Egyszer ugyis elmegyek neki, megoldom, utálok hátul maradni, majd ha nem hondával akkor a véágleges projektel Vmax, annak azért nem kéne hogy elmenjen egy 1000es gixer
elnézést ha megbántottalak, nem volt szándékomban, de sajnos ezek tények. És nem azért mert szarok, nagyon jó motor az 1000RR, sőt az összes RR, de az ezresnél nagy számban jöttek ki ezek a Hondára nem jellemző hibák. üdv és bocs ha a beszólásommmal megbántottalak, eszem ágában nincs vitázni senkivel. üdv
Azzal is lemaradsz majd
Tapasztalatból tudom.
Az 1000 gixer simán viszi a 300-at a 929 meg olyan 270-et megy.
Egy havernak volt gixer olyan mint bigoneoszinak és gyorsultunk egy csomót,és mindíg ő győzött.
Mivel a honda elkezdte alkalmazni (bölcső hiányában), hogy a blokk is főtartó elem a váznak, ezzel nem is volt baj pl a régi 900RR-nél a 919-nél, mivel elég vastag volt a blokkfal ahhoz hogy egy ilyen terhelést tökéletesen kibirjon, de a 929-nél és innetöl kezdve az összes RR-nél elvékonyitották a blokkfalat, gondolom sulycsökkentés miatt, ezért fordulhat elő hogy a nagy igénybevételnél a szériahibás (anyaghibás) blokkok elrepedtek.
Ha te is odafigyeltél volna arra amit én írtam akkor most nem vitáznánk ilyen faszságokon.Én ezt írtam:
"Nekem még nem tört ketté."
"Az 1000rr is jó motor,az hülyeség hogy kettétörik a blokkja.biztos volt ilyen is,de ez más márkákra is jellemző hogy vannak motorok amik beszarnak.meg kell nézni,ha olyan mint a képen és a hangja is jó akkor szerintem jó vétel."
A 954-ről pedig ezt írta Kertace:
"Egyébként a 954-nek is volt egy pár durva hibája, pl a középső hengereknél megrepedhetett. Az első 10e km-ben kiderült amelyik ilyen volt...."
Ha odafigyeltél volna amit irtam, akkor nem irtad volna amit irtál, azt irtam NÉMELYIK azaz NÉHÁny darab szériahibás volt, és elrepedeztek a blokkjaik, természetesen haraciába cserélték, feltéve ha volt még rá, kérdezem én melyik elődjének voltak ilyen hibáik? én még nem hallottam, pedig jópár hondát szereltem, és jópár hondám volt már. üdv
Milyen D208? A múltkor a pályán mennyit dörzsöltél le róla?
Nekem a D Q 3500 kmt bírt.
Jöhet a második idén. ill a 3- mert nem ezzel kezdtem a szezont.
Nekem még nem tört ketté.
Nekem azért tetszik az első 954 amit belinkeltél,mert első tulaj,és így a km is valós lehet.Nem lehet egy igénytelen pali,mert a rádobált extrák értéke kormánygátló,gomba,plexi,sárvbédő kb 150 ezer forint és valjuk be hogy innen közülünk senki nem vesz ki a zsebéből 150 ezret ezekre a dolgokra csak úgy.És ezek igényes cuccok ,nem a sarki esztergályosnál lettek csináltatva.Ő pedig adja hozzá a gyári cuccokat is.Ha nem lenne pénze akkor ezeket levette volna róla és külön is el lehet adni őket jó pénzért.És ahogy néztem a kínálatot ez nem a legdrágább a 954-ek közül.
Az 1000rr is jó motor,az hülyeség hogy kettétörik a blokkja.biztos volt ilyen is,de ez más márkákra is jellemző hogy vannak motorok amik beszarnak.meg kell nézni,ha olyan mint a képen és a hangja is jó akkor szerintem jó vétel.
teve007
[4661] ma 12:12
Hát én meg a 954-et nem cseréltem volna le egy 1000RR-re, soha nem látott honda problémái voltak némelyik darabnak (egszerüen eltörtek a blokkjaik.
.......ezt írta
Szerintem király!
Első tulaj tehát leellenőrizhető,ha magyarországi.A km sem sok,és az a legjobb hogy exták is vannak hozzá,és a gyári cuccokat is adja hozzá.
Meg kell nézni,de gyárinak tűnik.Szerintem minnél gyorsabban hívd fel mert az ilyen motorokat gyorsan elviszik.
Tapasztalatból tudom.
Az 1000 gixer simán viszi a 300-at a 929 meg olyan 270-et megy.
Egy havernak volt gixer olyan mint bigoneoszinak és gyorsultunk egy csomót,és mindíg ő győzött.
"Nekem még nem tört ketté."
"Az 1000rr is jó motor,az hülyeség hogy kettétörik a blokkja.biztos volt ilyen is,de ez más márkákra is jellemző hogy vannak motorok amik beszarnak.meg kell nézni,ha olyan mint a képen és a hangja is jó akkor szerintem jó vétel."
A 954-ről pedig ezt írta Kertace:
"Egyébként a 954-nek is volt egy pár durva hibája, pl a középső hengereknél megrepedhetett. Az első 10e km-ben kiderült amelyik ilyen volt...."
Milyen D208? A múltkor a pályán mennyit dörzsöltél le róla?
Nekem a D Q 3500 kmt bírt.
Jöhet a második idén. ill a 3- mert nem ezzel kezdtem a szezont.
Egyszer láttam a sárga 954-et élőben és szépnek tűnt....Többet nem tudok róla. Nekem a másik belinkelt sötét viszont nagyon tetszik.
Nekem azért tetszik az első 954 amit belinkeltél,mert első tulaj,és így a km is valós lehet.Nem lehet egy igénytelen pali,mert a rádobált extrák értéke kormánygátló,gomba,plexi,sárvbédő kb 150 ezer forint és valjuk be hogy innen közülünk senki nem vesz ki a zsebéből 150 ezret ezekre a dolgokra csak úgy.És ezek igényes cuccok ,nem a sarki esztergályosnál lettek csináltatva.Ő pedig adja hozzá a gyári cuccokat is.Ha nem lenne pénze akkor ezeket levette volna róla és külön is el lehet adni őket jó pénzért.És ahogy néztem a kínálatot ez nem a legdrágább a 954-ek közül.
Az 1000rr is jó motor,az hülyeség hogy kettétörik a blokkja.biztos volt ilyen is,de ez más márkákra is jellemző hogy vannak motorok amik beszarnak.meg kell nézni,ha olyan mint a képen és a hangja is jó akkor szerintem jó vétel.
[4661] ma 12:12
Hát én meg a 954-et nem cseréltem volna le egy 1000RR-re, soha nem látott honda problémái voltak némelyik darabnak (egszerüen eltörtek a blokkjaik.
.......ezt írta
csak ehhez meg nincs semmi extra
Nekem az van. 2004-es.Semmi gondom vele.
http://www.hasznaltauto.hu/2998170_honda_cbr_2004
Első tulaj tehát leellenőrizhető,ha magyarországi.A km sem sok,és az a legjobb hogy exták is vannak hozzá,és a gyári cuccokat is adja hozzá.
Meg kell nézni,de gyárinak tűnik.Szerintem minnél gyorsabban hívd fel mert az ilyen motorokat gyorsan elviszik.