Nem ismered a Vmaxot?Ez egy bitang jószág.200 Lőeró és 167 Nm-es nyomaték már 6500-as fordulaton.V4-es.Iszonyat gép lehet.Többet is tudna mint 300,de letiltották nem is tudom pontosan mennyinél.De sacc 210-220-nál többet nem megy.Addig meg eléggé sokmindent aláz.Egy ilyet nagyon szívesen kipróbálnék
Én egy 400 Burgmanrol ültem a 929re :DDDD De elég komoly km van a futármultambol. Azért vettem a nagyobb Hondát hogy ez nekem jodrabig elég legyen. Nem szeretem cserélgetni a motorjaimat ez hozott a márkához.
Cock-nak!
Értem,hogy miről beszélsz.Nekem is ilyesmi bajaim vannak,ha motorról beszélünk.Nekem is az jön be,ha már alulról tol a gép.Kipróbáltam egy V-4es gépet, "VFR-750 a következő sztem az lesz" ott kis túlzással,de mindegy milyen fokozatban rántottam meg a gázkart,azonnal reagált visszaváltás nélkül.Lehet,hogy "csak" 100 ló, de a nyomaték...a megoldás szerintem a V blokk körül keresendő.
Szerintetek?
Az enyémet is vihetnéd,de sajnos messze laksz tőlem.Én is vágom hogy miről beszélsz.Én egy hétig használtam a haverom 600f hondáját.Tudom milyen a hatszázas,7000 ezerig csak forog aztán megindul és 10000 től van egy újabb lökés.Az ezres meg 3000 ig csak forog aztán megindul mint egy villanymozdony leszabályzásig.Ahhoz hogy elinditsd a 6-ost legalább eggyet vagy kettőt vissza kell dobni.Írtad hogy azért nem veszel ezrest mert nincs akkora tudásod,miért a 954-hez van?
Szerinted olyan nagy a külömbség egy 1000 gixer meg egy 954 vagy egy xx között?Szerintem nem ráadásul te már motoroztál hatszázassal.Ha a sportmotorokat szereted vegyél ezrest ,ha sokat túrázol akkor a túramotor is király,ráadásul kényelmes.
Értem, hogy mire gondolsz,és igazad van. Ha gondolod,akkor én is felajánlom SteveG mellett,hogy berepülheted a 929-et,én is kb 30 km-re lakóm tőled. A nagymenőkkel meg ne foglalkozz
Nyugisan tempóban nem előzgetünk, van csak szép lazán amihez nem kell visszaváltani sztem.
Nekem is ült át ismerősöm 1000-res gixxerre... össze is törte 1 hónapon belül...
Szerintem igaza van a 600-al kapcsolatban. Nyugis 6-ban való túrázásra nem a legideálisabb, főleg nem 2 személlyel..
Egyébként haverom is 125-ös NSR után ült szinté 929-re és semmi gondja nem volt az átszokással....
Na te is hülyeséget beszélsz... Nyomatékhiány... azt sem tudod mi az a nyomaték... Kicsi a haccázas...persze...az 1ik barátom még most is tud velem jönni a ZX6R-el, pedig nekem 1000-resem van, és régebb óta motorozok... És nem kell neki szétpörgetnie, meg 8at visszaváltania. Nem gondoltál még arra, h benned lehet a hiba?
Inkább tanulj meg motorozni a 600-assal ne ilyen hülyeségeken gondolkodj. Aztán majd ha úgy mész vele ahogy akarsz akkor cserélj. Ha egy haccázassal nem tudsz kanyarodni sem rendesen, biztos fogsz tudni egy 1000-ressel nyomatékból... De ahogy érzed...
Ott a pont! Ésszel. Csak hát néha az emberrel elszaladnak a lovak! Nekem nem is az erejével volt bajom (600)mert városban 3-5000 fordulaton járok vele ,hanem a nagyobb sebesség (LTK).
Hát 1-ben 100km/h-nál már sokat pörög . De ha 100nál felpakolom 6-ba, azért ott el kezd gondolkozni hogy előzzön e.
Amúgy köszi a dícséretet.Minden egyes motorozás után megtisztogatom. Egyébként meg imádom
Egy kis érdekesség:Bitter Sanyi a Mann TT-ről
b
Értem,hogy miről beszélsz.Nekem is ilyesmi bajaim vannak,ha motorról beszélünk.Nekem is az jön be,ha már alulról tol a gép.Kipróbáltam egy V-4es gépet, "VFR-750 a következő sztem az lesz" ott kis túlzással,de mindegy milyen fokozatban rántottam meg a gázkart,azonnal reagált visszaváltás nélkül.Lehet,hogy "csak" 100 ló, de a nyomaték...a megoldás szerintem a V blokk körül keresendő.
Szerintetek?
Szerinted olyan nagy a külömbség egy 1000 gixer meg egy 954 vagy egy xx között?Szerintem nem ráadásul te már motoroztál hatszázassal.Ha a sportmotorokat szereted vegyél ezrest ,ha sokat túrázol akkor a túramotor is király,ráadásul kényelmes.
Nem tud valaki egy első gumit CBR900RR 96-s !
Nekem is ült át ismerősöm 1000-res gixxerre... össze is törte 1 hónapon belül...
Egyébként haverom is 125-ös NSR után ült szinté 929-re és semmi gondja nem volt az átszokással....
Inkább tanulj meg motorozni a 600-assal ne ilyen hülyeségeken gondolkodj. Aztán majd ha úgy mész vele ahogy akarsz akkor cserélj. Ha egy haccázassal nem tudsz kanyarodni sem rendesen, biztos fogsz tudni egy 1000-ressel nyomatékból... De ahogy érzed...
Amúgy köszi a dícséretet.Minden egyes motorozás után megtisztogatom. Egyébként meg imádom