Az enyém dob nélkül kiberhelt lada hangra emlékeztet.
Amúgy ha valaki dobot vesz akkor szerintem nem ovált, meg triovált vegyen hanem sima kerek dobot, mert azoknak van a legszebb hangjuk. Én is megbántam már hogy ovál dobot vettem, mert kipróbáltam kerekkel is utána és azzal sokkal szebb volt a hangja.
Hm Pedig az arrow dobok elég kemény hangúak.
A Boss dob is olyan volt,nem volt túl hangos csak magas fordulaton énekelt.Mikor eladtam a motor odaadtam a dobot egy barátomnak,akinek gsxf 750-e van neki nincs benne kipuffogó szelep a motorban gyárilag ,és nagyon kemény hangja van így motrának ezzel a dobbal.Sokkal hangosabb mint az enyémen volt,és úgy durrog, mint az állat.Le is rövidítheted a dobodat,megfúrod a szegecseket és kivágsz belőle egy darabot,vagy kicseréled benne a perforált csövet nagyobb átmérőjűre.Gumit is láttam hogy keresel,a dunlop d209gp is jó választás hátra,médium hardot vagy hardot vegyél.
Én vettem egy boss oval dobot 929-re valót.Mikor levettem a gyárit akkor a hármas felfogatástól kifelé állt egy lukacsos rész amit le kellett vágni a hármas felfogatás síkjába,mert akkor nem ment fel a dob.Ha arra gondolsz ami benne van a hármas felfogatás utáni tölcsér belselyében az nekem benne maradt.Én egyszer úgy mentem vele hogy levettem a dobot.Olyan volt a hangja mint a motogp-s motoroknak.Szerintem az a lukacsos lemez ami benne van tompít a hangján de nem érdemes vele foglalkozni.
Egy normális közúti motoros a 400-as mocit se bírja kihasználni.Nemhogy egy 600-ast vagy 1000-est.Ha így nézzük akkor nekem ez a 929 az örök maradna,mert soha nem fogom kihasználni teljesen.
Nem vagyok nagymenő, csak féltem a motorosokat. Téged is! Én azt tartom normálisnak, h akkor cserélek motort, ha elértem a határait. Viszont még így is félelmetes néha a csere...
De amúgy ha tudod magad korlátozni, akkor persze, nyugodtan lehet venni nagyobb gépet hamarabb. Ki így, ki úgy...
Oh 4 napig nem voltam, elmentem nagybátyámhoz kerülni egy-két kört az országba.. Szal ahoz képest hogy nem egy puha gumi, jól tapadt a pályán, de 4 mm-el a szélén, és 3,8-al a közepén vettem, csak az a pálynap van benne meg 2x Mátra, 1-200 km-el és megfeleződött a minta. Van ahol még a 2mm-t sem vastagon éri el. De a pálya az zabálja, közúton többet bír azért. Én most 208RR-re vadászom, van egy 209Gp elsőm, ahhoz tenném fel hátra.
Tetszik a géped,mondanám,hogy add el nekem és vegyél nagyobbat de.....én meg azért szeretnék nagyot,mert lehet úgy járnék mint te! ...pedig aztán semmi rutin,14 évesen simson,utána 125ös DT, kis filmszakadás,aztán 55 lóerős crossmotor a hegyen,most ez a 45 lóerős DRZ az utcán,és le is zárhatom a motoros múltam. Nem azt mondom,hogy nem cibáltam még nagyobb seggrakétát,de azzal rutinosabb nem lettem. Féltem már a bőröm,talán nem lesz gond.
Én nem találkoztam senkivel,mivel nemrég értem haza a munkából.
Egyébként jól időzitettek,mert az idő sem valami jó,meg szerintem hétközben nincs annyi motoros.
Amúgy ha valaki dobot vesz akkor szerintem nem ovált, meg triovált vegyen hanem sima kerek dobot, mert azoknak van a legszebb hangjuk. Én is megbántam már hogy ovál dobot vettem, mert kipróbáltam kerekkel is utána és azzal sokkal szebb volt a hangja.
A Boss dob is olyan volt,nem volt túl hangos csak magas fordulaton énekelt.Mikor eladtam a motor odaadtam a dobot egy barátomnak,akinek gsxf 750-e van neki nincs benne kipuffogó szelep a motorban gyárilag ,és nagyon kemény hangja van így motrának ezzel a dobbal.Sokkal hangosabb mint az enyémen volt,és úgy durrog, mint az állat.Le is rövidítheted a dobodat,megfúrod a szegecseket és kivágsz belőle egy darabot,vagy kicseréled benne a perforált csövet nagyobb átmérőjűre.Gumit is láttam hogy keresel,a dunlop d209gp is jó választás hátra,médium hardot vagy hardot vegyél.
Mire gondolsz?
Azt mondja : Amikor 21 vótam,egy sílécen föleveztem a niagarán,
egy
kiskanállall!
Beszarok
De amúgy ha tudod magad korlátozni, akkor persze, nyugodtan lehet venni nagyobb gépet hamarabb. Ki így, ki úgy...
Egyébként jól időzitettek,mert az idő sem valami jó,meg szerintem hétközben nincs annyi motoros.
nah találkozott vki a nagy motoros ellenőrzés akcióval?
Erre felénk egy sünt se láttam.....