Na akkor tulajdonképpen te is tudod ,hogy mi a baja.Akkor nem írom le hosszabban.A 14.6 -14.7 V az sok töltésnek és ezért forralja fel az aksit.Előbb utóbb tönkre megy az aku.Olyan 14.1-14.2V-ot kellene töltenie,5000-es fordulaton felkapcsolt reflektornál.Az enyémen 14.2 v-ot tölt,egy 600f-et most néztünk meg,azon is ennyi a töltés.Tehát a fesszabályzó rossz.A régebbi fesszabályzókon volt egy potméter amivel be lehetett állítani ezt a feszültséget,de a fesszabályzó gyártójának már nem érdeke hogy be legyen állítva,meg az sem hogy javítható legyen a szabályzó,ezért van kiöntve az egész.Ha érdekel nekem van egy gyári,de csak jövőhéten tudnám elküldeni neked.Próbáld ki hogy azzal jobb -e és aztán megbeszéljük hogy mennyi az ára.Nem lesz sok igérem.
Van manualom is köszi. Azt írja hogy 15,5V alatt legyen a töltés. Enyém 14,6-14,7 V, csak azért voltam megilyedve mert kicsit megpuklisodott az aksim korábban, és kicsit sokallottam, de bárkivel beszéltem aki fesszabokat gyárt, vagy forgalmaz, mindenki azt mondta ez így jó.
Én úg ytanultam hogy 14.4V felé nem mehet, mert ez az aksi szulfátosodási határa, ezért voltak aggodalmaim. De azóta is így használom, már vagy 1000-et bele tettem így, és remélem nem is lesz vele gond.
Én is azt néztem meg legelősször,hogy jó-e a fesszab.Nekem nagyon jól töltött.csak már nem annyira tartotta az áramot az akksi.Volt,hogy olyat tekert,hogy azt hittem ott maradok kb 80-km-re az otthonomtól.De szerencsére nagy nehezen beindította.Elvileg ma jön az új akksim
én 3 aksit nyírtam ki a fesz. szab miatt
nekem már 20V-t is töltött aztán vettem rá vmi olasz magneti marelli gyártmányút (hűtőbordás) azóta nincs vele gond, pont annyit enged át amennyi kell.... csak mérnem vettem meg hamarabb
Az akkumulátor kicserélted?Kell egy tuti jó aksi.
Ezt írd meg.Úgy tudod megnézni hogy jó e az aksi hogy ráteszed a multimétert az aksira és rárakod a reflektrort.ha 1-2 másodpercen belül 10v alá csökken az aksi fesz akkor az aksi szar.
A többit majd leírom.
Én úg ytanultam hogy 14.4V felé nem mehet, mert ez az aksi szulfátosodási határa, ezért voltak aggodalmaim. De azóta is így használom, már vagy 1000-et bele tettem így, és remélem nem is lesz vele gond.
én 3 aksit nyírtam ki a fesz. szab miatt
nekem már 20V-t is töltött aztán vettem rá vmi olasz magneti marelli gyártmányút (hűtőbordás) azóta nincs vele gond, pont annyit enged át amennyi kell.... csak mérnem vettem meg hamarabb
Ha kellene a service manual elküldhetem egy rövid 500 oldalas változat.
Ezt írd meg.Úgy tudod megnézni hogy jó e az aksi hogy ráteszed a multimétert az aksira és rárakod a reflektrort.ha 1-2 másodpercen belül 10v alá csökken az aksi fesz akkor az aksi szar.
A többit majd leírom.
Mert ma egy kicsit utánnanéztem hogy hogyan is kell megnézni hogy mi a rossz.Ha érdekel leírom
A biztonság kedvéért azthiszem majd hátra veszek 2vel nagyobb lánckereket...