Kérdezd meg itt, vagy valamelyik alkatrész topikban. Nekem van 2 ebből 1 biztosan szar, a másikat meg sem néztem, de nem tisztázott az előélete. Én netről vettem asszem vatera, egy srác bontott egy 600 cbr-t és tőle vettem 13.000-ért. Se a nevét se a címét nem tudom, elfelejtettem. Elég húzós az új ára, a legolcsóbb is 30.000 volt de inkább 40.000. De sok sikert a vadászathoz.
Végeztem a Ducunál. Hát ez valami eszméletlen. Sok kép lett, még mazsolázom őket. A dyno-n csak járatják kb 3-4 percig közepes tartományban semmi tépkedés. A mentalitás és hozzáállás valamint a nemzetpatrionizmus egyedül álló, és nagyon érezhető a gyárban. Igazából maga a szerelés folyamata ugyan az, mint a többi márkánál, de mégis különbözik...talán, hogy nem kapkodnak és nem "rohannak". Itt is bevezették az "énszereltem" reformot, így a hibák és tévedések arányát 6-ról 5%-ra csökkentve. Furán éreztem magam, mikor kiderült, hogy a Ducati régen kondenzátorokat gyártott rádiókba(!). Egy kellemes élménnyel gazdagottam.
Ja, és még valami...a Ducati területére csak Ducati motorral lehet bemenni, ami nem Ducati az, az utcán parkol .
valaki a [4961] -re tudna válaszolni, fontos lenne, mert találtam egy dobot, csak nemtudom hogy azonos-e a két típus felfogatása, és addig nem tudom megvenni!
Ha tönkre ment a fesszabályozód, akkor el tudott 'melegíteni' pár kábelt
amelyeket ha az idomokat lebontod szerintem ki fogsz szúrni.
Ha mégsem akkor tapogasd végig a kábelkötegedet ha tényleg
éreztél égett szagot akkor valószínűleg megkeményedett a
sérült vezeték burkolata...
A fesszabályzó cseréje álltalában 'elég' szokott lenni!
Biztos, hogy jó tipust vettél és tuti jól forrasztottad össze,
leszigetelted rendesen?
Az ülés alatti csokit modod?
Az nekem is össze volt égve durván. Le is vágtam a csokit és direktbe összeforrasztottam a 3 vezetéket. De nem ott füstölt. Most melóba vagyok, de ha hazamegyek lebontom a burkolatot teljesen és megpróbálom kideríteni hol éghetett. De a tudásom nembiztos hogy elég lesz hozzá. Ha szerencsém van szemmel megtalálom. Azért köszi az eddigi segítséget, és ha van valami azt ne tartsátok magatokban. Én meg beszámolok a fejleményről. Viszont már sík ideg vagyok hogy nem tudok motorozni. Ugy felkészültem rá hogy csak a fesszabit kell cserélnem és már mehetek is. Erre itt a következő bibi.
bigoneoszi.nek szerintem igaza van.Nekem a 3-as csatlakozónál volt durván megégve.A generátor és a fesszabnál.Levágtam és erős csokival összefogattam és leszigeteltem.Utánna láss csodát,semmi baja se lett.Nézd meg,hátha neked is ott van a gebasz.
Sztem nem bent, hanem inkább kint, vagy ahol csatizva van a generátorból kijövő 3 vezeték. Próbáld megkeresni, h melyik vezeték szigetelése égett meg. Ha meglesz, akkor megnézzük, h miért éghetett el...
De szerinted hol, melyik részen éghetett el a generátor vezeték?
Belül csaknem ahol az egész az olajban van. Onnan füst nem jön ki.
Van ötleted hol kezdjek keresgélni?
Bekötni szerintem jól kötöttem be, mert ha rosszul kötöttem volna akkor a fesszabi egyből tönkre ment volna és nem töltene szerintem.
Viszont valami füstölt az tuti. És nem a fesszabi körül. Esetleg valamelyik csokinál van valami gebasz, összeégés, mert az ülés alatti csokit megszüntettem és direktbe összeforrasztottam. Ezért lehet hogy valahol máshol ég össze a csoki az átmeneti ellenálás miatt.
Csak sajna nem vagyok ebben valami nagy guru.
bigoneoszi !
Kaptam választ a múltkori vitánkkal kapcsolatban,ami a durva bejáratás több lóerő topikban zajlott.Majd felrakom a levelet amit írtam a könyv szerzőjének ,és a válasz levelet is.
Hi! Ja, sajna nem jött össze rá a lé...de részben sajnálom részben nem. Olyan esőzések voltak kifele jövet, hogy az csuda. Austriától kezdve egészen érkezésig (akárhogy is számolom legalább 600 km).
Viszont iszonyat utak vannak.. És 1 új dologra lettem figyelmes, ezek szeretik a BMW motorokat. Annyi van belőle, hogy szinte minden sarkon van egy (nem vicc). Robeszek a csapból is folynak (50- 650 ccm). Egy db 929-est láttam össz - vissz. Ide még visszajövök motorral, minél hamarabb .
Na megyek, mert 11-re a Ducu gyárba vagyok hivatalos, pá .
2007 Brno kemping.
A kompozíció címe:
A három testőr
Végeztem a Ducunál. Hát ez valami eszméletlen. Sok kép lett, még mazsolázom őket. A dyno-n csak járatják kb 3-4 percig közepes tartományban semmi tépkedés. A mentalitás és hozzáállás valamint a nemzetpatrionizmus egyedül álló, és nagyon érezhető a gyárban. Igazából maga a szerelés folyamata ugyan az, mint a többi márkánál, de mégis különbözik...talán, hogy nem kapkodnak és nem "rohannak". Itt is bevezették az "énszereltem" reformot, így a hibák és tévedések arányát 6-ról 5%-ra csökkentve. Furán éreztem magam, mikor kiderült, hogy a Ducati régen kondenzátorokat gyártott rádiókba(!). Egy kellemes élménnyel gazdagottam.
Ja, és még valami...a Ducati területére csak Ducati motorral lehet bemenni, ami nem Ducati az, az utcán parkol .
Jajjjjj 1:05 után motorféknél kicsit csipegeti az olajat
amelyeket ha az idomokat lebontod szerintem ki fogsz szúrni.
Ha mégsem akkor tapogasd végig a kábelkötegedet ha tényleg
éreztél égett szagot akkor valószínűleg megkeményedett a
sérült vezeték burkolata...
A fesszabályzó cseréje álltalában 'elég' szokott lenni!
Biztos, hogy jó tipust vettél és tuti jól forrasztottad össze,
leszigetelted rendesen?
Az nekem is össze volt égve durván. Le is vágtam a csokit és direktbe összeforrasztottam a 3 vezetéket. De nem ott füstölt. Most melóba vagyok, de ha hazamegyek lebontom a burkolatot teljesen és megpróbálom kideríteni hol éghetett. De a tudásom nembiztos hogy elég lesz hozzá. Ha szerencsém van szemmel megtalálom. Azért köszi az eddigi segítséget, és ha van valami azt ne tartsátok magatokban. Én meg beszámolok a fejleményről. Viszont már sík ideg vagyok hogy nem tudok motorozni. Ugy felkészültem rá hogy csak a fesszabit kell cserélnem és már mehetek is. Erre itt a következő bibi.
Belül csaknem ahol az egész az olajban van. Onnan füst nem jön ki.
Van ötleted hol kezdjek keresgélni?
az sc28 és sc33 kipudob felfogatása megegyezik?
Viszont valami füstölt az tuti. És nem a fesszabi körül. Esetleg valamelyik csokinál van valami gebasz, összeégés, mert az ülés alatti csokit megszüntettem és direktbe összeforrasztottam. Ezért lehet hogy valahol máshol ég össze a csoki az átmeneti ellenálás miatt.
Csak sajna nem vagyok ebben valami nagy guru.
Kaptam választ a múltkori vitánkkal kapcsolatban,ami a durva bejáratás több lóerő topikban zajlott.Majd felrakom a levelet amit írtam a könyv szerzőjének ,és a válasz levelet is.
Hát max a generátor, vagy fesszab kábelét tudod vele elégetni...
Viszont iszonyat utak vannak.. És 1 új dologra lettem figyelmes, ezek szeretik a BMW motorokat. Annyi van belőle, hogy szinte minden sarkon van egy (nem vicc). Robeszek a csapból is folynak (50- 650 ccm). Egy db 929-est láttam össz - vissz. Ide még visszajövök motorral, minél hamarabb .
Na megyek, mert 11-re a Ducu gyárba vagyok hivatalos, pá .