Tudom hogy tipushibájuk, de ennek a hibának "normális utcai használatkor" nem szabad 30 ezer alatt kijönnie, ahhoz erős igénybevétel kell hogy elötte kibukjon, természetesen ez nem azt jelenti ha teszem azt 1000 Km-erenként 1x kidobja nyelezéskor a 2est. de ha gyakori, akkor tuti hogy nyúzták a vasat, és hát tudjuk ezt lehet is nyúzni.
üdv, most volt nekem ilyen gépem, Nagyon sok jót tudok rola mondani, jó választás, amire figyelj oda, kormánycsapágy állapota, váltó. ebböl a 2 tényezöböl tudsz következtetni a multjára. a kormánycsapágyat ki lehet cserélni, ha uj van benne akkor cserélték már, nézd meg mennyi kilométer van benne ha 30ezer alatt van akkor felmerül a kérdés miért cseréltek csapágyat (ha ki van cserélve) megmondom sok sok 1 kerekezés. ha nem cserés akkor emeld meg a motor elejét ugy hogy az elsö kerék a levegöben legyen (kipufogonál rövid idöre megemelheted nyugodtan. ha felemelted és forgatod a kormányt jobra balra, és középtájon nem akadozik akkor okés a gép. a másik. kiprobáláskor. amikor elindulsz ne huzd ki az 1est hanem pakold fel 2be félgáznál, és amikor2 be vagy akkor huzz neki egy stiftet párszor probálgasd, ha kidobálja akkor "gáz" "pályáztak vele" ha nem akkor rendbe van. nézd meg a blokkon a tömitéseket (volt e cserélve) ha igen akkor kérdezd meg miért. kuplung hengerfej. ezek is olyan dolgok amiket nem szokás 30ezer alatt cserélni vagy hozzányulni. nézd meg a vázat sérülések hátsó villa. kiprobáláskor elengedett kormánynál elhúz e valamerre. diohéjban ennyi. ha kérdésed van nyugodtan hivj, megprobálok segiteni. ha zajos a blokk az nem biztos hogy baj, én is megijedtem a hangoktól. sajna Ő ilyen kicsit hangosan jár hangosabb mint a 919 vagy a régebbi 900as. az nem probléma ha nagyon erös zúgást hallasz a blokkbol az viszont nem egézséges. nos ha tudok segitek üdv Gábor a számom 06304875663
Hát ez sem teljesen igaz sztem. 14,4V-tól kell elvileg csepptöltésben tölteni. De sztem a tompított, meg refi meg műszerfalvilágítás, meg a járó motor azért eszi a feszt ezért ez lehet magasabb is.
Fene sem tudja, h mi a jó ezeknek. Én fogom és használom, és nem hajkurászok 0,5 V-okat...
skofi.Nekem CBR 954 RR,arra figyelj vásárlásnál,hogy a világ legtutibb motorját veszed meg. Amugy a vázat nézd át először,aztán amit belátsz a blokk környékére.Váltó,kuplung,fékek próbáld ki. Sok sikert hozzá
Ja. Én is keresem állandóan, pedig gyári áttételem van. Most cserélek éppen láncszettet, lehet veszek egy kisebb fogaskereket is előre, hátha feltévedek még a H.ringre, oda kell az egyel kisebb!
..."A 14.6 -14.7 V az sok töltésnek és ezért forralja fel az aksit.Előbb utóbb tönkre megy az aku.Olyan 14.1-14.2V-ot kellene töltenie,5000-es fordulaton felkapcsolt reflektornál..." Ez biztos, hogy így van? Pont az a ~0.5V fogja tönkretenni az akksit?!?
"...A régebbi fesszabályzókon volt egy potméter amivel be lehetett állítani ezt a feszültséget..." Egy ilyen feszszab.-ról nincs véletlenül egy képed? Még nem láttam ilyet...
Az oldal nem nagyon jó.Nekem se jön be.Majd késöbb.
Amúgy a kepesmotoron az alkatrészek közé beírod a keresőbe,hogy 954,és ennyi.Kiadja a 954-es cuccokat.Ott van a plexi is.
Ja valaki tudna segíteni hogy honnan tudnék szerezni "olcsón"(12ezertől olcsóbban) 954re plexit szerezni? Nem baj ha nem bubis plexi jó nekem akár a gyári is. Valmint szükségem lenne egy BAL hátsó lábtartóra is. Előre is köszi
Én is akarok "közös gurulni" Csak egyelőre még szervííz alatt áll a mocim..nem tom mikorra lesz kész a műanyaghegesztés, de ha az megvan minden akadály elhárul előle
amúgy ti nem akartok 7.-be váltani, nekem elég sűrű jelenség valahogy nekem ez nem olyan mint az autó ahol a hangból megmondom hányadikban van, valahogy a motornál nem érzek rá.....
Fene sem tudja, h mi a jó ezeknek. Én fogom és használom, és nem hajkurászok 0,5 V-okat...
Ha még nem láttál ilyet,google a barátod.
Ma elvitték a fesszabályzót azon az áron amin meghírdettem.Úgyhogy nem tudom elküldeni sajnos.
Sorry!
Véleményeket tapasztalatokat kérnék 954 RR-ről.Mire kell figyelni vásárláskor stb.Motorozhatóság,megbizhatóság,érdemes-e ilyet venni.Előre is köszönöm!
e-mail:skofy@citromail.hu
"...A régebbi fesszabályzókon volt egy potméter amivel be lehetett állítani ezt a feszültséget..." Egy ilyen feszszab.-ról nincs véletlenül egy képed? Még nem láttam ilyet...
Amúgy a kepesmotoron az alkatrészek közé beírod a keresőbe,hogy 954,és ennyi.Kiadja a 954-es cuccokat.Ott van a plexi is.
http://kepesmotor.hu/idomok_pl...
4 ezer
Standard: Measured battery voltage (page 16-5) -
Measured charging voltage (see above) - 15.5 V
at 5,000 rpm
amúgy ti nem akartok 7.-be váltani, nekem elég sűrű jelenség valahogy nekem ez nem olyan mint az autó ahol a hangból megmondom hányadikban van, valahogy a motornál nem érzek rá.....