Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az mire vall? Igénytelen gazdára. Kb igy volt akkor az olajjal is. Szvsz.
Amúgy attól is ellehet kopva a tárcsa ha az előző tulaj gyér volt és nemcserélt fékbetétet időben és már a vasat súrolta.
Nekem anno a mitot 40e km er vettem és már azon is szar volt a h. tárcsa pedig ezeknél nem szokták tekergetni az órát mint a nagyoknál.
üdv! eladó cbr 900rr 96-97-hez 2oldalidom és alsóidomok ,ekeidom, km-óra, valamint generátor állórésze ár egyben 40 eft. u.itt: sc 28-hoz generátordekli +generátor állórésze , gyújtásdekli benne a jeladóval, ár egyben 20 eft., u.itt: sc 28-hoz 4 db. gyári index ára egyben 10000 ft. u.itt: 98-99-es rr-hez gyári plexi ára 8000 ft. u.itt: 954 rr-hez gyári plexi ára 8000 ft, érdeklődni a 20/99-245-28 , as számon. széles utat mindenkinek!
Jobb esetben csak a kinyomócsapágy
és mégis mi van ki ilyen estben, az egész szerkezet odavan ilyenkor vagy csak vmi kuplungalkatrész?
Az hogy használt a motorod..... ....amúgy semmi
nekem a váltó f@sza, eddig még sosem váltottam üreset, nem dobta ki a sebességet , kis csati van 1-be rakásnál meg 1-2 között, de ennél nagyobb gondja a váltójának nincs.... már az 50-en túl van a kicsike, igaz egy kis kuplunghangja van, ami behúzva meg is szűnik... tényleg annak mi a lehet a baja?
háhá nekem is a 2-es kuka szét lett kerekezve most tervezem a cserét csak mocskos drága
hát igen, vannak árukodó jelek, jül meg kell nézni mit vesz az ember,haver is vett tavaj egy dr 600at, ráadásul drágán,és kiderült h kivan a blockja, utivani kell... most tart 700ba de még mindig vannak bajai.. és egy 18 éves 600as enduro.. szval résen kell lenni
üdv, az ilyen jelekböl, az jön ki hogy a gépet inkább a ringen használgatták mint utcán, az enyém is kidobálta nélha a 2est ha nagyon lenyeleztem, elösször azt hittem én vagyok a béna, de mint kiderült, járt a ringen , és nem keveset. 23ezerböl 20at legalább, és ha már 23ezernél kormánycsapágyat kell cserélni, mert egy nút keletkezett benne ahhol egyenesbe van, az pedig a nem kevés ütéstöl van amit akkor kap amikor leérkezik egykerékröl. ezek a hibák megvannak egy ilyen gépnél akkor egyértelmü a multja.
Hát igen, ez az egyetlen baja amit mondott.
de am amikor beinditotta akkor pöccre beindul, az alapjárat is annyira egyenletes volt, semmi mellékhang.Amikor pörgettem egy deka füstje nem volt se kék se fekete. Majd ha kipróbálom akkor viszek 1 szerelőt is majd ő is mond rá vmit.Az a baj hogy én is félek az olasz importól mert van 1 haverom annak egy SV 650 je van olaszból hozott vmi 20*** kilóméterrel, alig ment le vele 10e ret és elkezte enni az olajat és 200 at költött a blokkra
szal nemtom nekem is elég gyanús ez a kopott tárcsa
"A motor szép megkímélt állapotban van,jók a lánckerekek,fékek,nincs kuplunghang mint egyeseknél,csendesen jár a motor érdemes megnézni! Nagytestű robogót beszámolók."
Valóban jók lehetnek a fékek ha cserélni kell a tárcsát.
Felejtsd el barátom. Vigyél magaddal olyat aki ért is hozzá. Az első féktárcsáknak kell min. 50 000km bírniuk. Fogadok az már volt cserélve. Abban a motorban 70-80 000km van. Persze ez sem jelent feltétlen bajt csak éppen az árból leugrik egy pár fitying.
gyanus az ilyen olaszból hozott, állitolag kevbés kilóméteres,de mégis olyan hibával rendelkező motor,ami ált csak nagyon sok kilóméter után jön elő... amikor én keresgéltem 900rr -t ,voltam 1 csávónál megnézni 1 gépet, ugy hirdette,h tökéletes,minden.. 27ezer km.. külsőre télleg szép volt,elmentünk,nem indult be... bikáztuk kocsiról,semmi.. végül gyertyacsere,ak beionduzlt,de nagyobb gázra kiabszta a 2esből üresbe.. hol megy szét egy ien motornak 27ezer km alatt a váltója? hát,gyanus.. vagy ha téleg annyi van benne,akkor meg hogy ölték,hogy szétment? 1keréken mentek vele a 27ezerből 20ezret vagy mi? tehát vannak azé gyanus jelek ,oda kell figyelni nagyon,hogy mit veszel, mer nagyot lehet szopni az iesmivel...
A nem gyári fékbetétek megehetik idő előtt. Nekem több mint 60e km után az elsőn szinte semmi kopás nem látható hála a Nissin gyári fékbetéteknek, hátul viszont nekem is kopottabb. Szerintem azért mert nem gyárit vettem és jobban eszi....De azért gyanús ha 33-nál már elkopott.
hát jah ez kicsit érdekes hogy ennyinél már el van kopva még az elsőnél érthető is lenne, de a hátsó, bár attól függ mire használták.....

a legjobb az lenne ha kipróbálná vki hozzáértő, csak nem nagyon szokták engedni, mert jön a duma hogy mi van ha a köv kanyarba oldalraborítod és......
33 ezer van benne és elkopott a tárcsa?
De ugye nem egyedül mentél el megnézni hanem olyan valakivel aki ért is hozzá?
Mond meg a kereskedőnek hogy cserélje ki a tárcsát ,különben nem veszed meg.Ő is tudja hogy mennyi egy ilyen tárcsa.Ha azt mondja hogy nem akkor meg kapja be a faszt.
Lucas féktárcsa hátsó-21900 Ft
Lucas Alien féktárcsa (hullámos) hátsó-23800 Ft
Sziasztok!
Ma voltam megnézni a vasat nagyon szép:
Igaz hirdetésbe 23e km van irva de am 33 van benne, mondta a kereskedő hogy elnézte mert van pár motor nálla. Annyi baja van hogy a hátsó tárcsát kell cserélni mert már nemlehet szabályozni, elkopott. Meg olaszból hozták és még kikell fizetni a reg adót és utána lehet forg. helyezni, de sajnos még nem tudtam kipróbálni mert most csinálom a jogsit. De beinditotta megvárta míg bemelegszik és 6-7 ezerig megforgatta,iszonyat szép hangja. na majd várok a jogsira és ha meglesz kipróbálom, amúgy mennyi egy hátsó tárcsa ? köszi az infókat
Üdv,Karesz
Nincs mit
Hajrá!
köszönöm a választ és a segítségedet
Mondjuk, ahhoz szinte el kéne dugulnia...
Kitakaríthatod. Ha nagyon koszos akkor nem lesz jó a keverékképzés.
Jah és megtudod róla nézni a tesztet, a SUPERBIKE 2007 novemberi számában! Az enyémet tesztelték a ringen!