Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mostani gépem is néha kidobja az 1-est meg a 2est, de a mostani gépem 22-éves, és a váltójában van már 100 Ezer is.
Tudom hogy tipushibájuk, de ennek a hibának "normális utcai használatkor" nem szabad 30 ezer alatt kijönnie, ahhoz erős igénybevétel kell hogy elötte kibukjon, természetesen ez nem azt jelenti ha teszem azt 1000 Km-erenként 1x kidobja nyelezéskor a 2est. de ha gyakori, akkor tuti hogy nyúzták a vasat, és hát tudjuk ezt lehet is nyúzni.
Hanem az 1keróra.
Ha kidobja a 2-est az nem kifejezetten a "pályázástól" van....
üdv, most volt nekem ilyen gépem, Nagyon sok jót tudok rola mondani, jó választás, amire figyelj oda, kormánycsapágy állapota, váltó. ebböl a 2 tényezöböl tudsz következtetni a multjára. a kormánycsapágyat ki lehet cserélni, ha uj van benne akkor cserélték már, nézd meg mennyi kilométer van benne ha 30ezer alatt van akkor felmerül a kérdés miért cseréltek csapágyat (ha ki van cserélve) megmondom sok sok 1 kerekezés. ha nem cserés akkor emeld meg a motor elejét ugy hogy az elsö kerék a levegöben legyen (kipufogonál rövid idöre megemelheted nyugodtan. ha felemelted és forgatod a kormányt jobra balra, és középtájon nem akadozik akkor okés a gép. a másik. kiprobáláskor. amikor elindulsz ne huzd ki az 1est hanem pakold fel 2be félgáznál, és amikor2 be vagy akkor huzz neki egy stiftet párszor probálgasd, ha kidobálja akkor "gáz" "pályáztak vele" ha nem akkor rendbe van. nézd meg a blokkon a tömitéseket (volt e cserélve) ha igen akkor kérdezd meg miért. kuplung hengerfej. ezek is olyan dolgok amiket nem szokás 30ezer alatt cserélni vagy hozzányulni. nézd meg a vázat sérülések hátsó villa. kiprobáláskor elengedett kormánynál elhúz e valamerre. diohéjban ennyi. ha kérdésed van nyugodtan hivj, megprobálok segiteni. ha zajos a blokk az nem biztos hogy baj, én is megijedtem a hangoktól. sajna Ő ilyen kicsit hangosan jár hangosabb mint a 919 vagy a régebbi 900as. az nem probléma ha nagyon erös zúgást hallasz a blokkbol az viszont nem egézséges. nos ha tudok segitek üdv Gábor a számom 06304875663
Hát ez sem teljesen igaz sztem. 14,4V-tól kell elvileg csepptöltésben tölteni. De sztem a tompított, meg refi meg műszerfalvilágítás, meg a járó motor azért eszi a feszt ezért ez lehet magasabb is.
Fene sem tudja, h mi a jó ezeknek. Én fogom és használom, és nem hajkurászok 0,5 V-okat...
Nincs kedvem ezen vitatkozni.
Ha még nem láttál ilyet,google a barátod.
Szevasz Thommy!
Ma elvitték a fesszabályzót azon az áron amin meghírdettem.Úgyhogy nem tudom elküldeni sajnos.
Sorry!
skofi.Nekem CBR 954 RR,arra figyelj vásárlásnál,hogy a világ legtutibb motorját veszed meg. Amugy a vázat nézd át először,aztán amit belátsz a blokk környékére.Váltó,kuplung,fékek próbáld ki. Sok sikert hozzá
üdv. nekem van egy gyárim ha érdekel 20/99-245-28
Sziasztok!
Véleményeket tapasztalatokat kérnék 954 RR-ről.Mire kell figyelni vásárláskor stb.Motorozhatóság,megbizhatóság,érdemes-e ilyet venni.Előre is köszönöm!
e-mail:skofy@citromail.hu
Ja. Én is keresem állandóan, pedig gyári áttételem van. Most cserélek éppen láncszettet, lehet veszek egy kisebb fogaskereket is előre, hátha feltévedek még a H.ringre, oda kell az egyel kisebb!
Rendben, küld el és kipróbálom..
Motorozzál le annyi Km-t mint amit az autóval vezettél már eddíg, és ráérzel majd...
..."A 14.6 -14.7 V az sok töltésnek és ezért forralja fel az aksit.Előbb utóbb tönkre megy az aku.Olyan 14.1-14.2V-ot kellene töltenie,5000-es fordulaton felkapcsolt reflektornál..." Ez biztos, hogy így van? Pont az a ~0.5V fogja tönkretenni az akksit?!?

"...A régebbi fesszabályzókon volt egy potméter amivel be lehetett állítani ezt a feszültséget..." Egy ilyen feszszab.-ról nincs véletlenül egy képed? Még nem láttam ilyet...
szia. kicsit elakadtam. gumit vagy dobot keresel?
Az oldal nem nagyon jó.Nekem se jön be.Majd késöbb.
Amúgy a kepesmotoron az alkatrészek közé beírod a keresőbe,hogy 954,és ennyi.Kiadja a 954-es cuccokat.Ott van a plexi is.
Köszi a linket, de valami miatt csak szürke képernyőt látok, és nem nyitja meg...valami nem oké vagy az oldalon, vagy nálam
attila11.Mégegyszer köszönöm szépen a gumit.
pl sugo-motors ? náluk is érdeklődhetsz.... ez csak 1 ötlet
Ja valaki tudna segíteni hogy honnan tudnék szerezni "olcsón"(12ezertől olcsóbban) 954re plexit szerezni? Nem baj ha nem bubis plexi jó nekem akár a gyári is. Valmint szükségem lenne egy BAL hátsó lábtartóra is. Előre is köszi
Én is akarok "közös gurulni" Csak egyelőre még szervííz alatt áll a mocim..nem tom mikorra lesz kész a műanyaghegesztés, de ha az megvan minden akadály elhárul előle
Manualból:

Standard: Measured battery voltage (page 16-5) -
Measured charging voltage (see above) - 15.5 V
at 5,000 rpm
nekem meg a termosztátot kellene kicserélni.....

amúgy ti nem akartok 7.-be váltani, nekem elég sűrű jelenség valahogy nekem ez nem olyan mint az autó ahol a hangból megmondom hányadikban van, valahogy a motornál nem érzek rá.....