Az adatlapodat frissíthetnéd, mert aki csak most olvas be ide
nem igazán tudja, hogy milyen az a 'én fajta RR'!
Apropó ezekhez az alsó idomot faragni kell ugye? Mert csak
ez az alsó takaró idom nem tartja meg az akksit;elektronikát...
Na akkor tényleg menj el egy szervízbe.Ne kockáztass.Nekem 2* villant fel,rögtön le is állítottam és főtengelyes lett a mocim .A blokkom kuka és ennyi.Remélem neked semmi sem lett vele.
Ez nem olyan...
Irány egy szervíz. Ha szerencséd van akkor csak kontakt hiba!
Apropó az olaj lámpán a kis olajos kanna ikonra gondolsz ugye és
nem a piros 'kis kockára'?
Mikor villog gyújtáson, menetközben...?
Olajszint rendben?
Olajcsere mikor volt és milyen olajat tettél bele?
Valaki vagy valakik akiknek ilyen én fajta RR-je van és undertailt akar venni. Dobjuk már össze egy árát és utánna sokszorosítjuk. Ha jól emlékszem 60 euro körül van na most ha mondjuk azt három felé osztjuk már eléggé baráti ár szerintem. Sokszorosítást megoldom én. Remélem érthető voltam. Tehát egy árát elosztjuk és mindenki kap a ráeső árért egy undertailt ha 3an akkor 20 euroért stb...
Sziasztok tudnátok nekem segíteni abban hogy egy 929-esen az olaj lámpa néha villog nem úgy hogy folyamatosan ez nem olyan hogy az olajcsere intervallumot jelzi!
Én bontóban találtam rá 8papír volt MRA típus, és az eggyel újabbra való 2 csavart kellett átfúrni máshová meg a tükörtartó helyét. Amúgy 20e felett van az ára. Most a fejidom levételnél nekem is sikerült össze karmizsálnom de nem vészes.
Ez a melegedés normális,nekem 106 fokon kapcsol a venti. Igaz a lábamról leégeti a szőrt a forróság. De pl vidékre mentem 400km-t a 35 fokba sose ment 84 fok fölé. Nem araszolásra vannak tervezve,hanem száguldásra:)
Eléggé jó volt.Erdős Csabi eléggé jól terelgette a Buellt.Gyönyörű hangja volt.Ja és a drag autójának meg eszméletlen.Egy karnyújtásnyira volt tőlem.Brutál nagy hangja volt és ahogy elindult.Áh.Láttam már dragot,de működés közben ilyen közelről még soha.Majd teszek fel róla vidit,ha visszajön haver a nyaralásból mert az övével vettem fel.
Haverom elvileg megveszi nekem, ő pesti fijú! Nem beszéltem vele azóta, elvileg azt mondta hogy megoldja. Ha meglesz teszek fel képet.
Szombaton csak nemjutottam ki, 4 ig maradtunk munkában, fél5 mire hazaértem, akkor már nem értem volna oda sehogysem. Jó móka volt?
http://takober.hu/news.php
nem igazán tudja, hogy milyen az a 'én fajta RR'!
Apropó ezekhez az alsó idomot faragni kell ugye? Mert csak
ez az alsó takaró idom nem tartja meg az akksit;elektronikát...
Tudna nekem segíteni abba valaki, hogy honnan tudok szerezni 2003-as cbr 600rr- hez helyzetjelző kis lámbát a plexi alá?
Irány egy szervíz. Ha szerencséd van akkor csak kontakt hiba!
Apropó az olaj lámpán a kis olajos kanna ikonra gondolsz ugye és
nem a piros 'kis kockára'?
Mikor villog gyújtáson, menetközben...?
Olajszint rendben?
Olajcsere mikor volt és milyen olajat tettél bele?
Válaszotokat várom
Legalábbis ami a fényezést illeti!
Persze lehet hogy profi munka!De nem jó az összeállítás!
Mi a véleményetek a 2 motorrol.
http://www.hasznaltauto.hu/3157614_honda_
cbr_1994
Köszi a dicséretet .Szerintem is megejthetnénk egy gurulást.
Enyém is gyári volt, de dob az kell. A plexit meg komfortossá teszi. Ha esetleg teis akarsz venni undertailt vegyünk már közösen.
Ez a melegedés normális,nekem 106 fokon kapcsol a venti. Igaz a lábamról leégeti a szőrt a forróság. De pl vidékre mentem 400km-t a 35 fokba sose ment 84 fok fölé. Nem araszolásra vannak tervezve,hanem száguldásra:)
Szombaton csak nemjutottam ki, 4 ig maradtunk munkában, fél5 mire hazaértem, akkor már nem értem volna oda sehogysem. Jó móka volt?
A lámpát megrendelted?