Jó lenne ha meg tudnád keresni a számát és elküldenéd.
Azóta én is találtam egy szakit (Zsidai Sándor) aki fesszabályzókat meg elektronikát gyárt. Állítólag az is túlméretezett és sokkal jobb mint a gyári. Csak ő 32 ezerért csinálja. Viszont sürgős lenne, ezért ha nem gond próbálj már utána nézni hogy meg van e a száma.
Köszi.
Hát ha csak szezonkezdés előtt kellene.De egy eső után is foltos lesz és az eléggé csúnyán fest.Nekem az oldaldeknim van polírozva és mosás után eléggé foltos marad.
Én erre nem ismerek technikát,ettől függetlenül lehet,hogy van. Hallottam olyat,hogy ráégetik a lakkot,de akkor meg rengeteget veszít a fényéből. Házilag próbáltuk lakkozni,de táblákban pörgöt le róla,így marad a szezononkénti újrafényezés.
Szia! Mostanában nagyon ritkán jutok net közelbe a munka miadt,de azért szoktam követni az eseményeket.
A polírozást azt régebben teljesen kézzel csináltam,vízpapírral csiszoltam végig,150-estől-2000-ig,és utána adtam neki fényt polír rongykoronggal,meg pasztával. Mondjuk ezt nem ajánlom,mert irtó időigényes,és gyilkos munka.
Csiszolástechnika boltban kell venned hozzá korongokat,meg pasztákat. Igy gépiesíteni tudod a folyamatot,egy fúrógéppel. Vannak paszták,amik külömböző csiszolópapír finomságoknak felelnek meg. A gyári lakkot a legnehezebb leszedni róla,ezt kb 150-200-as szemcs szedi le. Utána meg végig kell csiszolni a finomabb pasztákkal,én kb 2000-ig szoktam,és jöhet a rongykorong,ami a fényt adja neki. Ja még annyit a polírozásról tanácsként,hogy elég kényes dolog,sokat kell később gondozni.
Téged is lehet erre látni
A vázon a polírozást milyen anyaggal csináltad?És a menetét le tudnád írni?Kezdve,hogy mivel csiszoltad le a felső réteget egészen a tükör rétegig.Előre is köszi
Hello! Szerintem nem járnál rosszúl a cserével. Én is főként túrázásra használom(929),és simán legurítom vele azt a napi 400-500km-t,pedig nem kimondottan túramotor. Az enyém kb 110-es utazónál eszik 5 litert,szerintem ez elég baráti. 3 éve használom,ezalatt a gumit,olajat,meg szűrőket cseréltem rajta. Semmi gond nem volt vele. A tipushibaként a Cbr-eknél a fesszabályzó szokott tönkremenni,de ezeknél már van rajta hűtőborda. Vásárláskor a vázat érdemes jól megvizsgálni,hogy nem heggesztett-e a nyaka,meg a váltót,mert ha sokat egykerekeztek vele kidobálja a 2.-at. Ja és szinte az ősszes Bladnek morog a kuplungja. Röviden ennyi.
Sziasztok! Gondolkozok, hogy a Gsxr-em lecserélem egy (929;954)RR-re. Mivel elég sokat túrázunk a 600-ast igen csak pörgetni kell, én meg nem szeretem annyira gyilkolni. Tudnátok valami infoval szolgálni esetleg?! Gondolok itt a tipushibára, fogyasztásra, alkatrész ellátottságra, szerelhetőségre. Nyomaték és lóerő is gondolom már lentről jön! Előre is köszi.
Ja itt vagyok. Tudok elvileg olyat aki csinál fesszabokat, de most nem tudom hol van a telefonszáma. Keresem és ha megvan akkor jelentkezem. Elvileg erősebb mint a gyári, az ő állítása szerint, 15 ezer Ft-ra emlékszem, vidéki a csóka, de van Bp-en néhány db lerakatba a fiánál.
Helló!
Van egy kis gondom a feszültség szabályzóval. Nevezetesen, hogy tönkre ment. Tudna valaki ajánlani nekem olyan helyet ahonnan tudnék szerezni egy jót? Esetleg olyat aki csinálni tud egyet? Repsol82 mondta hogy keressem meg itt kiflee83-at, mert ő valószínüleg fog tudni segíteni. Most megtenném. Ha olvasod akkor légyszi írj már vissza. Email: tuzpenge@gmail.com
A motor amúgy 1993-as évjáratú és természetesen 900RR.
Előre is köszönöm!
Azóta én is találtam egy szakit (Zsidai Sándor) aki fesszabályzókat meg elektronikát gyárt. Állítólag az is túlméretezett és sokkal jobb mint a gyári. Csak ő 32 ezerért csinálja. Viszont sürgős lenne, ezért ha nem gond próbálj már utána nézni hogy meg van e a száma.
Köszi.