Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a 600as fél éve van meg. Előtte 125ösöm volt és jó pár ezek km-t lenyomtam vele. De nem azért akarom lecserélni mert hű de profin motorozok meg marha nagy tapasztalatom van. Hanem a nyomaték hiánya. És inkább így motoroznék, mint hogy egy előzéshes 8at vissza kell váltani és pörgetni hogy már csak visít a gép. Valójában ezért gondolkozok a cserén és nem azért mert kinőttem a gépet.
Hát tényleg jó nagy váltás volt a 250ről...de mostmár csak azért is megtartom!(Fater nagyon nyivákol h minek nekem 1000es gép pedig nem is ezres , ja amugy saját lóvémból van nem alámtolták... ). Sok tapasztalatom nincs még 954el..kb 10 km, de nagyon tetszik, és tényleg nagyon vadállati, bár jól érezhető, hogy mikor-mit akar csinálni és mi fog következni. Szerintem meg lehet szokni ezt is csak hát ésszel kell mindent
Egy 750-es majnem olyan durva mint az 1000-s. Ezek a sportmotorok nem arra vannak kitalálva h alulrol nyomatékosak. Az én 929-em is 3000 ébredezik. Ezek pörgésre születtek;)
Ahhogy gondolod, én csak a balesetemböl indulok ki, egy nem olyan nagy ütközéskor ugy ketté tört a felső kiflim mint a szar, ugyhogy, én meggondolnám, valoszinüleg, normál használatkor tényleg nem lehet semmi baj, de az egykerekezéskor, igen nagy pofont kap a felső kifli is, és hát egy 900RR biztos vagyok benne hogy nem mindig 2 keréken fog haladni. De te érzed, egyébként én 40ért vettem komplett kiflit amin rajta volt a felső felfogatás, sokkal erösebb anyagbol mint a gyári, ugy gondolom, ha teszem azt 12 15ért megkapod csak a felsőt ami ilyen akkor én mindenképp beinvesztálnék rá a biztonság érdekében. De te tudod te érzed. ui: ha a kormánynál menetközben elszáll valami, azt tudod hogy mivel jár nincs az a motoros aki megfogja. üdv
Szerintem meg nézd meg a láncod nem túl laza-e?
kibaszott drága a külön erre a célra gyártott kifli gyáriból meg van kettő és sok mindenkinek ki van fúrva szerintem combos az az anyag
Hát a K6 picit nagyobb mint a 954, inkább a K3 nagyobb testű, vagy mint az enyém K2-K1...
Normális. Ez minden nagymotornál így van.
üdv, ha rám halgatsz akkor veszel egy kiflit, amin rajta van a felsö kormányfelfogatás, én nem furkálnám meg a gyárit, mert gyengül az anyag, és gondolom nem örülnél ha egyszercsak eltörne, lehet kapni ilyenre kialakitott kiflit, és elég csak a felsőt cserélni., de ahhogy gondolod, ez csak tanács volt.
sziasztok! van egy 929-em ha álló helyzetben beteszem egyesbe vagy kettőbe marha nagyot csattan a kuplung kiemel rendesen megnéztük, ez normális a típúsnál vagy a váltóba lesz a gond?
kicsit lentebb linkeltem,majdnem k6
Az 1000-re írtam...
vetem a a gépemre egy cross kormányt és nem tudok senkit aki jó és precíz munkával felrakja na persze kell hozzá minden motyó és át kell fúrni a felső kiflit is aki itt az én környékemen tud ilyen embert aki mind ezt bevállalná akkor írjon.kök
Attól függ mikori GSXR...
...megtettem a gsxr 750 topicban is,de ott nem igazán állnak ki a márka mellett
melyik a nagyobb,a 954 vagy a gsxr 1000? próbál mindenki lebeszélni a sportmotorról,nagyra nőttem,azt mondják kényelmetlen lesz,fájni fog rajta mindenem...
Azt sztem nem itt kéne kérdezgetned...
oké! a 750es gsxr kilőve! ...de mi van az ezressel? mondjuk ez fiatalabb,és nem sokkal drágább mint egy 2003as 954
Köszönöm szépen, még átgondolom melyik lessz, az elöző slickemmel nagyon meg voltam elégedve, "szárazon brutálisan taőadt, de esőben végem volt, pedig faszán meg volt vágva, de akkor is esőben életveszélyes volt.
-Michelin pilot road ez egy túrásabb gumi,viszont nem kopik
-bt 02 bridgestone ezzel nem fogsz csúszkálni,de gyorsabban kopik ez sportgumi
-bt 003 pályagumi,de van belőle 3 tipus soft médium hard attól függ melyik van a srácnál
-dunlop d211 pályagumi
-dunlop d209 ez is pálya gumi
Bármelyiket választhatod,csak a pálya gumiknak le van darálva a széle,gyorsabban elfogy de tapad is mint az állat
inkább utcára, de sajnos a hobb kezemmel valami baj van mert folyamatosan forog a hátsóm na jó ez vicc vol, de a z4 nagyon csuszkál sokáig kell melegiteni.
Volt ám nekem is!
Az kemény lehetett! Én 1000F-et próbáltam ki hasonló körülmények között! Hát majdnem elélveztem tőle...
Pályázni kell?
Vagy inkább utcára?
adásvétel topicban árulja egy srác és ugylátom jó áron nyomja
Dunlop D209GP és D211GP 180/55-190/55-200/55 méretekben, Bridgestone Racing Battlax BT-003 120/70 és 180/55 és BT-002 190/55 méretekben, Michelin Pilot Road 120/70 és 180/55 méretekben, Michelin T66X enduro 130/80 R17 méretben,, ezek közül melyiket javasoljátok nekem (1000F) mivel tegnap kint voltam pályázgatni, és hát vészesen fogy a frissen felrakott Z4esem