Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha a manual annyit ír akkor nem értem miért rossz?
Na akkor tulajdonképpen te is tudod ,hogy mi a baja.Akkor nem írom le hosszabban.A 14.6 -14.7 V az sok töltésnek és ezért forralja fel az aksit.Előbb utóbb tönkre megy az aku.Olyan 14.1-14.2V-ot kellene töltenie,5000-es fordulaton felkapcsolt reflektornál.Az enyémen 14.2 v-ot tölt,egy 600f-et most néztünk meg,azon is ennyi a töltés.Tehát a fesszabályzó rossz.A régebbi fesszabályzókon volt egy potméter amivel be lehetett állítani ezt a feszültséget,de a fesszabályzó gyártójának már nem érdeke hogy be legyen állítva,meg az sem hogy javítható legyen a szabályzó,ezért van kiöntve az egész.Ha érdekel nekem van egy gyári,de csak jövőhéten tudnám elküldeni neked.Próbáld ki hogy azzal jobb -e és aztán megbeszéljük hogy mennyi az ára.Nem lesz sok igérem.
Szerintem is jó lenne egy közös gurulás.Csak el kellene dönteni,hogy hova is mennénk és ki lenne benne
Valamikor csinálhatnánk egy közös gurulást is így a topiklakók! Írogatunk egy ideje egymásnak, jó lenne a neveket most már arcokhoz is kötni.
Akkor jó.Nekem is akörül van a töltésem.
Van manualom is köszi. Azt írja hogy 15,5V alatt legyen a töltés. Enyém 14,6-14,7 V, csak azért voltam megilyedve mert kicsit megpuklisodott az aksim korábban, és kicsit sokallottam, de bárkivel beszéltem aki fesszabokat gyárt, vagy forgalmaz, mindenki azt mondta ez így jó.
Én úg ytanultam hogy 14.4V felé nem mehet, mert ez az aksi szulfátosodási határa, ezért voltak aggodalmaim. De azóta is így használom, már vagy 1000-et bele tettem így, és remélem nem is lesz vele gond.
Én is azt néztem meg legelősször,hogy jó-e a fesszab.Nekem nagyon jól töltött.csak már nem annyira tartotta az áramot az akksi.Volt,hogy olyat tekert,hogy azt hittem ott maradok kb 80-km-re az otthonomtól.De szerencsére nagy nehezen beindította.Elvileg ma jön az új akksim
üdv!

én 3 aksit nyírtam ki a fesz. szab miatt
nekem már 20V-t is töltött aztán vettem rá vmi olasz magneti marelli gyártmányút (hűtőbordás) azóta nincs vele gond, pont annyit enged át amennyi kell.... csak mérnem vettem meg hamarabb
Oké,nem nyomom,mert nem tölti fel
Ha kellene a service manual elküldhetem egy rövid 500 oldalas változat.
Nem tudom,hogy segít-e rajtad,de benyomom a manuálból az akksi részt.
De tölt, sőt egy picit többet is mint én elégnek gondolnék.
Nem tölt a moci?Vagy mi?
attila11,óbuda jó nekem.
Szia azzila11,igen a szebb érdekel,hívj ezen a számon és megyek a gumiért: 0670-24-80-853
Nem megy 10 Volt alá. Próbáltam egy fél éves aksival is, és az enyémmel is. Ugyan azt produkálja.
szia ! AZ olcsóbb ,és 25 ezer ft vagy nem jól értelmeztem az ajánlatot
10 volt körülire.a motort nem kell elindítani
Az akkumulátor kicserélted?Kell egy tuti jó aksi.
Ezt írd meg.Úgy tudod megnézni hogy jó e az aksi hogy ráteszed a multimétert az aksira és rárakod a reflektrort.ha 1-2 másodpercen belül 10v alá csökken az aksi fesz akkor az aksi szar.
A többit majd leírom.
Igazából azóta is ugyanúgy használom. Kíváncsian várom mit hogy tegyek...?
igen. melyik érdekel? a szebb?
Szia! Megvan még az AK cbr 929_re mert én vevő volnék rá
Jó már a motorodon a töltés?
Mert ma egy kicsit utánnanéztem hogy hogyan is kell megnézni hogy mi a rossz.Ha érdekel leírom
Jaja. ő árulja.
szerintem inkább 4 el
Oké, már várom ám!
A biztonság kedvéért azthiszem majd hátra veszek 2vel nagyobb lánckereket...