre hogy a fékmunkahenger picit mozog, nem tudom hogy annak szabad-e?
Peng, mint a gitárhúr... Kb. 35mm nek kell lenni a lógásnak
akkor ezért találtam érdekesnek..... azt miből lehet észrevenni ha túl feszes a lánc? vagy majd akkor ha hazavágta a láncot?
hát de az csak jó,ha megtanulsz 1 gyenge géppel kerekezni,és érezni az egyensulyt,utána a nagymotor már lehet ,hogy erőből feljön,de azér ha normális 1kereket akarsz,akkor ott is meg kell találni a holtpontot normálisan ,különben lég érdkes 1kerék lesz
én szimón tanultam 1kerekezni jó alap, utána már a mitoval is tuttam ,csak nemsokat gyakoroltam, aztán az nem volt még anyira tökéletes,ien 2-300 méter volt vele CSÚCS kb... cbr el meg nemsokszor próbáltam még,arrra azért vigyázok
lehet má mutattam,de ilyen a szimós verzió :D
Erre csak annyit tudok mondani ,hogy van a szomszédom aki 18 éves,és pont olyan hülye mint én.Most mesélte ,hogy vettek egy kombi trabantot a haverjával 20 ezer forintért,egy tölünk 10 kilométerre levő településen.Biciklivel elindultak érte,kifizették,és elindultak haza.A bicikliket meg berakták a csomagtartóba.Hazafelé nyomták neki mint az állat és egy kanyarba kisodrodtak.3-szor megpördültek az autóval a tengelye körül aztán nekicsapodtak egy fának.Kiszálltak,kivették a bicikliket aztán elindultak haza.Ilyen az élet Akkor jó ha zajlik.
Bár most visszagondolva a simon a hátsó lábtartón állva a végtelenségig el lehetett menni egykeréken, ha egyenes volt az út, de ő sem erőből maradt fent, egyensuly kérdése az egész, szerintem a kis tézébe pakolsz egy két plussz lovat egész jó tanulógép lehet belőle, és ha leboritod, minimális a károd letörölgeted és kész
nem rossz gondolta ETZ-vel tanulni egykerekezni, viszont orjási külömbség pl egy streetfigter és a tézé között hogy az mz sosem fog erőből egykeréken maradni, egyensulyozás kérdése, viszont egy strretfigternél csak a gázzal kell játszanod. bár a 250es tz-vel nagyokat lehet egykerekezni, a hátsó csomagtartón álva.
Jaja! Igazad van! Én is filóztam, csak én valami nagyobb köbcentisen, pl pályagépen vagy törött vason, h venni aztán avval tanulni fighterkedni kicsit...
Valahol el kell kezdeni