Áh,amikor motorral vagyok sohasem iszok alkoholt.Így is könnyen megvan a baj.Majd max egy kóla
Holnapra megnézem,mert ott felejtettem a telómat,ahol dolgozok
Remélem még meglesz holnap
Áh,én és a balszerencsém.A főtengelynél egy csapágycsésze eltörött.Ez nem is lenne baj,de teljesen felkenődött a főtengelyre és szétmorzsolta.Felkerült az összes dugattyúhoz a törmelék.Szóval kuka a főtengelyem és a 4 dugattyúm.A henger fala is sérült természetesen.Na már most használtan egyenként az anyagok többe kerültek volna mint egy másik blokk."jóval többe,ahogy számoltam kb 200-al."A szerelőm azt mondta,hogy a váltóm,kuplungom tökéletes állapotban volt szóval valószínű,hogy nem volt széthajtva.A blokkom bontatlan volt.Gyanakodtunk egy problémára,hogy valószínű az utolsó előtti olaj be volt dögölve,mert amikor leengedtük"5000 Km után" akkor olyan állaga volt mint egy szénsavmentes kólának.De ezt csak akkor lehetne biztos tudni,ha kivizsgáltatnám.De ugyebár nem szervízbe cserélték az olajat,azaz nem tudnám bizonyítani,ha a gyanúm igaz is,hogy abból a motorból engedtem le.Ezért ezzel inkább nem is foglalkoztam.Vagy még egy,hogy anyaghiba,mert a többi csésze tökéletes volt.Szóval inkább vettem egy másikat.De azzal jól jártam,mert brutál erős lett.Ja csak ízelítő,hogy milyen ára van 1 db dugattyúnak,csapszegnek és gyűrűnek:70.000 Ft/db.Majdnem leültem amikor megtudtam
Valaki tudna nekem segíteni olyan ügyben, hogy a leomlők méretei mekkorák? Van egy rendszer de a jóég tudja mire való, csaka méretei adottak. Csak ez miatt nem szívesen szedném le a leömlőmet.
Illetve ha valakinek lenne 16-os elsőgumija korrekt állapotú, kérem jelezze.
Hát uram nem is lenne itt semmi bajság, de eléggé kivagyok most anyagilag. Főleg erdély után vettem észre, hogy KO az első kerékcsapágyam önmagában ez nem jelent akkora gondot, de elnyalta + gödrösre koptatta az elsőgumimat, ami miatt eléggé instabil a motor eleje, nem azt mondom hogy nem orvosolható, de sajna most nem fér bele egy motorostali.
Nah csak megütöttétek a cserét..? Grat!
Valóban nem sokat kell rajta foltozni és jó lesz az! Egy ilyenre én is elcserélném a 929-et!
Legalább annyi balesetmentes km-t mint amennyit az előző motorodba belehajtottál!
jahj képzeljétek hogy jártam ma... lemostam a motort délután, és azóta eltünt a hátsó lámpám,a helyzetjelőm,és a műszerfal világitásom... biztosítékok jók,izzók nem égtek ki... na most akk mivan? vki ötlet? holnap maj megnézegetem a vezetékeket,csak ott lsz valami,de ez akkor is érdekes
Holnapra megnézem,mert ott felejtettem a telómat,ahol dolgozok
Remélem még meglesz holnap