Hozzá kell tennem, hogy ezek a problémák eladáskor jönnek elő "EREDETVIZSGA ILYESMIK," de az én esetemben más a helyzet, én megtartom az eredeti blokkomat, és ha ugydöntök hogy eladom a motort akkor azt az eredeti blokkjával fogom tenni max mellé adom a másikat is az már nem az én gondom az átrakás, nekem igazoltatáskor mostanában soha nem néztek számokat, a balesetemnél is csak az alvázszámot nézték, ugyhogy nem hinném hogy szarakodnak vele. de ha sikerül tipusazonosat keritened akkor az a legjobb, ha mindenképpen cserélni akarsz, de én ugy gondolom a te esetetdben nincs akkora külömbség a 2 blokk között teljesitménybe se, mint mondjuk nálam ahhol egy 22éves blokkot cserélnék egy néhányéves XX blokkra. üdv
Amikor ki be pakolsz egy motorblokkot, "ODAVERÖDHET" pl a vázhoz is vagy akármi, és nem minden esetben tudsz a számra vigyázni. Elöfördul, ilyenkor nem büncselekmény, legrosszabb esetben kap egy AF-es bilétát, de elérted amit akarzál
A motokódban az is eltér. 919 nár SC33-as, míg a 893-as SC28-as. Amúgy bármit bele lehet rakni ami belegy, csak átépítési engedély kell hozzá. Amit teve mondd igaz...csak kell, hogy találkozzon a motorkód véletlenül egy kis flexxel, betű ütővel stb...és voila' kész a "gyári" motorkód :D
Igazából ha a motorkód nem stimmel akkor nehéz a vizsgáztatás, de ha rávetemedek egy blokkcserére és az be is megy faszán a gépbe akkor "VÁLTOZNI" fog a motorkód a blokkon, mert ők csak a kód alapján tudják beazonositani, és ha teszem azt egy XX blokkba 1000F a motorkod, és nem mondják meg róla hogy az utólag került bele, akkor én azt a blokkot beleteszen. A tiednél lényegesen egyszerübb a 919re változtatni, mivel megszolalásig ugyanaz a 2 blokk.
Szerintem is jól jártam vele.Nagyon korrekt volt Imi.Csak most keresgélek neki egy világoszöld kábelt a computeremben,mert nem tudja,hogy hova megy és anélkül nem bírja elindítani valami mocit.
Most XX blokkot keresgélek a computerrel együtt, az a következő projekt hogy bekerül az 1000F-embe, akkor aztán odabaszósabb lessz a gépem. most se szar, de hát amint a hétvégi példa is mutatja nem tudok odaállni pl egy gixer1000es mellé . De ez csak egy állapot "bigoneoszi" lessz ez másképp is. Felfejlösök melléd ne aggodj.
Azzal a blokkal jól jártál, majdnem én vettem meg az Imrétől, már márciusban kinéztem magamnak, akkor méga 954be akartam belketenni "hajtós" blokknak, de nekem csak összel lett volna megvásárolva, szerencséd van használd egézséggel
Ma reggel felhívott a srác aki megvette tőlem az alkatrészeket,és mondta hogy elolvasta amit írtam róla.Azt mondta ,hogy szerinte kicsit bántóan írtam le amit mondott,és kijavított pár dologban.
Ezúton is elnézést kérek tőle,nem volt szándékomban megbántani.
Mondtam neki hogy írjon ide be és mondja el a saját tapasztalatait,és segítséget is itt kaphat mondjuk alkatrészekkel kapcsolatban.
Nekem feljött az eleje 3.-ban.Nem az,hogy gyertyába,de nem is 2 cm-re.Amióta ki van cserélve a blokk,érzem,hogy ez erősebb.Nem is kicsivel.Amúgy tudok egy srácot aki lehet,hogy tud hozni 929 stabit.Kb ár Öhlins 35-40.Én is hozatnék csak valamire elment a pénz
Sokat számít milyen gumi van fent, és valóban egy futómű beállítással sokat lehet javítani a dolgon, nekem nincs stabim, és sokszor parás is vagyok miatta, de az mindenképpen jól jönne, mert ha elkapja az idegbaj, tud ám frászt hozni az emberre!
3.ba még 2vel kisebb fogaskerékkel sem veszi fel keróra gázadásra. Tudom, a napokban próbáltam ki, kaptam egyet kölcsön.
Sos kifli rulez.
Ma felhívott egy srác az eladó alkatrészek miatt,és fél órán keresztül bizonygatta hogy a 929 milyen jó motor.Kihalytott elé egy teherautó és belement.Kérdezte hogy mi a véleményem a motorról?Mondtam neki hogy király csak egy kormány gátlót kell rá tenni mert nagyon ideges az eleje.Azt mondta hogy nem kell rá gátló csak jól be kell állítani,mert gyárilag túl kemény első futóművel jön ki,és hogy az elpattog az úton,és hogy fell kell puhítani és akkor király lesz. Mondom neki ,a rugó előfeszítésen kell kifelé tekerni?Szerintem nem tudta hogy mi az és zavartan helyeselt.Azt mondta hogy király ez a motor csak nagyon kényelmetlen hosszú távon.Mondtam neki hogy lementem vele horvátországba ,kiröhögött.Mondta hogy szerinte gyorsan leér a lábtartó is.Mondta hogy szokott egykerekezni,és az ő motra még 3-ban is feljön gázra kerékre
Egyébként keresett első sárvédőt is a motorhoz,ha valakinek van eladó akkor megadom a számát vagy az e mail címét.
Ismerem. Láttam. Meggondoltam magam. Nem rakok rá pályaidomot. Amúgy mostantól így vagyok. Túl sok volt a névhasonlóság a topicon, meg amúgy is. Szar volt az a név. Kb 10 éve nem jutott jobb eszembe e-mailnek, minden Tamásos név foglalt volt.
A képen a srác cimbora. Együtt voltunk hárman gurulni a múltkor
hivatalosan lehet akármilyen blokkot tenni a motorba?nem csak tipusazonosat?lehetne pl az enyémbe 919-es blokkot tenni hivatalosan?
Nem tudom ki ez a srác aki árulja az idomot,csak belinkeltem ide Thommy-nak hátha érdekli
Ezúton is elnézést kérek tőle,nem volt szándékomban megbántani.
Mondtam neki hogy írjon ide be és mondja el a saját tapasztalatait,és segítséget is itt kaphat mondjuk alkatrészekkel kapcsolatban.
3.ba még 2vel kisebb fogaskerékkel sem veszi fel keróra gázadásra. Tudom, a napokban próbáltam ki, kaptam egyet kölcsön.
Sos kifli rulez.
Ma felhívott egy srác az eladó alkatrészek miatt,és fél órán keresztül bizonygatta hogy a 929 milyen jó motor.Kihalytott elé egy teherautó és belement.Kérdezte hogy mi a véleményem a motorról?Mondtam neki hogy király csak egy kormány gátlót kell rá tenni mert nagyon ideges az eleje.Azt mondta hogy nem kell rá gátló csak jól be kell állítani,mert gyárilag túl kemény első futóművel jön ki,és hogy az elpattog az úton,és hogy fell kell puhítani és akkor király lesz. Mondom neki ,a rugó előfeszítésen kell kifelé tekerni?Szerintem nem tudta hogy mi az és zavartan helyeselt.Azt mondta hogy király ez a motor csak nagyon kényelmetlen hosszú távon.Mondtam neki hogy lementem vele horvátországba ,kiröhögött.Mondta hogy szerinte gyorsan leér a lábtartó is.Mondta hogy szokott egykerekezni,és az ő motra még 3-ban is feljön gázra kerékre
Egyébként keresett első sárvédőt is a motorhoz,ha valakinek van eladó akkor megadom a számát vagy az e mail címét.