Figyi egy jótanács, a 954et nyugodtan sorolhatod a nagyok közé nem ideális "Tanulómotornak" ahhoz tulságosan brutális, nem ismerem a motoros multadat, de a 954-en néha én is beszartam, pedig 22 éve hajtok, és nem kis gépeim voltak. Akinek eladtam ö is 250esről ült fel, és az nagyon nagy ugrás, remélem nem lessz semmi baja. Ovatosan vásárolj, és tényleg ne kapkodj, ha mégis a 954-nél döntesz akkor csak azt tanácsolhatom hogy vigyázz vele.
Én mentem 750-nel.Suzuki gsxr 1988.
Ez volt az első nagymotor amivel mentem.
Lementem egy haveromhoz simsonnal,és nála volt a motor javításon.Kiprobálod? kérdezte
Hát nem tudom,nem mentem még ekkorával.
Majd megszokod
Ok.Kanyart úgy vettem hogy fék kormyán, fék kormány ,mert nem mertem dönteni,aztán 230-at sikerült menni vele a faluba
Este 10 órakkor,olyan fos nolan sisakba hogy lecsuktam és nem láttam semmit.
Persze beöltözve.
Rövidgatya póló,meg az a fekete fehér all star tornacipő.
biztos nektek is volt olyan
Nekem alapjában véve nem a Suzukival van bajom, hanem azzal hogy 600as és pörgetni kell elég rendesen hogy haladjon. Tudom hogy kis köbcenti meg hogy sportmotor, de akkor is. Egy olyat szeretnék ami sportos és alulról is megjön az ereje és a nyomatéka. És nem valami 1000-res sport gépet vagy XX, zx12-t. Mert ezektől még messze áll a tudásom. Gondolkoztam esetleg egy 750esen, csak az a bajom azzal is hogy magas fordulaton él! Mondjuk 750essel még nem mentem, szóval annyira viszonyítani nem tudok. Ezért érdeklődök erre-arra.
Most dolizol oszi? csak mert látom messengeren nem vagy fent, lehet szó részletfizetésről a cuccért? Sajna egyben nem lessz rá még lé, csak ha valami csoda folytán a biztositó utalja a pénzemet, de erre elég kicsi az esély
jujjjj, Ez erős volt, egyébként ora szerint nekem a 954 299et kivitte és ott megállt, és nem az erő fogyott el. mondjuk az elődőm az PC vel használta, és gondolom ezért nem fogyott el 300nál
De legalább első tulajos.Nézegettem én is az árakat a hsználtautón,és voltak ennél még drágábbak is,mondjuk az 1000rr amit kertace belinkelt az sem rosz meg a 750 es gixer sem amit én.
Mentél már egy jó Vmax-al? ha nem okvetlenül probáld ki félelmetes, a mai napig megállja a helyét a sportmotorok között is pedig lassan 20 éves konstrukció
Nem bántottál meg csak nem tartom annyira fontosnak hogy most ezen nekiáljunk vitázni.Én ugyanazt írtam mint te hogy voltak ilyen blokkok,de ilyen hibák más tipusoknál is előfordulhatnak.Ahogy Kertace írta ezek már az első 5-10 ezer kilométeren úgyis kihullottak.Én láttam már olyan 1000 rr motort is amit olaszból hoztak be,csúsztak vele és a blokkból kitőrt egy darab.Vissza lett hegesztve,és azóta is megy.
Hát nem igazán, de az 1000-rest meg nem fogod meg egy 954-el...
Én is azért vettem Suzit, mert nagyobb testű volt mint a 954, kényelmes két személynek is, erősebb, és jobb a futóműve, olcsóbb is. alkatrész is olcsóbb, és több van belőle. Pl itt egy új csavar 200-250Ft, még a Hondánál 500-550Ft volt...
Meglepően jó vezetni amúgy az 1000-rest is, pedig tudom, h a Honda felhasználóbarátabb motorokat gyárt...
Kiváncsiságból kérdezem csak
Igen mutatós amúgy a "kicsikéd"
Ez volt az első nagymotor amivel mentem.
Lementem egy haveromhoz simsonnal,és nála volt a motor javításon.Kiprobálod? kérdezte
Hát nem tudom,nem mentem még ekkorával.
Majd megszokod
Ok.Kanyart úgy vettem hogy fék kormyán, fék kormány ,mert nem mertem dönteni,aztán 230-at sikerült menni vele a faluba
Este 10 órakkor,olyan fos nolan sisakba hogy lecsuktam és nem láttam semmit.
Persze beöltözve.
Rövidgatya póló,meg az a fekete fehér all star tornacipő.
biztos nektek is volt olyan
Jaja, gondolom. Mondjuk 2 részletben?
Egész erősnek tűnt, de 200-nál elfogy az is...
Én is azért vettem Suzit, mert nagyobb testű volt mint a 954, kényelmes két személynek is, erősebb, és jobb a futóműve, olcsóbb is. alkatrész is olcsóbb, és több van belőle. Pl itt egy új csavar 200-250Ft, még a Hondánál 500-550Ft volt...
Meglepően jó vezetni amúgy az 1000-rest is, pedig tudom, h a Honda felhasználóbarátabb motorokat gyárt...