Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is olvastam a manualt,de a paradicsomos ládában lévő blokkomnak jobban hiszek
Készülj fel rá hogy a szervo motor azaz ( EXUP )motor az szar rajta!
Fogaskerék problémája van! Kerreg de nem viszi a bowdeneket!
Ja meg egyszer szétesett az ülészár! Ennyiről tudok!
Még ezt az olajnyomás problémát nem említette a Pali!Tavasszal láttam utoljára a vasat!
Ennek a lámpának a szervízmanuál szerint malfunction indicator lamp a neve.
Ezzel lehet kivillogtatni az észlelt hibákat(töbek között befecskendezési hibát;TP;ETC;IAT;EGCV;O²... szenzorokat)
Végy a kezedbe egy szervízmauált abban le van írva elég sok hibaesetlehetőség.
Úgylátom az én véleményem semmit se ér.....Mind1 Te tudod.
Szia nem de meg szeretném tudom hogy hozzád vitte szervizre tudnál a motorról valamit mondani esetleg mért villog a piros kis lámpa meg érdemes e megvenni?
Sziasztok,nekem929em van olyan problémával hogy 8-9ezer körül rángat kigyorsitásnál,mit gondoltok,a müszerfal nem mutat hibát,az exup hibája okozhatja?Segitségeteket köszönöm.
Pénteken hozza a srác a volt FZR-ed!
Átnézni!
Megvetted a F Pali motorját?
Nem ez csak a kis piros kocka villog de nem folyamatosan csak villogva de azt sem mindig amúgy teljesen ugyan olyan a motor mint a tied még a színe is
És a kis piros kocka mit jelez
Te is akarsz koppintást csinálni?
Ja és a piros lámpa az biztos,hogy az olajgombához is hozzá van kötve.
Szerintem nem így van!
A tiéd SC33 -as típus aból is a '96-'97-es! Ha tudnál még egyre vevőt akkor 10 ben megállna a tiéd is!
Köszi, de nekem van a versenyidomomhoz ilyen. És ahogy néztem
szerintem egyszerűb a dobozolás helyett venni egy olyan használt
alsó részt(~7-10eFt.) aminek legalább ez elektronika és az akksi
tartó része épp, és ezt elfűrészelni. Így korrekt módon lehet tárolni
továbbra is ezt a két igen fontos/érzékeny alkatrészt...
hm....Furi.Én csak a tapasztalatomat tudom elmondani.Nekem felvillant elaludt és felvillant.Leállítottam.Természetesen nem 50-es tempónál.Olajgombára gyanakodtunk.megnéztük,nem volt jó.Kicseréltük.De a probléma mindíg fenn állt.Szétkaptuk a blokkot és akkor az a szörnyű látvány tárult elém,hogy kuka a főtengely és az összes dugó.és az öntvény is megsérült.Szóval én ennyit tudok mondani erre a problémára.Remélem azért a kolegának nem ilyen baja van.
Ha jól néztem a miénknél csak a legvégét kell levágni amin a rendszámtartó van
Szerintem az olajnyomás problémát a kis olajos kanna felvillanása /világítása és
ezzel együtt ez a kis kijelző világítása jelezné. Nekem pl. az Exup meghibásodását
ez a kis piros kocka és az FI ikon világításával jelezte.
Igen valószinűleg faragni kell! van egy két típus aminél nem kell!
A legjobb ha csinálsz az akkunak egy dobozt!
SC 44 929-hez 10000 Ft
Az az olajgombához van kötve nem?Az nyomás?Vagy rosszul tudom?
Na az a kis kocka nem az olajnyomást jelzi. Ha a gyújtást ráadod
akkor megtalálod az olajnyomás visszajelzőjeként a kis kanna ikont!
Ami Neked felvillanhatott az az indikációs kijelző, ami valamelyik szenzor
illetve az elektronika által észlelt hibát jelzi!
Milyen W-s repsol?
Ezt csak kíváncsiságból kérdem ki mit tölt bele...
Olajnyomás gond van.Nekem dettó ugyanez volt.Nézesd át.Pár ezer forintért megnézik.Annyit megér
Akit érint az undertil-es felhívásom. Nekem ilyen fajta RR-em van.
Most ért ide a friss kép!
Igen a kis piros kockára gondolok nem a kis kannára Olaj nincs bennt kevés de már érett az olajcserére. Repsol olaj van benne!
Én még mindíg nem látom a frissítést, de nálam egy kicsit mintha lassan is jönne be a sportmotor.hu!?!
Igen szerintem is kellene faragni a 929-nél is.