Mert az előző motoromon is az volt és jól teljesített, meg erre volt pénzem, meg 60e-ret nem adok ki csak egy hátsó gumiért, meg ezen elöl hátul Road volt, meg mert tetszik a mintája...
Nekem is 180-as van fent.Ez egy bridgestone bt-03 soft hátsó.Kb 50 százalékos volt mikor vettem,3000 alatt lett ilyen,de még van addíg pár km amíg kilátszanak a fémszálak.Majd venni akarok egy /60as médium keveréket kipróbálni hogy milyen azzal a motor.
Láttam a képeid között,hogy pályaidom van a cbr-en.Én azt hittem hogy gyakran jársz pályázni.Vagy az egy másik motor volt?
Valaki tudna nekem választ adni, hogy mekkora a sport dobok belső átmérője? Amelyiktől még nem kell állítani a motoron? Természetesen 900rr vagy hívhatjuk 919-nek is.
Most 180-as Corsa3 van fent mert ezt tudtam olcsón szerezni kb 90-95%-os állapotban és már mentem vele kicsit több mint 5000-et. Szerintem még 2000 van benne mire simára kopik. A zsír új corsával közel 10-et is elmentem.
Utcán 2.3-2.5 körüli nyomással megyek elöl hátul. Pályán 2.0 körülivel. Mondjuk pályán meg elég ritkán fordulok elő ....sajnos :(
A diablo corsát én is kiprobáltam,még a 929-en volt fent.Corsa 3-at még nem próbáltam,biztos jó gumi.Mennyit megy el a hátsó?
Én olcsón szoktam szerezni slicket,vagy mintás pályagumit,és azokat szoktam feldobálni. Milyen nyomással használod a corsa 3-at?
Utcán/pályán?
Én már elég régóta Diablo Corsát, ill. Corsa 3-at használok és szerintem nagyon jó gumák. főleg a corsa3-as mert a közepe keményebb keverék és elég sok km-t elmegy.
Mármint hátra is? Mert a GSXR az gumizabáló... Ha buta lennék sztem egy BT-002-nek max 3000km-alatt radír lenne...
Nem rossz ám! Nekem tök bevált. Elölre kell a Sport, de hátul 10km-t kibír a Road és nem csúszkál... Na és persze peremig döntés...
És miért vettél azt?
Én még nem mentem contival,nem tudom milyen,de valószinű nem is fogok.Én amit kipróbáltam és bejött az a:Bt-02,bt-03,Pirelli dragon slick,bridgestone slickek,dunlop d209,
Helló!
Egy ugyan olyan fényezésű gép parkolt a sátramtól nem messze, mint a tiéd, még a felni is "repsol"-os volt! ...és elég nagy darab volt a sofőr.
Hát ha még nem jutottál el egy ilyen rendezvényre , tedd meg mihamarabb a cimbikkel , mert ha nem, akkor olyanból maradsz ki, mint: a sátorba beállás a motorral és az szabályzáson egy pöppet. Aki bent volt biztos magához tért. ...igaz fireball!
Igen ,csak előtte vegyél valami normális gumit.Mert a road attak úgy fog megcsúszni,hogy nincs előtte semmi visszajelzés,aztán mehet a gixer a levesbe.Azon nem érdemes állítgatni a nyomást.
Igen.Hátra 1.65 bar,előre 1.85 bar hidegen.Aztán megyek egy 15-20 percet,és megmérem a nyomást melegen,és beállítom olyan 2-2.1 barra melegen,és lehet nyomatni.
Ma voltam Cseszneken.A hátsó gumim közepe már lekopott a kopásjelzőig,gondoltam hozzákoptatom a széleit is. Még egyszer el tudok menni és akkor a széle is kuka lesz már. Mindenhol tiszta az út a pihenőtől felfelé.A pihenőtől lefelé az első jobbos visszafordítóban két nagy olajfolt van az út közepén.Utánna mindenhol tiszta.Ha esetleg valaki megy arra.
hali
néztem a képet,de ahogy látom neked nem teljesen ugyan olyan a gyujtáskapcsolód,mer nekem 3vezeték megy bele,és nincs ien müanyag burkolat,amit eltakarja a vezetékek forrasztását,igy sajnos nem látom,h meik hova megy:( na mind1,azért köszi h megpróbáltál segiteni rendes tőled, miny megnézegetem jobban ,aztán kitalálom h meik hova kell
a 954 össze van rakva, de tőkehiányos a tulaj, ezért azokkal az idomokkal, tankkal, amivel itthagytad.