Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyere a Mátrába hétvégén! Meglepődsz!
Sziasztok!
Egy kis érdekesség:Bitter Sanyi a Mann TT-ről

b
csakhát a szélvédelme nemtudom milyen lehet ümm azért kipróbálnám, brutál élmény lehet....
Megtaláltam,220 KM/h-nál letilt a motor
Nem ismered a Vmaxot?Ez egy bitang jószág.200 Lőeró és 167 Nm-es nyomaték már 6500-as fordulaton.V4-es.Iszonyat gép lehet.Többet is tudna mint 300,de letiltották nem is tudom pontosan mennyinél.De sacc 210-220-nál többet nem megy.Addig meg eléggé sokmindent aláz.Egy ilyet nagyon szívesen kipróbálnék
Én egy 400 Burgmanrol ültem a 929re :DDDD De elég komoly km van a futármultambol. Azért vettem a nagyobb Hondát hogy ez nekem jodrabig elég legyen. Nem szeretem cserélgetni a motorjaimat ez hozott a márkához.
nem ismerem ezt a típust, de ha még tudja is a 300-t akkor sem igazán lehet szerintem ezt megülni 300-nál, elröppent a szél....
És még nagyobb is!
Mindíg lesz nagyobb...
Hát nem kellett őket agyonforgatni. Te kérdezted a V kategóriát, én meg válaszoltam...
Azért gondolom egyiket sem kellett agyonforgatnod,hogy meginduljon Csakhogy a témánál maradjunk,nem arrol volt szó,hogy mi mit ver.
Szerintem nem... Mentem már SP-1-el is, ami V2 1000, meg VFR800-al, de a sor4-et nem veri, mert nem olyan 1enletesen tol mint egy XX vagy 1000RR...
Cock-nak!
Értem,hogy miről beszélsz.Nekem is ilyesmi bajaim vannak,ha motorról beszélünk.Nekem is az jön be,ha már alulról tol a gép.Kipróbáltam egy V-4es gépet, "VFR-750 a következő sztem az lesz" ott kis túlzással,de mindegy milyen fokozatban rántottam meg a gázkart,azonnal reagált visszaváltás nélkül.Lehet,hogy "csak" 100 ló, de a nyomaték...a megoldás szerintem a V blokk körül keresendő.
Szerintetek?
vegyél hayabusát, az jó mindenre, azután már nem lehet feljebb menni
Az enyémet is vihetnéd,de sajnos messze laksz tőlem.Én is vágom hogy miről beszélsz.Én egy hétig használtam a haverom 600f hondáját.Tudom milyen a hatszázas,7000 ezerig csak forog aztán megindul és 10000 től van egy újabb lökés.Az ezres meg 3000 ig csak forog aztán megindul mint egy villanymozdony leszabályzásig.Ahhoz hogy elinditsd a 6-ost legalább eggyet vagy kettőt vissza kell dobni.Írtad hogy azért nem veszel ezrest mert nincs akkora tudásod,miért a 954-hez van?
Szerinted olyan nagy a külömbség egy 1000 gixer meg egy 954 vagy egy xx között?Szerintem nem ráadásul te már motoroztál hatszázassal.Ha a sportmotorokat szereted vegyél ezrest ,ha sokat túrázol akkor a túramotor is király,ráadásul kényelmes.
Sziasztok !
Nem tud valaki egy első gumit CBR900RR 96-s !
Értem, hogy mire gondolsz,és igazad van. Ha gondolod,akkor én is felajánlom SteveG mellett,hogy berepülheted a 929-et,én is kb 30 km-re lakóm tőled. A nagymenőkkel meg ne foglalkozz
Még jó, h hétköznapokban szoktak ellenőrizni, amikor dolgozunk, nem motorozunk... Sz@r lenne ha hétvégén csinálnák...
Nyugisan tempóban nem előzgetünk, van csak szép lazán amihez nem kell visszaváltani sztem.
Nekem is ült át ismerősöm 1000-res gixxerre... össze is törte 1 hónapon belül...
Szerintem igaza van a 600-al kapcsolatban. Nyugis 6-ban való túrázásra nem a legideálisabb, főleg nem 2 személlyel..
Egyébként haverom is 125-ös NSR után ült szinté 929-re és semmi gondja nem volt az átszokással....
Biztos többet gondolkodik mint az autó amit előzöl...majdnem le is gyorsul akit előzni akarsz nem?
Na te is hülyeséget beszélsz... Nyomatékhiány... azt sem tudod mi az a nyomaték... Kicsi a haccázas...persze...az 1ik barátom még most is tud velem jönni a ZX6R-el, pedig nekem 1000-resem van, és régebb óta motorozok... És nem kell neki szétpörgetnie, meg 8at visszaváltania. Nem gondoltál még arra, h benned lehet a hiba?
Inkább tanulj meg motorozni a 600-assal ne ilyen hülyeségeken gondolkodj. Aztán majd ha úgy mész vele ahogy akarsz akkor cserélj. Ha egy haccázassal nem tudsz kanyarodni sem rendesen, biztos fogsz tudni egy 1000-ressel nyomatékból... De ahogy érzed...
Ott a pont! Ésszel. Csak hát néha az emberrel elszaladnak a lovak! Nekem nem is az erejével volt bajom (600)mert városban 3-5000 fordulaton járok vele ,hanem a nagyobb sebesség (LTK).
Hát 1-ben 100km/h-nál már sokat pörög . De ha 100nál felpakolom 6-ba, azért ott el kezd gondolkozni hogy előzzön e.
Amúgy köszi a dícséretet.Minden egyes motorozás után megtisztogatom. Egyébként meg imádom