Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még azt próbáld meg hogy a 3 tekercs ellenállását mérd meg,meg a földhöz képest mindegyik szakadás-e?
A szervízkönyvben benne van ,hogy mennyinek kell lennie az ellenállásnak.
Nah nem hagyott nyugodni a dolog, megnéztem a fesszabot. Nagy csalódásomra tized pontosan ugyan azokat a fesz értékeket mérem a Te fesszaboddal is, mind világítással, mind az nélkül.
Leszedtem a tankot, összedugtam a csatikat és mértem 2-3-at majd elszomorodtam és összeraktam.
Csak azt nem értem ha minden bizonnyal a töltés jó, akkor miért puklisodik és melegszik az aksim, kértem kölcsön korábban másik aksit is, az szinte vadi új volt, azzal is ezeket az értékeket produkálta. Mondjuk azzal nem motoroztam csak a próba idejére tettem bele.

Visszapostázom a fesszabot, nincs értelme hogy megvegyem.
Azt hiszem nem foglalkozok vele tovább, amíg bírja az aksi így marad, ha beszarik akkor veszek másik aksit.

Küld el a címedet e-mailemre, holnap feladom postára.
Tartozom még valamivel amiért kihoztad, és raboltam az idődet? Mindazon felül köszönöm a segítséget és a lehetősséget!
Nézz be az LFP topicba. 82543-as hozzászólás
Az a te motorod ugye?
Vagyok.
Kertace vagy?
Délután az csk 6 ig?
Nem volt annyira vészes, egyszer láttam 100 fokot, de általában alatta volt. Nem volt szétforgatva. H.ringen jobban melegedett.
A motor,hogy bírja?Kakucs nem annyira nagy pálya.Nem melegedett?Nekem pl 50-es tempónál 105 fokos volt a víz ahogy mentem vásárolni.Visszabír hűteni rendesen?
6000 egész nap, 4000 délután. Nagyon meleg volt. Nem sokat mentünk, nem birta a társaság.
így van:D lehet felteszem majd a vidit,mer felvették
Hali!

Én lehet mennék! De mikor mész? 6000 ért korlátlanul lehet a pályát használni,vagy hogy működik ez?
Holnap valaki Kakucsring?
Az meg tudod milyen? Kemény, nagyon. Nem kopik semmit, de be se melegszik, és csúszkál igencsak. Esőben is eléggé...
Hát ja, nem árt. 1szer rám akartak sózni egy új, de 5 éve a raktárba porosodó gumit drágán...
És az fontos ,hogy a DOT szám 2009-es?
De új ám! Mind a 2ő 2009-es DOT kódú...
Mikor én voltam először,akkor a pannonián voltam.
Nekem az volt az egyik dolog ami nagyon tetszett benne ,hogy mindíg összeakad az ember olyanokkal aki az ő szintjén van.Volt egy gixeres srác és azzal meccseltünk.Féktávon beszúrtam neki aztán ő vissza a következő kanyarban és ez így ment.Tök balfaszok voltunk mind a ketten,ezt onnan tudom hogy jött a Kispataki Viktor,és két kanyaron belül el is tűnt.Hungaroringen még nem voltam,de kaptam az erste leasing-től egy ingyenes pályamotorozást,úgyhogy valamikor le kellene majd radiroznom.
Én sem szoktam nagyon erőltetni a féktávokat,csesznekre is csak azért szoktam elmenni,hogy gyakoroljam a kiülést,meg a súlypont áthelyezést,és ha már egy közepes tempóval mész akkor már lehet fűzni a kanyarokat.Nem az a célom hogy lerakja a térdemet.
Elsőre szerintem 2.50 körül...most talán 2.23-2.25. Szóval még ez is elég gáz. Valaki elsőre megy ennyit. Mondjuk hozzátartozik hogy a célegyenes kivételével nem szoktam erőltetni a gyorsításokat meg a féktávot. Hamarabb elváltok a kelleténél....
És ez új?
Én meg eddig szinte csak utcán mentem,tavaly kiprobáltam a pályát,de sajos idén nem tudok menni,ezért marad Csesznek néha.
Mennyit mentél a hángeriringen elsőre?És amikor már ment?
Szeretnék menni én is pályán,remélem jövőre már lesz lehetőségem.
A mostanihoz képest igen, 2005-6-7-ben elég sokat voltunk a Hungaroringen és az Euroringen is. Persze ennek ellenére nem megyek jól.... ...viszont nagyon tetszik a pályamotorozás.
50-be a Sport Attack-ot előre meg a Road-ot hátra...
Miért mennyibe kerül a continental?
Te mennyiért vetted őket?
Régebben sokat jártatok?