Ez egy 150-es ETZ. Megcsinálom a blokkját hogy egy kicsit erősebb legyen,aztán meg akarok vele tanulni egykerekezni normálisan.Van rajta kilépő hátul,meg kézi hátsó fék a kuplungkar alatt,meg eggyel kisebb lánckerék elől.A srác akitől vettem 3-ban holtponton egykerekezett vele 50-nel.De volt neki is egy cbr azzal ugyan ezt megcsinálta.Lehet hogy pályára is elviszem,de majd csak későb.Az biztod hogy kapni fogja az ívet.Már mindent levettem róla ami nem kell,még másik gyújtást kell rá csinálni és akkor aksi sem kell majd bele.
Benyomjuk alulról a lengővilla felé. Én úgy szoktam beállítani, h a gumi villavédőnek épp ne érjen hozzá. Amu emelőn ige, furcsán jár, mert nincs a keréknek ellenállása, és ezért rángatja...
jó is egy ien kis ütni vágni való motor a cbr melllé,nekem szimó van mellé, de itt városba elugrani vhova,meg baromkodni tökéletes,alig eszik,és elpusztithatatlan:D az mz is ugyanaz mint 1 szimó,csak nagyobb
mire akarod hastználni ?
felraktam, de így nem érzem, bár a lánc elég érdekesen jár, de lehet csak én látom így,mert nem is tudom hogy kellene járni , de lehet laza.... ti hogy szoktátok lemérni hogy laza-e vagy sem?
Az enyém már ilyen állapotban van.Mekkora a tiéd?
Itt van egy kis segítség a motorhoz ebben mminden benne van ,az is hogy mennyi olajat kell bele tőlteni a telóba.Javítási útmutató +adatok
Mire akarod majd használni?
A kipuffogó leömlőt cseréld le egy újra.
menetközben azt vettem észre hogy olyan mintha valami ütne.... egy bizonyos sebességhatár között érződik, kb 60-100 között, nagyobb sebességnél már nem érzem és ha lassan gurulászok akkor sem...
És olyan mintha a lábtartón keresztül érződne..... nem tudom hogy mi csinálhatja, gondolok a féktárcsára vagy a láncra...vagy valakinek vmi ötlete?
Oh el is felejtettem hogy van egy vatta új 16 fogas első lánckerekem 900RR-hez, minden évjárathoz jó, a lényeg hogy 530-as lánchoz való. Nkem egy darabig nem, lesz rá szükségem, most kapott vadi új láncszettet, ez pluszba jött téves vásárlás miatt.
Vagy vadi új 15-ösre cserélem!
Én 2 napja vettem egy ilyet, csak szürkében.. Jelenleg pofozgatom, már lekaptam róla mindent ami felesleges, épp első teló szimeringeket akarok cserélni, vagyis az egyik oldalra az lenne a megfelelő szó hogy pótolni! Előző tulaj nem tudom hova varázsolta belőle, nem is olyan dolog amit csak úgy el lehet hagyni.
Na ma elővettem ezt is ,lehelek belé egy kis életet.Megcsinálom a blokkját hogy jobban menjen.Aztán lehet gyakorolni.Mikor tavaly megvettem,az volt az első ,hogy egykeréken belementem vele az árokba a hátsó kitámasztón állva.
Ez kérlek a gyári szín '99-es szín (Jerez Blue Metallic) , kivéve a kerekeket, az valami más. Gyanús, hogy valami Repsol színnel van lepingálva a kerék, tetszetős. Használd egészséggel!
Szevasz!
Levettem,mert felraktam egy másik videót,de csak ideglenesem.Már visszatettem itt megtalálod
Még találtam kettő videót amit feltettem.
1.Ezek a németek állatok.Az xx-es faszi úgy be volt baszva hogy állóhelybe elesett a motorral,aztán felálították és mentek tovább a sátorban egy csomóan űltek,gondolom utánna mindenki rágta a homokot. XX poroltó
2.Jellemző a videóra ,hogy kiabáltam mint az állat ,de ezt nem lehet hallanmi mert az összes motor tiltáson üzemelt használt motor eladó hölgy tulajtól
Köszi Mindenkinek aki segíteni próbált.
Sajna ma közbejött más fontosabb dolog ezért nem álltam neki, de holnap ha az égiek is ugy akarják nekilátok szétszedni és vizsgálódni.
Majd beszámolok az eredményről.
Hogyne, ott pl. az összes blokkon teljesítményt mérnek és 2 esetben teljesen csumára szedik. Ha negyon gyenge vagy nagyon erős (itt pár %-os eltérést értenek). Ott sikerült külön megnézni egy 5 tengelyes CNC gépet, na az komoly volt(!). Maga a gyár is nagyobb volt (látszatra), mivel 3 különböző ojjjjektum van (vázgyártás, motorgyártás, végösszeszerelés). Ott a kerékfűzés (bár horror meló lehet) és a blokkgyártás tetszett nagyon.
mire akarod hastználni ?
Itt van egy kis segítség a motorhoz ebben mminden benne van ,az is hogy mennyi olajat kell bele tőlteni a telóba.Javítási útmutató +adatok
Mire akarod majd használni?
A kipuffogó leömlőt cseréld le egy újra.
menetközben azt vettem észre hogy olyan mintha valami ütne.... egy bizonyos sebességhatár között érződik, kb 60-100 között, nagyobb sebességnél már nem érzem és ha lassan gurulászok akkor sem...
És olyan mintha a lábtartón keresztül érződne..... nem tudom hogy mi csinálhatja, gondolok a féktárcsára vagy a láncra...vagy valakinek vmi ötlete?
Vagy vadi új 15-ösre cserélem!
A trombitás vidin meg be....tam!
Még fehérvárra járok rendszeresen.
Ahogy igértem itt vagyunk. Nemtom ez milyen festés. Repsol?
Levettem,mert felraktam egy másik videót,de csak ideglenesem.Már visszatettem itt megtalálod
Még találtam kettő videót amit feltettem.
1.Ezek a németek állatok.Az xx-es faszi úgy be volt baszva hogy állóhelybe elesett a motorral,aztán felálították és mentek tovább a sátorban egy csomóan űltek,gondolom utánna mindenki rágta a homokot. XX poroltó
2.Jellemző a videóra ,hogy kiabáltam mint az állat ,de ezt nem lehet hallanmi mert az összes motor tiltáson üzemelt
használt motor eladó hölgy tulajtól
Sajna ma közbejött más fontosabb dolog ezért nem álltam neki, de holnap ha az égiek is ugy akarják nekilátok szétszedni és vizsgálódni.
Majd beszámolok az eredményről.
A tiétek viszont jóóóóó!
Gondolom volt különbség...